دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

چگونه با قانون جذب عشق کسی را که دوست داریم بدست آوریم؟

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۱ آبان ۱۳۹۹
  • ۰

قانون جذب یک یک قانون بر پایه انرژی فوق طبیعی و متافیزیک است که در بیشتر موارد از آن استفاده می شود قانون جذب در حقیقت پرورش افکار و دید مثبت نسبت به یک موضوع است که با استفاده از آن کائنات به شما کمک می کنند تا به آنچه در فکر دارید برسید قاونو جذب عشق نیز به همین شکل صدق می کند.

در قانون جذب عشق این امکان وجود دارد که فرد از طریق پرورش افکار مثبت و به زبان آوردن این افکار ذهن نیمه هوشیار خود را به سمتی که می خواهد جهت دهد و با این جهت دهی فردی را که در نظر دارد به سمت خود جذب کند بیشتر افراد در زندگی خود برای جوانب مختلف قواعد در نظر می گیرند و بر اساس این قواعد به آنچه که در ذهن خود دارند دست پیدا می کنند.

تا زمانی که به مفهوم قانون جذب عشق پی نبرید قادر به استفاده از آن به نحوه درست و صحیح نخواهید بود این قانون یک قانون طبیعی می باشد و در صورتی که به درستی از آن استفاده شود کمک زیادی به جذب همسر مورد علاقه تان و یا روابط عاشقانه می کند، بنابراین اگر شما نیز تمایل زیادی به شناخت این قانون دارید بهتر است تا پایان مطلب همراه ما باشید.

رازهای قانون جذب عشق

قانون جذب عشق:

در دنیای قانون جذب این موضوع صدق می کند که انسان در زندگی خود ثمره تفکرات و اندیشه های خود را می خورد افرادی که برای رسیدن به اهدافشان تفکرات خود را در جهتی مثبت سازماندهی می کنند و به این تفکرات باور دارند به اهداف خود می رسند و بر خلاف آن افرادی که در رسیدن به اهدافشان دچار ترس و خیال پردازی های منفی می شوند نمی توانند به این اهداف برسند. این قوانین در جذب کردن عشق نیز دیده می شود.

ترس از دست دادن یکی از احساسات منفی در یک رابطه عاشقانه است که موجب انتقال انرژی منفی از سمت شما به کائنات است و موجب می شود تا شما بیشتر از فرد مورد علاقه خود دور شوید.

قانون جذب کردن عشق

احساسات در قانون جذب دارای اهمیت بالایی است و راهنمای دقیقی برای رسیدن به آنچه که می خواهید است در حقیقت شما برای رسیدن به اهداف خود نیازی به ترس و احساسات منفی ندارید و باید به خطر داشته باشید که این ترس ها می تواند موجب دور شدن شما از اهدافتان باشد. زمانی که شما افکار و احساسات خوب را در درون خود پرورش می دهید در حقیقت از این قانون جذب برای رسیدن به فردی که می خواهید استفاده کرده اید.

  •  آرون گروپس

قانون های جذب عشق:

برای استفاده از قوانین جذب عشق، همچنین رسیدن به فردی که دوستش دارید می توانید از قوانین تجربی و تعیین شده ای استفاده کنید که شما را در این زمینه یاری می کند این قانونها در بیشتر موارد به پرورش احساسات و افکار مثبت در شما باز می گردد و با به کار بردن آن کائنات این دوست داشتن را به شما هدیه می دهند. در قانونهای جذب عشق، بیشتر از تکنیک های اثرگذاری بر دیگران نیز استفاده می شود.

۱- بالا بردن اعتماد به نفس:

در مواجه شدن با فردی که دوست دارید باید اعتماد به نفس بالایی داشته باشید اینگونه تصور کنید که شما فردی کامل هستید و به نظرات و قضاوت های دیگران اهمیت ندهید و با دوری از قضاوت های دیگران می توانید به عشق خود بیشتر نزدیک شوید و تمام فکر خود را صرف او کنید. اگر شما دارای سطح پایینی از اعتماد به نفس هستید می تواند از تکنیک های مؤثر در زمینه عدم اعتماد به نفس و راه های راهایی از آن استفاده کنید.

مهم نیس که دیگران در مورد شما چه فکرهایی می کنند شما باید باور داشته باشید که فرد فوق العاده ای هستید و مجبور نیستید کاری انجام دهید تا دیگری شما را دوست داشته باشد یا عاشق تان شود زیرا، اعتماد به نفس داشتن از جمله ویژگی هایی است که مرم قادر به مقاومت در برابر آن نیستند.

جذب عشق چگونه است

۲- توجه به نکات مثبت:

افکار و نگرش های منفی را از خودتان دور کنید تصوراتی وجود دارد که فکر کردن به آنها موجب می شود شما تصور کنید فردی با توانایی های پایین هستید اما زمانی که شما خودتان را باور دارید و به توانایی ها و جنبه های مثبت در خود دست پیدا می کنید موجب می شوید تا این افکار به کائنات منتقل شود و بازخورد خوبی از سمت کائنات دریافت می کنید که شما را در دید سایرین و فردی که برای او از قانون جذب علاقه استفاده می کنید توانمند نشان می دهد.

۳- مثبت اندیشی درباره عشق:

بیشتر افراد با شروع کردن یک رابطه تصور دارند که در این رابطه دچار شکست می شوند و به همین خاطر از آن دوری می کنند یا با ترس وارد یک رابطه عاطفی می شوند زمانی که شما این ترس ها در افکار خود دارید به طور ناخودآگاه در ضمیر نیمه هوشیار خودتان احتمال شکست عشقی را در رابطه خود بالاتر می برید. عشق یک طرفه برای هر فردی ترس و دلهره ایجاد می کند که فکر کردن به آن نیز می تواند در رابطه خطرساز باشد بنابراین در قانون جذب عشق توصیه می شود احتمالات منفی درباره رابطه را از خود دور کنید.

به دست آوردن عشق با قانون جذب

۴- فردی شاد باشید:

شاد بودن از مهم ترین عواملی است می تواند موجب جذب دیگران به سمت شما باشد عواملی را موجب شاد بودن شما در زندگی است شناسایی کنید و بیشتر در روابط خود به کار بگیرید تا از این طریق فردی را که دوست دارید به سمت خود جذب کنید.

۵- نداشته ها را فراموش کنید:

فکر کردن به نداشته ها در قوانین جذب عشق می تواند تاثیرات منفی داشته باشد و با تمرکز بر روی آنها ممکن است فردی که دوست دارید از شما دور باشد و رابطه شما کم رنگ تر شود.

چند اصل قانون جذب عشق

۶- ده تا بیست دقیقه از روز را صرف شناخت خود کنید :

بهتر است برای شناخت خود وقت بگذارید بنابراین می توانید مدیتیشن کنید و یا در برابر آیینه ایستاده و در مورد اینکه نسبت به دیگران چه احساساتی دارید از خود سوال کنید و اینکه چگونه روزتان را سپری می کنید سوال کنید، زمانی که شما به صورت کامل خودتان را بشناسید جذب کردن یک رابطه مثبت، سالم و طولانی کار بسیار راحتی خواهد بود.

قانون طلایی برای جذب یک فرد خاص

۷- سخت نگرفتن زندگی :

از دلایلی که باعث تنها ماندن می شود قضاوت کردن در مورد افرادی هستید که وارد زندگی تان می شود بنابراین، زندگی را راحت تر گرفته و از اینکه بر روی ایده آل ها متمرکز کنید دست بردارید و این جمله را که هر چه پیش آید خوش آید را به خاطر داشته باشید تا اتفاقات خوبی برای تان پیش آید.

۸- آشتی کردن با خود :

هر اندازه خودتان را بیشتر قبول داشته باشید رابطه بهتری را تجربه می کنید اما در صورتی که دارای عزت تنفس و اعتماد به نفس پایینی باشید و سعی کنید وارد رابطه شوید شاید موفق شوید اما رابطه خوبی نخواهید داشت و یا مردی را جذب می کنید که برای شما مناسب نمی باشد.

قوانین جذب عشق

امیدواریم مطالعه مطلب گفته برای شما عزیزان مفید و سودمند بوده باشد و با قانون های جذب عشق به خوبی آشنا شده باشید، در پایان پیشنهاد می کنیم به منظور آشنایی بیشتر با قانون جذب می توانید بر روی لینک کلیک نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *