دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل موی کوتاه زیر شال و روسری با استایل های زیبا مخصوص مدگرایان

  • ندا خوشرو
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب انواع مدل موی کوتاه زیر شال و روسری مخصوص خانم ها و دختران جوان خوش سلیقه و جذاب را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

مدل موهای زیر شال و روسری تاثیر زیادی در زیبایی و جذابیت ظاهری خانم ها دارد از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب مدل مو کوتاه زیر شال و مدل موهای بلند زیر شال و روسری حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید.

فرم دادن به موهای کوتاه زیر شال و روسری کمی دشوار است بنابراین بهتر است از مدل های جدید ایده بگیرید سپس به موهایتان از زیر شال یا روسری فرم و حالت بی نظیری دهید.

مدل موی کوتاه زیر روسری و شال

مدل موی کوتاه زیر شال و روسری با جدیدترین متدهای آرایش مو

برای فرم دادن به موهای کوتاه زیر شال و روسری می توانید از انواع وسایل فرم دهنده موها نظیر ژل و واکس و چسپ و اسپری های حالت دهنده موها استفاده کنید و موهایتان را به صورت دلخواه خود فرم دهید سپس با کمک این وسایل حالت دهنده مدل موهای خود را ثابت کنید.

مدل مو فرق وسط و مدل مو چتری و مدل مو فرق کج از انواع مدل موهای شیک و مناسب هستند و شما می توانید به کمک این مدل ها به موهای خود از زیر شال یا روسری فرم و حالت بی نظیری ببخشید. توجه داشته باشید که طرح و رنگ شال و روسری و نحوه بستن شال و روسری در زیبایی و جذابیت مدل مو کوتاه زیر شال و روسری تاثیرگذار است بنابراین بهتر است بعد از حالت دادن به موهای خود روسری یا شال با طرح و رنگ مناسبی را انتخاب کنید سپس شال و روسری را به زیبایی ببندید و موهایتان را با مدلی زیبا و شیک بیرون آورید.

در صورت تمایل می توانید قسمتی از موهای جلوی سر را ببافید سپس قسمت بافته شده را از زیر شال یا روسری بیرون آورید که این مدل موها زیبایی و جذابیت خاص خودش را دارد.

مدل موی شیک و کوتاه زیر شال

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

در ادامه تصاویری از انواع مدل جلوی مو کوتاه برای زیر شال و روسری در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

مدل موی جلوی سر

مدل موهای زیبا برای زیر شال

مدل موی شیک و جدید زیر شال

مدل موهای کوتاه برای زیر شال

مدل موی شیک و جدید زیر شال

مدل موی بازیگران ایرانی

مدل موی کوتاه و زیبا زیر شال

مدل مو برای عقد محضری 

مدل موی کوتاه زیر شال

مدل جلوی مو کوتاه

مدل موی شیک و زیبا زیر شال

مدل موهای شیک و جدید برای زیر شال

مدل مو زیر شال

مدل جلوی مو کوتاه

مدل موی فر زیر شال

مدل موهای فر کوتاه برای زیر شال

مدل موی شیک زیر شال

مدل موهای شیک و زیبا برای زیر شال

مدل موی شیک زیر شال

مدل موی شیک و جذاب

مدل موی فرق کج زیر شال

مدل موهای رنگ روشن و کوتاه برای زیر شال و روسری

مدل موی شیک زیر شال

مدل موی کوتاه برای زیر روسری

مدل موی شیک و جذاب زیر شال

مدل موهای کوتاه زیر شال

مدل موی کوتاه زیر شال و روسری طرح دار و ساده

مدل مو کوتاه و فشن برای زیر روسری

مدل موی کوتاه زیر روسری

مدل موی زیبا و کوتاه

مدل موی شیک بازیگران

مدل جلوی مو شیک و کوتاه

مدل موی کوتاه و زیبا زیر شال و روسری

مدل جلوی موی کوتاه

مدل موی کوتاه زیر شال

انواع مدل موهای جدید برای زیر شال و روسری

در هر حالتی چه با روسری و چه بدون آن، بهتر است موها آراسته و شیک باشد و از آنجا که با پوشیدن روسری، بخش اعظمی از موها پوشانده شده و اغلب موهای جلوی سر قابل دیدن هستند، بنابراین می توانید به زیبایی جلوی موهایتان اهمیت بیشتری دهید، البته این به این معنی نیست که آراستن پشت موهایتان مهم نباشد، بلکه باید زیبایی و آرایش کل موها مورد توجه قرار گیرد.

حال از آنجا که زیبایی و مرتب بودن موها تاثیر زیادی در جذابیت و زیبایی استایل و ظاهر شخص می تواند داشته باشد، بنابراین با استفاده از روشهای مختلف همچون سشوار و اتو کشیدن مو، فر کردن موها و … می توانید به موهای کوتاه و بلند خود در منزل حالت داده و زیبایی ظاهری خود را دوچندان نمایید. در ادامه تصاویر جدیدتری از انواع مدل موها برای زیر شال و روسری را به اشتراک گذاشته ایم که امیدواریم تماشای آنها موردتوجهتان قرار گیرند.

مدل جذاب مو کوتاه زیر روسری

انواع روشهای متنوعی آراستن موهای کوتاه جلوی سر با استفاده از بافتن مو، پیچاندن موها، حالت فر دار کردن و موج دادن به موها و نیز صاف کردن با استفاده از اتو مو پیشنهاداتی برای زیباتر شدن موهای کوتاه زیر روسری می باشند، برای موها یبلند نیر می توانید از روشهای دم اسبی بستن موها، جمع کردن مو د رپشت سر و یا باز گذاشتن موها استفاده کنید. دراینجا می توانید از انواع دیگر مدل مو برای زیر روسری دیدن کنید.

تصاویر مدل مو کوتاه زیر روسری مدل موی کوتاه زیر روسری مدل خاص مو کوتاه زیر روسری مدلهای مو کوتاه زیر روسری مدل زیبای مو کوتاه زیر روسری جدیدترین مدل موی کوتاه زیر شال مدل جدید مو کوتاه زیر روسری مدل مو کوتاه و شیک زیر روسری مدل موی کوتاه زیر شال بازیگران مدل مو کوتاه زیر روسری بازیگران جدیدترین مدل مو کوتاه زیر روسری مدل مو کوتاه زیر روسری مدل مو کوتاه زیر شال انواع مدل موی کوتاه زیر شال

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل موی کوتاه زیر شال و روسری آشنا شدید که امیدواریم با ایده گرفتن از این مدل ها بتوانید به موهایتان فرم و حالت بی نظیری ببخشید و جذاب تر از همیشه در هر مکانی به نظر برسید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *