دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

نحوه انتخاب آتلیه عکاسی عروسی و نکاتی که باید به آن توجه کنید

  • یلدا محمدی
  • ۲۱ تیر ۱۳۹۷
  • ۰

عکسهای عروسی ، با تمام عکسهایی که در دوران زندگیتان گرفته اید متفاوت خواهد بود بنابراین باید در انتخاب آتلیه عکاسی ، وسواس زیادی به خرج دهید. زیرا قرار است بهترین عکسهای دوران زندگی مشترکتان را برای شما به ثبت برسانند.

عکسهای عروسی ، با تمام عکسهایی که در دوران زندگیتان گرفته اید متفاوت خواهد بود بنابراین باید در انتخاب آتلیه عکاسی ، وسواس زیادی به خرج دهید. زیرا قرار است بهترین عکسهای دوران زندگی مشترکتان را برای شما به ثبت برسانند.

نحوه انتخاب آتلیه عکاسی عروسی

سعی کنید در عکس های عروسی خود ، تفاوت ها را رقم بزنید برای اینکه بتوانید اینکار را انجام دهید ، باید بهترین آتلیه عکاسی عروسی را انتخاب کنید ویژگی بهترین را نمیتوان به تمام آتلیه های عکاسی داد بنابراین برای اینکه بتوانید بهترین آتلیه عکاسی را پیدا کنید ، نیاز است موارد زیر را در نظر بگیرید :

آتلیه عکاسی عروسی

مشاهده نمونه کارهای آتلیه عکاسی عروسی

قطعا هر آتلیه عکاسی ، چندین نمونه از عکاسی هایشان دارند آنها را تماشا کنید و ازشان بخواهید که ویژگی های عکس را به شما بگویند از ویژگی های عکس میتوان به نحوه نورپردازی ، مدل ژست عروس و داماد ، کیفیت عکس و مواردی دیگر اشاره کرد.

پرس و جو از اقوام و نزدیکان

به احتمال زیاد در عروسی های زیادی از اقوام یا دوستانتان شرکت کرده اید از آنها در رابطه با آتلیه عکاسی که انتخاب کردند مشورت بگیرید قطعا نزدیکانتان ، بهترین مشاور برای شما در انتخاب بهترین آتلیه عکاسی خواهند بود زیرا هیچ آتلیه عکاسی از ضعف ها و کمبودهای خود برای شما نخواهد گفت.

آتلیه عکاسی عروسی

اهمیت به نظر و تصمیم شما در انتخاب عکس های عروسی

بسیاری از آتلیه ها ، عکسهای عروسی را خودشان گلچین می کنند و با توجه به نظر و تصمیم خودشان عکسها را روتوش می کنند. بهتر است در این مورد ، قبل از بستن هر گونه قراردادی با مسئول آتلیه صحبت کنید که به شما حق انتخاب بدهند و بر اساس سلیقه و نظر خودتان عکسها را روتوش کنند. خصوصا برخی از آتلیه های عکاسی که چهره طبیعی را کامل از بین می برند و شاید بعد از اینکه عکس عروسیتان را ببینید ، خودتان را نشناسید !

حرفه ای بودن عکاس

شما برای کاری که میخواهید برایتان انجام دهند ، هزینه می پردازید بنابراین این حق را دارید که از رزومه و سابقه عکاس عروسیتان با خبر باشید. باز هم تأکید می شود که عکسهای شب عروسیتان ، مهمترین خاطره زندگیتان خواهند بود بنابراین اگر عکسهای عروسیتان باب میلتان نباشد ، دیگر نمیتوانید به قبل برگردید.

یک عکاس حرفه ای ، همیشه برخورد حرفه ای نیز خواهد شد بنابراین سعی کنید با او در ارتباط باشید و خواسته هایتان را به او بگویید و همانطور نتیجه کار را ازش بخواهید.

از بهترین ها انتخاب کنید.

بهترین های عکاسی را می توانید از سایت های مختلف اینترنتی که به معرفی خدمات عروسی می پردازند مشاهده کنید. یکی از این سایت ها که دسته بندی های خوب و قابل قبولی دارد وبسایت عروسی ساز می باشد. با توجه به شهر خود می توانید بهترین آتلیه های شهر خود را در این دسته بندی ها مشاهده کنید :

بهترین آتلیه های مشهد

بهترین آتلیه های تهران

بهترین آتلیه های اصفهان

بهترین آتلیه های کرج

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *