دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

آموزش بهترین روش صاف کردن مو با سشوار برای انواع مو

  • ندا خوشرو
  • ۴ شهریور ۱۳۹۷
  • ۰

در این مطلب آموزش صاف کردن مو با سشوار را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم با مطالعه این مطالب بتوانید مهارت لازم را در زمینه صاف کردن موها با کمک سشوار بدست آورید.

اغلب افراد دارای موهای فر و یا مجعد هستند که این مدل موها زیبایی خاص و بی نظیری دارند ولی برخی اوقات خانم هایی که موهای فر دارند تمایل پیدا می کنند که موهایشان را صاف نمایند و از طریق صاف کردن موها با سشوار و یا اتو موها و… تغییرات مثبتی را در حالت موهای خود ایجاد کنند.

صاف کردن موهای فر یا مجعد در منزل به راحتی امکان پذیر است و شما می توانید با چند مرحله ساده موهای فرتان را صاف کنید و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

صاف کردن موی فر

آموزش مرحله به مرحله صاف کردن مو با سشوار

مدل موی صاف در بین خانم هایی که موهای مجعدی دارند از محبوبیت زیادی برخوردار است و برای صاف کردن موها روش های زیادی وجود دارد و شما می توانید با کمک کراتینه موها و سشوار و اتوی موها و … موهای فر یا مجعد خود را صاف کنید. در ادامه آموزش تصویری صاف کردن موها با سشوار را مشاهده خواهید کرد.

سشوار مو

صاف کردن موها با سشوار

برای صاف کردن مو با سشوار ابتدا وسایل مورد نیاز نظیر سشوار مو و ماسک موی مناسب و گیره مو و برس گرد فلزی را آماده کنید.

وسایل لازم برای صاف کردن مو با سشوار

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

بعد از آماده کردن وسایل مورد نیاز موهایتان را با کمک شامپوی مخصوص به خود بشویید و اگر موهایتان دکلره و رنگی هستند حتما از شامپوهای مخصوص موهای رنگ شده استفاده کنید. قبل از اینکه حمام بروید موهایتان را شانه کنید تا گره های آن باز شود و به راحتی بتوانید موهایتان را در حمام شستشو دهید و بعد از شستن موها با کمک حوله آب موهایتان را بگیرید و آن ها را مقداری خشک کنید.

خشک کردن مو با حوله

قبل از صاف نمودن موها مقداری از ماسک مو را در کف دست خود بریزید و به کمک دو دست موهایتان را ماساژ دهید به طوری که همه قسمت موها به ماسک مو آغشته شود.

زدن ماسک به موها

با کمک شانه پلاستیکی موهایتان را به آرامی شانه بزنید تا ماسک مو به همه قسمت های موها نفوذ کند.

شانه زدن موها
در مرحله بعدی صاف کردن هابا سشوار بعد از اینکه موهایتان نرم شد با کمک سشواری با دمای کم آب اضافی موها را بگیرید و در حین سشوار زدن موها با کمک انگشتان موهایتان را از هم جدا کنید.

سشوار زدن به مو سشوار زدن به مو
بعد از خشک کردن موها به کمک چند گیره موهایتان را به سه قسمت مساوی تقسیم کنید.

آموزش سشوار کردن موها گیره زدن به موها

با کمک برسی گرد و فلزی قسمتی از موهایتان را جدا کنید و سشوار بکشید و در ابتدای سشوار زدن از قسمت کناری موها شروع کنید و برس را در یک دست و سشوار را در دست دیگر خود قرار دهید و برس گرد را همزمان با سشوار روی موهایتان به آرامی چند مرتبه بکشید تا موهایتان صاف شود.

سشوار کشیدن موها

موهای قسمت زیرین و پشت سر را سشوار بکشید.

صاف کردن مو با سشوار

برس را از زیر موهایتان به همراه گرمای مستقیم سشوار به صورت پیوسته به سمت نوک موهایتان بکشید و این کار را چند بار انجام دهید تا موهای شما خشک و یکدست و صاف شود و بعد از اینکه قسمت زیری موها خشک شد قسمت روی موهایتان را به روشی که ذکر شد سشوار بکشید و موها را مرتب و صاف نمایید.

سشوار کشیدن مو

سشوار زدن به مو آموزش مرحله به مرحله صاف کردن مو با سشوار

قسمت های کوچک مو که در پشت سر وجود دارد را هم به روش قبلی خشک و صاف کنید. در این مرحله از صاف کردن مو با سشوار چتری ها و قسمت جلویی موهاتان را صاف کنید. قسمت جلویی موها را دور برس بپیچید و از قسمت ریشه موها به سمت انتهای مو سشوار بکشید تا موهای شما صاف شود توجه داشته باشید که حرکت سشوار و برس باید به صورت همزمان باشد تا موهایتان بهتر صاف شود و این حرکت را چند بار از ریشه تا قسمت انتهایی موها انجام دهید تا چتری های شما زیبا و صاف شوند.

مراحل صاف کردن مو با سشوار سشوار مو

توجه داشته باشید که گرمای سشوار را باید روی موهایتان حفظ کنید و اجازه ندهید تا موها سرد شوند و به صاف کردن موهایتان به صورت قسمت به قسمت ادامه دهید همچنین حواستان باشد که همه قسمت های موی سر باید به صورت متعادل خشک شود تا پس از اتمام کار موهای صاف و جذابی داشته باشید.

صاف کردن مو با کمک سشوار آموزش صاف کردن مو

در انتهای کار صاف نمودن مو با سشوار از ماسک مو برای درخشندگی و جذابیت موهایتان استفاده کنید.

        مدل سشوار موی بلند

در این بخش از آرایش مو مجله آرگا با روش صاف کردن مو با سشوار آشنا شدید که امیدواریم با کمک مراحل ذکر شده بتوانید به موهایتان فرم و حالت بی نظیری ببخشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *