دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

با جاذبه های گردشگری و مکان های دیدنی دوسلدورف آشنا شوید

  • سمیه نیک فرجام
  • ۳۰ آبان ۱۴۰۰
  • ۰

دوسلدورف از شهرهای زیبای کشور آلمان این است و دارای بهترین مراکز عالی آموزش در جهان است و به دلیل پیشرفته و مدرن بودن مقصد بسیاری از توریست ها و مهاجران است. مکان های دیدنی دوسلدورف شامل جاذبه های مدرن و طبیعت های بکر با چشم اندازهای رویایی است.

شهر زیبای دوسلدورف دارای موقعیتی ساحلی است و در اطراف آن دریا قرار گرفته است این کشور مدرن به دلیل جاذبه های فرهنگی بسیاری که دارد از شهرهای زیبا با تمدن غنی در جهان محسوب می شود به همین خاطر مرکز توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته است گردشگران می توانند در تمام فصل های سال از این منطقه دیدن کنند و در هر فصل از جاذبه های خاص این شهر استفاده کنند. از مکان های دیدنی دوسلدورف که در تمام فصل های سال می توانید از دیدن آن لذت ببرید موزه ها و مکان های تاریخی و فرهنگی با فروشگاه ها و مراکز خرید مدرن هستند که برای گردشگری در آلمان با هر سلیقه خاص مناسب است.

    دورسلدورف و جاذبه های توریستی

مکان های دیدنی دوسلدورف:

دوسلدورف به لحاظ تجاری، تاریخی و سیاسی دارای اهمیت بالایی است و بیشتر شرکت های تجاری نمایشگاه های تجاری خود را برای رونمایی از برندهای جدید خود در این شهر برگزار می کنند که هر ساله گردشگران زیادی از این نمایشگاه ها و محصولات جدید برندها دیدن می کنند. این جشنواره ها با مراسم خاص و لباس های ویژه برگزار می شوند و به عنوان یکی از جاذبه های توریستی در دوسلدورف محسوب می شود.

آب های زیبای دوسلدورف

اشلاس بنرت:

اشلاس بنرت کاخ قدیمی و باشکوه آلمان است که در سال ۱۷۵۶ بنا شده است و در معماری داخلی و نمای بیرونی آن از سبک های زیبای معماری آلمانی استفاده شده است فضای بیرونی این کاخ بسیار مجلل و دارای فضای طبیعی است. این کاخ دارای سه بخش موزه و پارک و باغ های زیبا و بزرگ است.

کلیسای خاص دورسلدورف آلمان

کایزس ورت:

این منطقه قدیمی یکی از مکان های گردشگری دوسلدورف است که دارای خانه هایی با معماری قدیمی است همچنین در این منطقه آثار و بناهای تاریخی ارزشمندی دیده می شود که از جمله آنها می توان به کلیسای قدیمی و دژ تاریخی اشاره کرد.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مناطق گردشگری دوسلدورف

ساختمان‌های گری:

از مهم ترین معماری ها به سبک های مدرن که در گذشته دیده می شده است می توان به معماری این بنا اشاره کرد سبک معماری کج و خمیده در این ساختمان به ندرت در میان معماران قدیم رواج داشته است. این ساختمان ها به خوبی معماری ویژه را در میان معماران قدیمی آلمان نشان می دهد.

خانه های مدرن دوسلدورف

هوف گارتن:

این پارک بزرگ با چشم اندازهای ویژه خود از مکان های دیدنی دوسلدورف است در این پارک کلبه های زیبا و موزه تئاتر قرار دارد که آن را به یک مکان فرهنگی تبدیل کرده است. طبیعت پوشیده شده این پارک از چمن زار و درختان مختلف آن را دیدنی تر کرده است.

چشم انداز رویایی دوسلدورف

کنیزالی:

اگر به دنبال خیابان های مدرن و امروزی برای خرید و قدم زدن هستید می توانید این خیابان را انتخاب کنید این خیابان از نظر جذابیت و شیک بوده با خیابان های پاریس سنجیده می شود و چشم اندازهای پاریس را برای شما تداعی می کند. در این خیابان علاوه بر مراکز خرید مدرن و لوکس می توانید از گالری ها نقاشی و هنر و کافی شاپ رستوران های مدرن و مجلل نیز استفاده کنید.

مکان های دیدنی دوسلدورف آلمان

کونست پلست:

این موزه از موزه های هنری در این شهر است و آثار مهم مجسمه سازی و نقاشی در این موزه دیده می شود این موزه از مجموعه موزه های هنری ارزشمند و مکان های دیدنی دوسلدورف است.

مناطق توریستی دوسلدورف

مجموعه هنری راین شمالی – وست فالیا

این مجموعه هنری در سه ناحیه دوسلدورف واقع شده است و K20 بزرگترین مجموعه آن است و دارای ساختمانی بسیار مدرن با نمای خارجی از گرانیت سیاه و سفید جلا داده شده می باشد، که موجب خلق یک اثر هنری زیبا شده است.

مکان های گردشگری دوسلدورف

این گالری بزرگ شامل آثار زیادی از هنر مدرن نقاشان برجسته ای همچون «پل کلی» می باشد. K21 که نیز در ساختمان دیگر این مجموعه واقع شده و شامل انواع تاسیسات متمرکز بر نقاشی و طراحی مدرن و نیز مجسمه و فیلم است. مکان سوم این مجموعه نیز دربرگیرنده نمایشگاه های موقت و متعدد زیادی برای میزبانی از بازدیدکنندگان می باشد.

پارک شمالی نُردپاک

این پارک جزو بزرگ ترین و محبوب ترین پارک ها برای گشت و گذار می باشد؛ گذرگاه های پهن بسیاری که در این پارک وجود دارد، این مکان را از بین علفزار های گسترده و باغ های ضمیمه آن همچون باغ زیبای «لیلی» قطع کرده است.

مکان های دیدنی دوسلدورف زیبا

مجسمه هورس تامز و باغ ژاپنی نیز از دیگر دیدنی های زیبای این پارک هستند، باغ ژاپنی به وسیله انجمن ژاپنی دوسلدورف به شهر ارائه گردید و لندسکیپ های متفاوت شگفت آوری را به رخ می کشد، همچنین موزه آکوازو لوبک یکی دیگر از جاذبه های گردشگری این شهر می باشند.

تفرجگاه ساحلی

بهترین روش برای لذت بردن از ساحل شگفت انگیز دوسلدورف، استفاده از تفرجگاه ساحلی راین می باشد و یکی از شلوغ ترین خیابان های شهر آلمان بوده که در سال ۱۹۹۷ افتتاح گردیده است. این ساحل زیبا به حال و هوای شهر رایحه ای مدیترانه ای بخشیده و گردشگران را برای قایق سواری، شنا و ماهیگیری به خود جذب می کند.

مکانهای دیدنی دوسلدورف

در سواحل رودخانه راین در کنار بندرگاه مشهور منطقه اروپا که از شهر دوسلدورف عبور می کند، مسیر مناسبی را برای پیاده روی و دوچرخه سواری فراهم آورده است. همچنین طراحی زیبای این مکان تجاری با کاشت زیاد درختان و ساخت کافه های بسیاری در کنار مکان های تفریحی دیگر همچون شهربازی در کنار رودخانه راین، آنجا را به تفرجگاه ساحلی دیدنی و جذاب برای اوقات فراغت گردشگران و قدم زدن در کنار آب های خروشان و مواج راین تبدیل کرده است.

جاذبه های توریستی در شهر دوسلدورف همچون شهر های دیگر این کشور مانند وایمار و هامبورگ آلمان بسیار متنوع هستند این شهر پیشرفته دارای مکان های دیدنی بی نظیر و خاصی است که برای هر گردشگری دیدنی و لذت بخش خواهد بود. اگر قصد سفر به آلمان را دارید پیشنهاد می کنیم با شرایط و مدارک لارم برای ویزای آلمان نیز آشنا شوید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *