دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

آموزش تصویری ساخت کاردستی با کارتن برای کودکان و نوجوانان

  • ندا خوشرو
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب ساخت کاردستی با کارتن را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم با کمک این مراحل ساده بتوانید این کاردستی کارتونی زیبا و ساده را به راحتی در منزل بسازید.

ساخت کاردستی با کارتن یکی از روش های ساده برای ساختن کاردستی های فانتزی و جالب است و شما می توانید با تهیه وسایل ساده و کم هزینه کاردستی های کارتونی شیک و خلاقانه ای را در منزل برای کودکان درست کنید.

آموزش ساخت کاردستی با کارتن مقوایی

روش های زیادی برای ساختن کاردستی وجود دارد و شما می توانید با کمک رول دستمال کاغذی و لیوان کاغذی و کارتن و مقوا انواع کاردستی های فانتزی و زیبا را بسازید. در مطالب قبلی ساختن کاردستی با رول دستمال کاغذی و ساختن کاردستی با لیوان کاغذی و ساختن کاردستی با مقوا را مشاهده کردید در این مطلب قصد داریم تا شما را با روش ساخت کاردستی با کارتن آشنا سازیم.

جعبه کبریت

آموزش مرحله به مرحله ساختن کاردستی جعبه کبریت با کارتن

برای ساخت این کاردستی ساده ابتدا باید وسایل مورد نیاز را آماده کنید سپس با کمک مراحلی که در ادامه ذکر می شود اقدام به ساخت کاردستی جعبه کبریت کنید.

وسایل مورد نیاز

  • کارتن مقوایی
  • خط کش
  • مداد
  • چسب
  • چاقو

وسایل لازم برای ساخت جعبه کبریت

مراحل ساخت کاردستی 

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

۱. ابتدا روی کارتن خطوطی را رسم کنید و با کمک تیغ موکت بر و یا قیچی به برش زدن طرح بپردازید.

مراحل ساخت کاردستی با کارتون مراحل ساخت جعبه کبریت
۲. مانند تصویر زیر با کمک چاقو و یا تیغ موکت بر نقاطی را که با خطوط زرد رنگ مشخص شده اند برش بزنید.

آموزش ساخت کاردستی با کارتن
۳. در این مرحله از ساخت کاردستی بر اساس محل خطوطی که روی مقوا وجود دارند به تا زدن آن بپردازید.

جعبه کبریت

۴. با توجه به تصاویر کارتن مقوایی را به شکل جعبه کبریت تا بزنید.

ساخت کاردستی با کارتنساختن جعبه کبریت با مراحل ساده ساختن جعبه کبریت ساخت جعبه کبریت با روشی ساده آموزش ساده برای ساخت جعبه کبریت

۵. در این مرحله باید مقداری کارتن مقوایی برای لایه دیگر جعبه کبریت آماده کنید سپس به اندازه طول مقوا خط ها را مانند تصویر مرحله اول روی آن ترسیم نمایید.

ساختن جعبه کبریت با ساده ترین روش

مراحل ساده برای ساخت جعبه کبریتساخت کاردستی با کارتن در چند مرحله ساده
۶. کارتن مقوایی را بر اساس خط هایی که رسم کرده اید تا بزنید و ابتدای دو طرح را به یکدیگر بچسبانید.

ساختن جعبه کبریت با کارتون مقوایی مراحل ساخت کاردستی با کارتن

مدل های طراحی شیک و فانتزی روی کاردستی جعبه کبریت

توجه داشته باشید که بعد از ساخت جعبه کبریت می توانید روی آن طرح های زیبا و فانتزی بکشید و از جعبه کبریت به عنوان کارت تبریک و یا کارپستال عاشقانه و … استفاده کنید. در ادامه ایده هایی برای ساخت کارت تبریک و کارپستال عاشقانه با جعبه کبریت را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم.

تزیین جعبه کبریت

ساخت کارت تبریک با جعبه کبریت

طراحی فانتزی روی جعبه کبریت

ساخت کاردستی جعبه کبریت

آموزش ساخت کارت تبریک با جعبه کبریت

ساخت کارپستال عاشقانه با جعبه کبریت

طراحی ساده و زیبا روی جعبه کبریت

مدل جعبه کبریت طراحی شده

مراحل ساده برای ساخت کاردستی جعبه کبریت

مدل کاردستی جعبه کبریت

آموزش سات کاردستی با کارتون مقوایی

ساخت  جعبه کبریت با کارتن مقوایی

مراحل ساده برای ساخت کاردستی جعبه کبریت

طراحی روی جعبه کبریت

ساخت کارت دعوت با جعبه کبریت

طراحی زیبا و فانتزی روی جعبه کبریت

طراحی روی جعبه کبریت

ساخت کارپستال عاشقانه با جعبه کبریت

ساخت کارپستال عاشقانه با جعبه کبریت

ساخت جعبه کبریت فانتزی و زیبا با کارتن

انواع کاردستیهای خلاقانه با کارتن برای کودکان

آموزش انواع خلاقیت با وسایل ساده همچون مقوا، کارتن و … علاوه بر اینکه می تواند برای کودکان شما ایجاد سرگرمی نماید، موجب رشد و شکوفایی استعداد های آنها در آینده می شود و اینکه کودک یاد می گیرد, می تواند با ساده ترین وسایل، خلاقیت های جدیدی را به وجود آورد، همچنین به سادگی از کنار وسایلی که فکر می کند به درد نخور است نگذرد و به این فکر کند که هر کدام از آن وسایل چه کاربردی می توانند داشته باشند.

در ادامه آموزش بالا از ساخت یک نوع خلاقیت از جعبه کارتونی زیبا و انواع تزیینات آن قصد داریم، نمونه های دیگری از انواع کاردستیهای کودکانه جذاب و جالب با استفاده از کارتون را در اختیارتان قرار دهیم که امیدواریم ضمن لذت بردن از تماشای این تصاویر بتوانید از این ایده ها الگو گرفته و کاردستیهای زیبایی در منزل بسازید.

انواع کاردستی با کارتن

با استفاده از مقوا، کارتن و بسیاری از وسایل ساده و دورریختنی می توان کاردستیهای کودکانه متنوع و جذابی همچون کاردستی ماشین، کاردستی خانه، قلک، میز و صندلی، جامدادی، فانوس و انواع اسباب بازی های بچگانه بسازید، در اینجا نمونه هایی از این خلاقیت های زیبا را در اختیارتان گذاشته ایم تا با الگو گرفتن از این ایده ها بتوانید کودکانتان را با این کاردستیها آشنا کنید و سرگرمی های جالبی برای آنها ایجاد نمایید. ساختن کاردستی با کارتنایده ساختن کاردستی با کارتنتصاویری از کاردستی با کارتنآموزش کاردستی ابتکارانه با کارتنآموزش کاردستی کودک با کارتنساخت کاردستی با کارتن خلاقانهآموزش کاردستی جالب با کارتنآموزش کاردستی زیبا با کارتنمدل ساخت کاردستی خلاقانه با کارتنآموزش کاردستی جذاب با کارتنآموزش کاردستی زیبا با کارتنآموزش کاردستی کودکانه با کارتنآموزش کاردستی با کارتنآموزش ساخت کاردستی با کارتن

در این مطلب آموزش ساخت کاردستی با کارتن مقوایی در ۶ مرحله ساده و ایده هایی برای ساخت کارت تبریک و کارپستال های عاشقانه با جعبه کبریت و همچنین مدلهای دیگری از خلاقیت با کارتن را مشاهده کردید که امیدواریم با کمک این مطلب بتوانید این کاردستی های ساده و در عین حال فانتزی را به راحتی در منزل تهیه کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *