دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی کیهان ملکی و آنچه درباره وی نمی دانید

  • فاطمه میرزایی
  • ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب از مجله آرگا با بیوگرافی کیهان ملکی بازیگر نقش احد در سریال محبوب روزگار جوانی آشنا خواهید شد.

در بیوگرافی کیهان ملکی می خوانید، وی متولد ۱۳۴۷ در تهران و بازیگر است. او همچنین دارای مدرک لیسانس نمایش از دانشگاه آزاد می باشد.

بیوگرافی کیهان ملکی

کیهان ملکی این بازیگر ایرانی، اصالتا آذری زبان و اهل تبریز می باشد. وی در سال ۱۳۵۷ یعنی زمانی که ۱۰ ساله بود، بازی در تئاتر را شروع کرد، تا اینکه در سال ۱۳۷۲ با ایفای نقشی کوتاه در فیلم «پروانه بزرگ» به کارگردانی خسرو شجاعی فعالیت هنری خود را به طور جدی آغاز کرد، بعد از آن در مجموعه نوروز ۷۳ حضور پیدا کرد، در حالی که نویسندگی چند آیتم از آن مجموعه را هم بر عهده داشت.

بیوگرافی کامل کیهان ملکی

بازی او در مجموعه تلویزیونی روزگار جوانی در سال ۱۳۷۷ موجب شناخته شدن وی شد؛ این سریال در مورد داستان زندگی چند جوان دانشجو بود که به دلیل تحصیل در تهران، خانه ای را اجاره کرده بودند و در هر قسمت از آن، شاهد ماجرای جالبی برای یکی از شخصیت های سریال بودیم. کیهان ملکی سپس در سریال موفق همسایه ها به کارگردانی محمد حسین لطیفی حاضر شد. بازی درخشان وی در این سریال و در کنار بازیگران به نامی چون علی نصیریان، گوهر خیر اندیش، محمد رضا شریفی نیا، امین حیایی، عاطفه رضوی و… نقش زیادی در محبوبیت وی داشت. کیهان ملکی در سینما هم حضور پیدا کرد و در فیلم های سینمایی معجزه خنده و مرد بارانی بازی های زیبایی از خود به جا گذاشته است.

بیوگرافی جذاب کیهان ملکی

زندگی شخصی کیهان ملکی

کیهان ملکی متاهل است و یک دختر به نام ژرفا دارد. وی در مورد دخترش می گوید : “مهم‌ترین انگیزه‌ ام برای زندگی ژرفاست به همه وجود دخترم می‌ بالم؛ دخترم کتاب خوان است و سواد بالایی در حوزه ادبیات و بخش نوشتن دارد. “

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

زندگینامه جدید کیهان ملکی

عکس اینستاگرامی کیهان ملکی

نظر وی در مورد تجربه پدر شدن

وی پدر شدن را نقطه عطف زندگی اش معرفی می کند و می گوید؛ زندگی به طور کلی به دو بخش قبل از تولد دخترم و بعد از تولد او تقسیم می شود، در واقع افراد با فرزند دار شدن تغییر بزگی را در زندگی تجربه می کنند، آنها تا قبل از بچه دار شدن تنها لیدر زندگی خود و همسرشان هستند، اما بعد از آن وظیفه دارند برای کسی که با تصمی خودش وارد این دنیا نشده، هدفمند زندگی کرده و تبدیل به انسانی دیگر شوند.

بیوگرافی و زندگینامه کیهان ملکیکیهان ملکی در کنار دخترش ژرفا

حال بعد از مطالعه بیوگرافی کیهان ملکی می  توانید گلچینی از عکس های جدید و متنوع کیهان ملکی را در اینجا مشاهده نمایید.

 

بیوگرافی جدید کیهان ملکیکیهان ملکی و بهنوش بختیاری

بیوگرافی کیهان ملکیعکس قدیمی از بازیگران مشهور

بیوگرافی متفاوت کیهان ملکیبازیگری کیهان ملکی در یک فیلم هندی

بیوگرافی جدید کیهان ملکیکیهان ملکی در کنار رضا کیانیان

بیوگرافی خاص کیهان ملکیعکس کیهان ملکی  بیوگرافی دیده نشده کیهان ملکیهنرنمایی کیهان ملکی در یک سریال

بیوگرافی کمتر دیده شده کیهان ملکیعکس جدید کیهان ملکی

بیوگرافی دیدنی کیهان ملکیکیهان ملکی و رضا توکلی

بیوگرافی مختصر کیهان ملکیساینا فرخی در کنار کیهان ملکی

بیوگرافی از کیهان ملکیعکس و بیوگرافی کیهان ملکی

بیوگرافی جدید و جالب کیهان ملکی   ایفای نقش کیهان ملکی در هوش سیاه ۲

بیوگرافی و عکس کیهان ملکی  عکس زیبای کیهان ملکی

زندگینامه کیهان ملکیگریم جالب کیهان ملکی

  زندگینامه جالب کیهان ملکیعکس کیهان ملکی و دخترش

زندگینامه متفاوت کیهان ملکیکیهان ملکی در هزار داستان

زندگینامه کامل کیهان ملکیتصویر جالب کیهان ملکی

زندگینامه و عکس کیهان ملکیرخشان بنی اعتماد و کیهان ملکی

زندگینامه مختصر کیهان ملکیگریم متفاوت کیهان ملکی

بیوگرافی کیهان ملکیسلفی کیهان ملکی در کنار داریوش اسدزاده

زندگینامه دیده نشده از کیهان ملکیسلفی کیهان ملکی در یک مکان تاریخی

بیوگرافی در مورد کیهان ملکیعکس سیاه و سفید کیهان ملکی

بازی کیهان ملکی در فیلم های سینمایی

بی خوابی (۱۳۸۸)، پرواز مرغابی ها (۱۳۸۸)، بیداری (۱۳۸۷)، پروانه ای در مه (۱۳۸۴)، زاگرس (۱۳۸۴)، مانی و ندا (۱۳۷۹)، مرد بارانی (۱۳۷۸)، معجزه خنده (۱۳۷۵)

بیوگرافی کیهان ملکیعکس کیهان ملکی در یک فیلم

بازی در مجموعه های تلویزیونی

سرگذشت (۱۳۹۸)، ستایش، فصل سوم (سعید سلطانی)، چرخ و فلک (عزیز الله حمید نژاد،۱۳۹۵)، جاده قدیم (بهرام بهرامیان، ۱۳۹۴)، همسفر خورشید (علی شاه حاتمی، ۱۳۹۴)، هوش سیاه ۲ (مسعود آب پرور، ۱۳۹۲)، مرد دو هزار چهره (مهران مدیری، ۱۳۸۷)، روزهای اعتراض (حسین سهیلی زاده، ۱۳۸۴)، مزرعه کوچک (سیروس مقدم، ۱۳۸۳)، مزرعه آفتاب گردان (قریدون حسن پور، ۱۳۸۲)، فرمان (مسعود عسگری،۱۳۸۱)، بچه های شط (۱۳۷۹)، همسایه ها ( محمد حسین لطیفی، ۱۳۷۹)، کلبه سپید (مهرداد رایانی و رحمان سیفی آزاد، ۱۳۷۹)، همسفر (۱۳۷۹)، روزگار جوانی (شاپور قریب و اصغر توسلی، ۱۳۷۷)، سبز زخمی (۱۳۷۶)، هوای تازه (محمد رحمانیان و حسن فتحی، ۱۳۷۵)، پهلوانان نمی میرند (حسن فتحی، ۱۳۷۶)، جنگ ۳۹ (۱۳۷۳)، نوروز ۷۳ (۱۳۷۲)

بیوگرافی جامع کیهان ملکیعکسی از کیهان ملکی

دلیل کم کاری کیهان ملکی

کیهان ملکی در یکی از مصاحبه هایش در رابطه با حضور کم رنگ و گزیده کاری اش در تلویزیون و سینما در سالهای اخیر می گوید:

متاسفانه در سالهای اخیر من و خیلی از دوستان و همکارانم کم کار شده ایم. دلیلش هم برای مان مشخص نیست. به دلایل نامشخصی برخی از بازیگران مرتب سرکار هستند و گاهی حتی همزمان در چند فیلم و سریال بازی می کنند ولی عده ای جزو حذفی ها هستند.

جالب اینکه معمولا علت کم کاری ام را به سمت خودم بر می گردانند و توپ را داخل زمین من می اندازند و می گویند: «تو خیلی سختگیر هستی.» سختگیری هم اگر باشد بین پیشنهادهایی است که به من می شود و می دانم حالا که باید یکی از این فیلمنامه ها را انتخاب کنم، طبیعتا سعی می کنم بهترین را انتخاب کنم؛ ضمن اینکه من هم مانند هر بازیگری دوست دارم در کارهای خوب بازی کنم؛ البته خدا را شکر می کنم چون در نهایت هر سال در یک کار خوب حضور داشته و دارم.

گالری جدید عکس های کیهان ملکی

در این بخش از زندگینامه کیهان ملکی، می توانید مجموعه ای دیگر از تصاویر جدید و متنوع این بازیگر توانمند عرصه سینما و تلویزیون کشورمان را ملاحظه نمایید.

عکسهای جدید کیهان ملکی سرگذشت جالب کیهان ملکی سرگذشت خواندنی کیهان ملکی گالری تصاویر کیهان ملکی سرگذشت کیهان ملکی شرح حال کیهان ملکی جدیدترین بیوگرافی کیهان ملکی زندگی نوشته کیهان ملکی زندگی نامه جذاب کیهان ملکی عکس و بیوگرافی کیهان ملکی زندگی نامه کامل کیهان ملکی زندگی نامه متفاوت کیهان ملکی زندگی نامه خواندنی کیهان ملکی زندگی نامه کیهان ملکی معرفی بیوگرافی کیهان ملکی

در این بخش بیوگرافی کیهان ملکی و عکس های وی را ملاحظه نمودید. در صورت علاقمندی با کلیک بر روی عکس بازیگران می توانید از مجموعه ی متنوع و جدید عکس های بازیگران داخلی و خارجی دیدن نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *