دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

۱۶ تا از بهترین مکان های دیدنی برزیل برای گردشگری

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱ دی ۱۴۰۰
  • ۰

برزیل از کشورهای زیبای دنیا با طبیعت های بکر و تماشایی است این کشور عظیم و پهناور در آمریکای جنوبی قرار دارد طبیعت زیبای برزیل می توان توجه هر گردشگری را به سوی خود جلب کند و مکان های دیدنی برزیل به دلیل خاص و زیبا بودن آن مقصد هر گردشگری خواهد بود.

برزیل دارای سواحلی با چشم اندازهای بسیار ویژه است اگر شما می خواهید برای سفر خود مناطقی را انتخاب کنید که تا کنون ندیده اید و دیدن این مناظر می تواند شما را به وجد آورد به شما کشور برزیل را پیشنهاد می کنیم با سفر به این کشور و دیدن مکان های دیدنی برزیل می توانید تجربه سفری خاص و به یاد ماندنی را به همراه عزیزان خود داشته باشید.

             برزیل و جاذبه های آن

مکان های دیدنی برزیل را بشناسید:

کشور برزیل دارای کلان شهرهایی با فناوری های و مدرن و پیشرفته است در این شهر امکانات بی نظیری با استفاده از تکنولوژی های به روز وجود دارد که راحتی سفر را برای گردشگران به همراه دارد. این کشور به خوبی می تواند نمایی از یک کشور مدرن و پیشرفته را در کنار طبیعت ها و جاذبه بکر و مدرن در اختیار شما قرار دهد.

آبشارهای برزیل

۱- اورو پرتو:

این شهر یک شهر استعماری در کشور برزیل است و به طلای سیاه شناخته می شود قدمت این شهر و بناهای آن به قرن ۱۷ باز می گردد و در آن دوران بزرگ ترین مرکز تولید طلای سیاه بوده است در این شهر بناها و ساختمان تاریخی زیادی به چشم می خورد که به عنوان یکی از مکان های دیدنی برزیل برای گردشگران محسوب می شود.

مناطق خاص برزیل

۲- برزیلیا:

برزیلیا پایتخت کشور برزیل است که از بزرگ ترین شهرهای این کشور است و در آن امکانات به روز و تجهیزات مهمی دیده می شود که برای گردشگران حیرت انگیز و دیدنی است.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

جاذبه های توریستی برزیل

۳- سواحل سالوادور:

این سواحل دارای دریایی آرام است و جذابیت های خاص خود را دارد در این دریاها می توان قایق رانی و غواصی کرد و با وجود امکانات مختلف در اطراف این منطقه از سفر خود بیشتر لذت برد.

دیدنی های برزیل در جهان

۴- سواحل کوپاکابانا:

از مکان های دیدنی برزیل که در بیشتر شهرهای این کشور دیده می شود سواحل و دریاهای آبی رنگ آرام است که توجه هر گردشگری را به سمت خود می کشانداین سواحل دارای امکانات مهمی است که شامل رستوران ها، ویلاژها و مراکز خرید مختلف است.

برزیل و سواحل دلنشین آن

۵- کارناوال ریو:

در برزیل کارناوال از جشن های مهمی است که در مناسب و روزی ویژه برگزار می شود در این جشن مردم به خیابان ها می آیند و به مدت ۴ روز به خوشحالی و شادی می پردازند و آداب و رسوم خاص خود را اجرا می کنند.

کارناوال برزیل

۶- آبشارهای ایگواکو:

این آبشار در خط مرزی بین آرژانتین و برزیل قرار گرفته است و ۲۷۵ آبشار به طور متوالی و پی در پی در این منطقه دیده می شود بر فراز این آبشار آسمان ابری با چشم اندازی زیبا دیده می شود.

جاذبه های بی نظیر برزیل

۷- جنگل های آمازون:

یکی از مکان های دیدنی برزیل که بسیار معروف است جنگل های انبوه و سر سبز آمازون است این جنگل ها بسیار وسیع و با وجد درختان انبوه ۲۰ درصد از اکسیژن روی زمین را به تنهایی تولید می کند.

جنگل های سرسبز برزیل

۸- پارک ایبیراپوئرا:

این پارک تماشایی دارای وسعتی بسیار بزرگ است و از شمار پارک های قدیمی در برزیل است در این پارک موزه ها و آثار مختلفی نیز دیده می شود که برای گردشگران جالب خواهد بود.

سفر به برزیل

۹- مجسمه مسیح:

این مجسمه با معماری و ساخت عجیب خود از بزرگترین تندیس ها و مجسمه هایی است که ساخته شده است و ساخت آن به مدت ۹ سال به طول انجامیده است این مجسمه توسط کوه ها محاصره شده است و منظره ای شگفت انگیز را ایجاد کرده است.

مکان های دیدنی برزیل کدام اند

۱۰- کلیسای جامع برزیلی:

بنای این کلیسا به شکلی امروزی و با یک طراحی مدرن صورت گرفته است معماری این بنا آنقدر متفاوت و خاص است که ساعت ها گردشگران را به خود خیره می کند. سقف های این بنا با مجسمه های فرشته ای تزیین شده اند.

کلیسای معروف برزیل

۱۱- پارک ساحلی:

 از دیگر مکانهای دیدنی برزیل می توان به پارک ساحلی اشاره کرد این پارک با امکانات مجهز و به روزی که دارد به عنوان مدرن ترین پارک ها شناخته می شود در این پارک امکانات مختلفی برای بازی های کودکان در کنار آب های ساحلی و ساحل در نظر گرفته شده ایت که رفاه گردشگران را به همراه دارد.

سواحل آبی رنگ برزیل

۱۲- فرنادو د نورنها:

این منطقه دارای مجموعه ای از جزایر است که دارای سواحلی زیبا با مناظری چشم نواز اند سفر در این جزایر می تواند تجربه ای رویایی را برای شما به همراه داشته باشد.

سواحل زیبای برزیل

۱۳- کوه شوگر لوف ریودوژانیرو

این کوه که به قله کله قندی نیز شهرت دارد، دارای ارتفاع ۳۹۴ متر از زمین بوده و یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری در شهر ریودوژانیرو می باشد.

گردشگران در این منطقه زیبا به هنگام سوار شدن به تله کابین های معلق که ارتباط بین شوگر لوف و کوه مورو دا اورکا را برقرار می کنند، همه شهر زیر پای آنها قرار می گیرد، از این رو تماشای همه مناظر طبیعی این منطقه و دیدن چشم انداز ۳۶۰ درجه ای آن، طبیعتا تجربه ای زیبا بوده که لذت زیادی را نیز به دنبال خواهد داشت، ضمن اینکه شما در این منطقه می توانید از امکانات گردشگری همچون رستوران ها، کافه ها و فروشگاه ها بهرمند شوید.

مکانهای دیدنی برزیل

۱۴- پاراتی

پاراتی شهری کوچک در  ۲۰۰ کیلومتری جنوب ریو واقع در برزیل بوده که دارای طبیعت منحصر به فرد و بنا های دیدنی می باشد، از این رو به عنوان مروارید گرانبهای برزیل شناخته می شود.

این شهر یکی از کشور های صادر کننده طلا به اروپا می باشد، در مرکز شهر پاراتی به دلیل وجود بنا های تاریخی و بازدید گردشگران از آنجا, عبور خودرو ها امکان پذیر نیست.

از دیگر دیدنیهای شهر زیبای پاراتی که مورد توجه گردشگران می باشد، می توان به آبشار، سواحل مختلف، کلیسا، موزه ها، کارناوال ها و … اشاره کرد.

تصاویر مکان های دیدنی برزیل

۱۵- تالاب پانتانال

این تالاب در واقع بزگترین تالاب جهان محسوب می شود که قسمتی از آن در برزیل واقع شده و بخش های دیگر آن در بولیوی و پاراگوئه گسترش یافته است، ضمن اینکه حیات وحش تالاب پانتانال نیز مثال زدنی بوده و دارای اکوسیستم های مختلفی می باشد، ویژگی های منحصر به فرد این منطقه موجب شده تا گردشگران زیادی از این منطقه بکر و زیبا دیدن کنند.

جاهای دیدنی برزیل

۱۶- بونیتو

در صورتی که علاقمند به شنا کردن در آبراه های شفاف بونیتو در کنار ماهی ها هستید، می توانید به این منطقه گردشگری زیبا بروید، حال در صورتی که فردی ماجراجو می باشید، برای بازدید از جاذبه های طبیعی این منطقه از جمله غار های پر عظمت و آبشار های بزرگ، همچنین غواصی در آب غار های این منطقه می توانید به بونیتو سفر کنید، تماشای جا های دیدنی این منطقه زیبا با طبیعتی خاص نیز برای دوستداران طبیعت می تواند تجربه لذت بخشی باشد.

مناطق دیدنی برزیل

مکان های دیدنی برزیل بسیار متنوع و فراوان هستند برزیل دارای جاذبه های طبیعی بی نظیری است که به دلیل برخورداری از آب و هوای مطبوع آن می باشد سواحل، جزایر و دریاها از مهم ترین جاذبه های این کشور است که زبان زد جهانیان می باشد.

امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما سودمند بوده باشد، در صورت تمایل برای آشنایی با مکان های دیدنی سانتوس برزیل و دیدنی های سائوپائولو برزیل می توانید در اینجا کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *