دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

رونمایی آیفون XR ارزان قیمت اپل با شش رنگ مختلف

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲۲ شهریور ۱۳۹۷
  • ۰

آیفون XR در جریان کنفرانس معارف آیفون ۲۰۱۸ با قیمت پایه ۷۴۹ دلار رونمایی شد. لطفاً برای اطلاع از سایر ویژگی های این گوشی همراه ما باشید. 

با برگزاری این مراسم در آمفی تئاتر استیو جابز بسیاری از محصولات سخت افزاری و آیفون های اپل رونمایی شدند. اپل در کنار رونمایی از آیفون ۱۰ اس و آیفون ۱۰ اس مکس از آیفون ۱۰ آر نیز رونمایی کرد. 

آیفون ۱۰ آر اپل به عنوان گوشی هوشمند میان رده، مجهز به صفحه نمایش ۶.۱ اینچی بدون حاشیه مشابه با آیفون ۱۰ معرفی شده در سال گذشته است. نمایشگر آیفون اس آر با رزولوشن ۱۷۹۲ در ۸۲۸ پیکسل و از نوع LCD پیشرفته با صفحه لمسی خازنی ۱۲۰ هرتزی است. این نمایشگر از چگالی پیکسل ۳۲۶ نقطه در اینچ بهره می برد و دارای ۱.۴ میلیون پیکسل است. دارای برترین دقت رنگ بوده و پیشرفته ترین نمونه نمایشگر LCD موجود در جهان است.

رونمایی آیفون XR ارزان قیمت اپل

بریدگی موجود در صفحه نمایش گوشی هوشمند اپل محل قرار گیری سیستم تشخیص چهره Face ID و دوربین فیس تایم مشابه با دو آیفون جدید سری ۱۰ اس است که بخشی از این سیستم محسوب می شود.

رونمایی آیفون XR ارزان قیمت اپل

اپل با معرفی این گوشی(مجهز به سیستم تشخیص چهره فیس آیدی) به طور رسمی آیفون های مجهز به حسگر اثر انگشت و دکمه های هوم را از رده خارج کرد.

رونمایی آیفون XR ارزان قیمت اپل

دوربین تکی آیفون میان رده اپل دارای حسگر ۱۲ مگاپیکسلی عریض با رزولوشن ۲۱۶۰p مجهز به لرزش گیر اپتیکال است. اندازه پیکسل حسگر تصویر دوربین آن برابر با ۱.۴ میکرومتر است. دوربین دارای دیافراگم f/1.8 لنز ۶ تکه و یک فلاش چهارگانه ال ای دی بهبود یافته است. رونمایی آیفون XR ارزان قیمت اپل

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

فلاش مجهز به حسگر تشخیص سوسو زدن تصویر است. دوربین سلفی گوشی آیفون ۱۰ آر اپل هم به حسگر ۷ مگاپیکسلی تجهیز شده که از قابلیت کنترل عمق جلوه ویژه بوکه بهره می برد.

رونمایی آیفون XR ارزان قیمت اپل

بدنه گوشی هوشمند آیفون X آر از جنس شیشه و آلومینیوم ساخته شده و شش رنگ بندی قرمز، مشکی، سفید، زرد، مرجانی(نارنجی) و آبی دارد. در برابر نفوذ در آب به مدت ۳۰ دقیقه و در عمق یک متر مقاوم است. رونمایی آیفون XR ارزان قیمت اپل

دارای پردازنده مرکزی A12 Bionic می باشد و از موتور ۸ هسته ای پشتیبانی می کند. این پردازنده دارای CPU با ۴ هسته پردازشی و GPU با ۶ هسته پردازشی توانمند می باشد. این گوشی برای ساخت از قطعات سخت افزاری و مواد اولیه ارزان بهره مند شده است.

رونمایی آیفون XR ارزان قیمت اپل

پردازنده‌ی مجتمع A12 به واحد پردازش گرافیکی اختصاصی ساخت اپل مجهز شده و دارای CPU با ۴ هسته‌ی پردازشی و GPU با ۶ هسته‌ی پردازشی توانمند است.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *