دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تعبیر خواب طلا (زر) برای مردان و زنان چیست؟

  • ندا خوشرو
  • ۲۵ تیر ۱۳۹۷
  • ۰

در این مطلب تعبیر خواب طلا از دیدگاه معبران مختلف اسلامی و غربی را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم با مطالعه این مطلب بتوانید خواب خود را به راحتی تعبیر کنید.

دیدن طلا در خواب از نظر معبران اسلامی و غربی دارای تعابیر زیادی است و از نظر معبران مختلف تعبیر خواب طلا با توجه به حرام بودن طلا برای مردان می تواند نشانه غم و اندوه باشد و دیدن این خواب می تواند برای خانم ها نیکو باشد.

در مطالب گذشته با تعبیر خواب پول، تعبیر خواب النگو، تعبیر خواب انگشتر و… آشنا دید. خواب طلا از انواع خواب های معمولی است که هر فردی ممکن است در طول عمر خود این خواب را ببیند. در ادامه تعبیر خواب طلا از دیدگاه معبران مختلف را مشاهده خواهید کرد.

تعبیر دیدن طلا در خواب

تعبیر خواب طلا از دیدگاه معبران مختلف

محمد بن سیرین :

دیدن طلا در خواب برای مردان نشانه غم و اندوه است و دیدن طلا در خواب برای زنان نیکو و پسندیده است. اگر فردی در خواب ببیند طلا بدست آورده است یا طلایی به او بخشیده شده است نشانه این است که مال و اموالش را از دست می دهد یا باید تاوان چیزی را پس بدهد یا اینکه مورد خشم کسی قرار می گیرد.
جابر مغربی :

طلا در خواب برای مردان بد و برای زنان خوب است. اگر فردی در خواب ببیند که با زرگری معامله می کند نشانه این است که او با مردی دروغگو به سر و کار می افتد.
یوسف نبی : 

هر فردی در خواب طلا ببیند نشانه این است که کار دنیا بر او نظام می گیرد.

  •  آرون گروپس

لوک اویتنهاو :

 دیدن طلا در خواب دوست داشتن چیزهای بی ارزش است. ذوب کردن طلا نشانه آسایش مادی است. یافتن طلا در خواب دریافت ارث است. جستجو کردن طلا در دل خاک نشانه خوشبختی ناگهانی است که به شما روی می آورد.

تعبیر دیدن طلا در خواب از دیدگاه حضرت دانیال :

 اگر فردی در خواب ببیند که پری به او چیزی داده است که جنس آن از طلا و نقره است یعنی بخت و اقبال و بهره مندی خواب ببینده بهتر می شود.

تعبیر دیدن طلا در خواب از دیدگاه معبران اسلامی
ابراهیم کرمانی :

 اگر فردی در خواب ببیند طلا را ذوب می کند نشانه این است که بر سر زبان مردم می افتد. اگر فردی در خواب ببیند طلای زیادی را به خانه می برد نشانه این است که مال زیادی بدست می آورد. اگر فردی در خواب ببیند که طلا همی می خورد نشانه این است که به قدر آن مال بر عیال هزینه می کند.

منوچهر مطیعی تهرانی :

اگر مردی در خواب ببیند که طلا در جیب و یا کیف خودش دارد به مقدار حجم آن طلا از مالش کم می شود و زیان می بیند. اگر فردی در خواب ببیند طلا پیدا کرده است مجبور به پرداخت دیه و یا تاوان می شود. اگر فردی در خواب ببیند که سکه طلا دارد به گرفتاری مبتلا می شود.

آنلی بیتون :

پیدا کردن طلا در خواب نشانه این است که شما در کسب کردن افتخار و ثروت پیروز می شوید. اگر فردی در خواب ببیند که طلا گم کرده است نشانه این است که در اثر سهل انگاری بهترین فرصت زندگیش را از دست می دهد. اگر فردی در خواب ببیند تصمیم گرفته است که در معدن طلا کار کند نشانه این است که تلاش می کند تا از حقوق دیگران دفاع کند. اگر دختری در خواب ببیند که فردی به او طلا هدیه داده است نشانه این است که با مردی ثروتمند ازدواج می کند.

تعبیر خواب طلا از دیدگاه مرحوم مجلسی :

اگر فردی در خواب ببیند که سکه طلا به او می دهند به مقام ریاست می رسد و اگر فردی در خواب ببیند که سکه طلا گم کرده است از بیماری شفا پیدا می کند.

   تعبیر دیدن طلا در خواب
در این بخش از تعبیر خواب مجله آرگا، تعبیر دیدن طلا در خواب را از دیدگاه معبران غربی و اسلامی را مشاهده کردید که امیدواریم این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *