دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

ایده های جالب ساخت کاردستی زرافه برای کودکان

  • زهره امامی
  • ۲۵ شهریور ۱۳۹۷
  • ۰

ساخت کاردستی برای کودکان و یه توسط خود آن ها به آن ها شور و هیجان ویژه ای می بخشد. کودکان از دیدن کاردستی ها در ابعاد کوچکتر که به دنیای واقعی شباهت دارند بسیار ذوق زده می شوند و خلاقیت آن ها پرورش می یابد.

در این مطلب برای شما تعدادی ایده جدید مربوط به ساخت زرافه برای کودکان فراهم آورده ایم. امیدواریم این تصاویر و ایده ها مورد پسند شما دوستان و همراهان مجله آرگا قرار بگیرد.

ایده های جالب کاردستی زرافه برای کودکان

مجموعه ای از ایده های جالب و جدید برای ساخت زرافه را در تصاویر زیر ملاحظه می کنید. ساخت کاردستی های زیبا و جالب با کمترین امکانات نیز ممکن است. همانطور که در ادامه این مطلب مشاهده می کنید مدل های عروسکی، جاقلمی، دکوری ها و … است که به شکل این حیوان و به وسیله پارچه، سنگ، کاغذ رنگی، مقوا، چسب و تعدادی مداد رنگی یا ماژیک ساخته شده اند. ساخت حیوانات با کمترین امکانات برای کودک شما امکان پرورش خلاقیت و رشد را فراهم می کند. همچنین انواع کاردستی حیوانات به عنوان اسباب بازی و یا دکوری در اتاق کودک می توانند مورد استفاده قرار گیرند. این کار موجب تقویت اعتماد به نفس کودک شما نیز خواهد شد چرا که از دیدن آثارش در خانه  توجه دیگران به آن انگیزه بیش تری برای خلاقیت بیش تر بروز خواهد داد.

کاردستی زرافهزرافه های دست ساز

زرافه های دست سازساخت زرافه با کمترین امکاناتکاردستی های زرافه جالب و زیبا برای کودکانزرافه چوبیزرافه های عروسکی زیباحیوان های عروسکیزرافه های عروسکی زیبامدل ساختن زرافه زیبا

کاردستی های زرافه جالب و زیبا برای کودکانعروسک های بافتنی زرافه

زرافه های دست سازحیوان های مقوایی

  •  آرون گروپس

کاردستی زرافهساخت زیبای زرافه با گیره

کاردستی زرافهعروسک زرافه

زرافه های دست سازساخت زرافه با سی دی

کاردستی های زرافه جالب و زیبا برای کودکانساخت زرافه با مقوا

زرافه های عروسکی زیباساخت صورت زرافه

زرافه های عروسکی زیبازرافه های مقوایی

کاردستی های زرافه جالب و زیبا برای کودکانزرافه های ساخته شده با سی دی

زرافه های دست سازساخت زرافه با پارچه

در ادامه این قسمت با نمایش برخی دیگر از تصاویر ایده ساخت کودکانه زرافه در خدمت شما عزیزان خواهیم بود. بهتر است به هنگام انتخاب مقوا، کاغذ و یا پارچه برای ساخت زرافه از رنگ زرد استفاده شود تا به دنیای واقعی نزدیکتر باشد. شبیه سازی حیوانات به واقعیات کودک را بسیار خوشحال می کند چرا که اکثر کودکان حیوانات را بسیار دوست دارند.

کاردستی زرافهزرافه های مقوایی جالبکاردستی زرافهاسباب بازی زرافه تکه ایزرافه های دست سازعروسک های رویخچالی زرافهکاردستی های زرافه جالب و زیبا برای کودکانساخت زرافه با دکمهزرافه های عروسکی زیباساخت جاقلمی زرافه ایکاردستی های زرافه جالب و زیبا برای کودکانعروسک سنگی زرافه ایزرافه های دست سازجاقلمی به صورت زرافه ایکاردستی زرافهبادکنک زرافه ایزرافه های عروسکی زیبادکوری زرافه ایکاردستی های زرافه جالب و زیبا برای کودکانساخت حیوان زرافه

زرافه های دست سازساخت زرافه دست ساز

کاردستی زرافهساخت زرافه با کاغذ رنگی

امیدواریم از دیدن تصاویر ارائه شده در این مطلب، بهره کافی را برده باشید. در پایان با سپاس فراوان از همراهی همیشگی شما عزیزان، دعوت می کنیم سایر ایده های جذاب برای ساخت انواع کاردستی کودکان را نیز مشاهده نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *