دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی المیرا شریفی مقدم و عکس های دونفره با همسرش داوود عابدی

  • زهره امامی
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰
  • ۰

در بیوگرافی المیرا شریفی مقدم به معرفی زندگی شخصی و کاری وی خواهیم پرداخت. خانم شریفی همسر خبرنگار مشهور ایران داود عابدی می باشد. این زوج مطرح دو فرزند با نام های امیر ابوالفضل وامیرارسلان عابدی دارند.

المیرا شریفی مقدم گوینده خبر است. وی ۳۷ سال سن دارد و همسر داود عبادی خبرنگار معروف می باشد. خانم شریفی در تبریز به دنیا آمده است و در حال حاضر دانشجوی رشته میکروبیولوژی می باشد. در ادامه به شرح بیوگرافی المیرا شریفی مقدم  خواهیم پرداخت.

بیوگرافی المیرا شریفی مقدم و عکس های دونفره با همسرش داوود عابدی

در بیوگرافی المیرا شریفی مقدم آمده است که وی متولد سال ۶۰ است و در تبریز به دنیا آمده است. خانم شریفی دانشجوی رشته میکروبیولوژی است و گوینده خبر در شبکه خبر نیز می باشد. او سال ۸۲ با گزارشگر مطرح اخبار ورزشی داود عابدی ازدواج کرد و حاصل این ازدواج دو فرزند با نام های امیر ابوالفضل و امیرارسلان عابدی می باشد. خانم شریفی سال ۷۹ از طریق آزمون های شبکه خبر وارد این شبکه شده است.

بیوگرافی المیرا شریفی مقدم المیرا شریفی مقدم و همسرش در پیک نیک

عکس های شخصی زوج مشهور در شبکه خبرداود عابدی و همسرش

عکس های دونفره داود عابدی و همسرشالمیرا شریفی مقدم با دو پسرش

گوینده اخبار در ایرانالمیرا شریفی مقدم و همسرش در مراسم عزاداری

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

بیوگرافی المیرا شریفی مقدم تیپ زیبای المیرا شریفی مقدم

عکس های شخصی زوج مشهور در شبکه خبرالمیرا شریفی مقدم در کنار داود عابدی

عکس های دونفره داود عابدی و همسرشالمیرا شریفی مقدم و همسرش با لباس مشکی

گوینده اخبار در ایرانسلفی المیرا شریفی مقدمو فرزندانش

عکس های شخصی زوج مشهور در شبکه خبرالمیرا شریفی مقدم با مقنعه آبی کاربنی زیبا

عکس های دونفره داود عابدی و همسرشداود عابدی و خانواده اش در کنار علی پروین

گوینده اخبار در ایرانعکس دسته جمعی المیرا شریفی مقدم و خانواده اش در کنار مجری خانم

بیوگرافی المیرا شریفی مقدم شباهت داود عابدی و پسرانش

عکس های شخصی زوج مشهور در شبکه خبرالمیرا شریفی مقدم با مانتویی زبیا

گوینده اخبار در ایران

داستان ازدواج المیرا شریفی مقدم و داود عابدی

داود عابدی درباره ازدواجش می گوید:

المیرابه خاطر من همه تلاشش را کرد که وارد شبکه خبر شود.

خانم شریفی مقدم هم در بین صحبت های همسرش گفت:

«بله من از بچگی آقای عابدی را در تلویزیون می دیدم واز هواداران ایشان بودم.»

عابدی ادامه داد:

«من با عموی همسرم از قبل دوست بودم. یک بار ایشان به من گفت که من برادرزاده ام هم به شبکه خبر آمده و هوایش را داشته باش. من هم فکر کردم برادرزاده اش یک آقاست و الکی گفتم باشه هوایش را دارم. اما یکبار که وارد تحریریه شدم و خانم شریفی مقدم خودش را معرفی کرد تازه فهمیدم دوستم ایشان را می گفت و از همان جا بود که فکر ازدواج با خانم شریفی به ذهنم افتاد و مراقبت های ویژه آغاز شد. در نهایت هم سال ۸۲ باهم ازدواج کردیم.

بیوگرافی المیرا شریفی مقدم داود عابدی و خانواده اش در یک قاب

عکس های شخصی زوج مشهور در شبکه خبرالمیرا شریفی مقدم با کیکی در دست

عکس های دونفره داود عابدی و همسرشداود عابدی و مادرش

گوینده اخبار در ایرانسلفی المیرا شریفی مقدم با همسر و فرزندانش

بیوگرافی المیرا شریفی مقدم چهره خندان المیرا شریفی مقدم و پسرانش

عکس های شخصی زوج مشهور در شبکه خبرالمیرا شریفی مقدم در مراسم عزاداری اهل بیت

عکس های دونفره داود عابدی و همسرشالمیرا شریفی مقدم و مادرشوهرش

گوینده اخبار در ایرانعکس خانوادگی المیرا شریفی مقدم

بیوگرافی المیرا شریفی مقدم داود عبادی

عکس های دونفره داود عابدی و همسرش

بدترین اتفاق زندگی

ماجرای کشته شدن پدر المیرا شریفی مقدم بدترین و دردناک ترین اتفاق زندگی اش می باشد که بیش از ۲۵ سال از این اتفاق می گذرد.

چند سال پیش این مجری شبکه خبر سیما ماجرای به قتل رسیدن پدرش را برای نخستین بار بیان کرد و در سالگرد این حادثه، با منتشر کردن تصویری از خود در آغوش پدرش جزئیات کشته شدن پدرش و خاطره دردناک آن شب را برای بار دیگر نوشت:

 «ساعت پنج و بیست و پنج دقیقه عصر نوزدهم دی هفتاد و دو، من و برادرم منتظریم که پدرو مادرمون برگردند خونه، صدای کمک می‌یاد! دوباره کمک! با سومین کلمه کمک، صدای بابام رو شناختم. جلوی ورودی خونه حمله می‌کنند برای سرقت کیفش و وقتی مقاومت می‌کنه، به قتل می‌رسه. بیست و پنج سال گذشته و دو نفر قاتل هنوز پیدا نشده‌اند. هرچقدر بزرگتر می‌شم، اون شب وحشتناک پررنگتر درنظرم دیده می‌شه.»

بیوگرافی المیرا شریفی مقدم و تصاویر دیدنی اش تصاویری از المیرا شریفی مقدم در خنداونه تصاویری از المیرا شریفی مقدم تصاویری دیدنی از المیرا شریفی مقدم تصاویری جدید از المیرا شریفی مقدم تصاویری جذاب از المیرا شریفی مقدم

بعض شریفی مقدم برای حادثه منا و دختربچه ۳ ساله

المیرا شریفی مقدم در طول اجرای خبر، بارها مجبور به خواندن خبرهای تلخ و دردناک بوده است و برخی از این خبرها به شدت وی را تحت تاثیر قرار داده است. حادثه منا و اعلام نهایی آمار کشته شدگان در حادثه منا از جمله خبرهای بود که باعث منقلب شدن خانم مقدم شد به حدی که نتوانست ادامه خبر و اجرایش را داشته باشد.

خانم المیرا شریفی مقدم یک بار دیگر نیز در زمان خواندن خبری در رابطه با دختربچه ای که به علت داشتن تومور بدخیم مغزی صورتش کج شده بود نتوانست جلوی بغضش را بگیرد و به شدت متاثر شد. البته به گفته خیلی ها این بغض برکت داشت و با انتشار این بخش از اجرای شریفی مقدم بازخوردهای زیادی را به همراه داشت و باعث شد بسیاری از مشکلات دختربچه اهل دزفول درمان شود. طی تماسی ستاد اجرای فرمان امام (ره) تمامی هزینه های درمان وی را تقبل کرد و تومور ولی توسط بیمارستانی در اصفهان تخلیه شد. پزشکان جراح پلاستیک زیادی برای انجام عمل جراحی رایگان اعلام آمادگی کردند و عمل جمجمه انجام گرفت و مشکل صورت دختربچه برطرف شد.

بیوگرافی المیرا شریفی مقدم و تصاویر جدیدش تصاویری متفاوت از المیرا شریفی مقدم تصاویری قدیمی از المیرا شریفی مقدم تصاویری از المیرا شریفی مقدم در تولدش تصاویری از المیرا شریفی مقدم و ژیلا صادقی تصاویری بی نظیر از المیرا شریفی مقدم بیوگرافی المیرا شریفی مقدم و تصاویر خاص او

امیدواریم توانسته باشیم در قسمت بیوگرافی المیرا شریفی مقدم شما عزیزان را راضی کرده باشیم. تا مطلب بعدی شما را به خداوند بزرگ می سپاریم.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *