دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

معرفی برادر دوقلوی آیفون X توسط چینی ها

  • مرضیه نوروزیان
  • ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
  • ۰

به تازگی بدل آیفون ایکس نیز تولید شده و قرار است با قیمت پایین تر و برند دیگر وارد بازار شود. در ادامه می توانید سایر اطلاعات مربوط به این گوشی را مطالعه نمایید.

موتورولا تحت حمایت و مالکیت برند چینی لنوو است. با این حال تولید کننده محبوب ترین اسمارت فون های سرزمین چین نمی باشد. به تازگی موتورولا ابتکارات و اقدامات جدیدی در زمینه گوشی انجام داده تا توجه کاربران را به خود جلب کند. 

گوشی معرفی شده موتورولا تولیدی، P30 نام دارد که از نظر شکل ظاهری شبیه به آیفون ایکس است. قرار است میانه شهریور وارد بازار شود. قیمت در نظر گرفته برای آن به حافظه داخلی  و رم آن بستگی داشته و نسخه ۶۴ گیگابایتی با ۳۰۳ دلار و نسخه ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۳۶۰ دلار عرضه می شود.

معرفی برادر دوقلوی آیفون X

به یک اسنپدراگون ۶۳۶ تجهیز شده و دارای طراحی یکپارچه است. این گوشی مانند آیفون ایکس دارای بریدگی عریضی است و نسبت تصویر آن ۱۹:۹ می باشد که این مسئله از قامت کشیده دستگاه خبر می دهد. نمایشگر آن ۶.۲ اینچی و روزلوشنی برابر با ۲۲۴۶*۱۰۸۰ پیکسل دارد.
معرفی برادر دوقلوی آیفون X
باتری آن دارای ظرفیت ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است و در یک بدنه جمع و جور قرار گرفته است. لوگوی موتورولا در بخش پشت دستگاه نقش یک حسگر را نیز دارد و می تواند تشخیص چهره دهد. این لوگو شنل بت من است. دارای دوربین دوگانه با ۵ و ۱۶ مگاپیکسل است. در سه رنگ یخی، مشکی روشن و سرخ عرضه می شود.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *