دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تصاویر انواع مدل کابینت مدرن با طرح های جدید

  • یلدا محمدی
  • ۴ تیر ۱۳۹۹
  • ۰

مجموعه جدید و متنوع انواع مدل های کابینت مدرن و شیک را در ادامه پیشرو دارید که ضمن مشاهده آنها با ایده های جدید برای انتخاب کابینت آشپزخانه آشنا خواهید شد.

مشاهده مدل های شیک و زیبای کابینت جدید آشپزخانه نقش مهمی در انتخاب صحیح مدل کابینت دارد و می توانید با الگوبرداری از آنها بهترین و مناسب ترین کابینت را در آشپزخانه داشته باشید. در این مقاله مجموعه ایی از تصاویر و مدل های شیک و جدید کابینت آشپزخانه مدرنیته را گرداوری نموده ایم که هر یک از این تصاویر می توانند ایده مناسبی برای انتخاب صحیح شما باشند. تا پایان با این مدل های زیبا و شیک همراه ما باشید.

مدل های جدید و شیک کابینت مدرن آشپزخانه :

 انتخاب صحیح و مناسب مدل کابینت مدرن و جدید نقش مهمی در دکوراسیون داخلی آشپزخانه دارد و کمک می کند فضایی شیک و زیبا با چیدمان ایده آل در آشپزخانه داشته باشیم. آنچه که امروزه به عنوان مدل کابینت جدید و مدرن روایج یافته انواع مدل کابینت ام دی اف است که در طرح ها و رنگ های مختلفی تهیه می شود و در آشپزخانه های ایرانی مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه مدل های شیک و زیبایی از انواع کابینت آشپزخانه را ملاحظه می فرمایید که هریک از این تصاویر و مدل ها میتوانند انتخاب مناسبی برای شما باشند.

کابینت آشپزخانهمدل کابینت آشپزخانهکابینت آشپزخانهکابینت جدید آشپزخانهکابینت مدرن و شیک آشپزخانهمدل کابینت شیککابینت ام دی اف اشپزخانهمدل جدید کابینتمدل کابینت جدیدمدل های کابینت جدید

یکی از موارد مهم و قابل توجه برای انتخاب کابینت آشپزخانه، استفاده از رنگ مناسب و توجه به هارمونی رنگ هاست که اهمیت زیادی دارد و جلوه خاص و ویژه ایی به فضای آشپزخانه می بخشد و نقش مهمی در دکوراسیون آشپزخانه دارد.  تصاویری که در ادامه ملاحظه می فرمایید مدل های متنوع و جدید کابینت مدرن آشپزخانه است که در آنها استفاده از رنگ های زیبا و متنوع و توجه به هارمونی رنگ ها را مشاهده می فرمایید با الگوبرداری و ایده گرفتن از طرح و مدل آنها می توانید مناسب ترین مدل کابینت آشپزخانه را انتخاب نمایید و مورد استفاده قرار دهید.

کابینت جدیدکابینت مدرن و جدیدکابینت ام دی اف جدیدمدل کابینت قرمزکابینت آشپزخانه مدل کابینت 2016کابینت جدیدمدل کابینت آشپزخانه مدرنمدل کابینت سفید

انواع مدل کابینتهای مدرن و سفید

سفید رنگی خنثی است که به دلیل آرامش بخش بودن و درخشندگی، استفاده از آن در دکوراسیون داخلی طرفداران زیادی دارد، ضمن اینکه نشان دهنده تمیزی و پاک بودن است اما این رنگ حس سردی و بی روحی را منتقل می کند. از جمله ویژگی های رنگ سفید و به طور کلی رنگهای روشن این است که فضا را دلبازتر و بزرگ نمایان می کند، بنابراین این نکته در طراحی دکوراسیون آشپزخانه های کوچک بسیار مهم می باشد.

یکی دیگر از ویژگی های رنگ سفید آن است که استفاده از آن در هر جایی و نیز با هر ترکیب رنگی امکان پذیر می باشد و از آنجا که سفید رنگی خنثی بوده و سرد و بدون روح می باشد، بنابراین قرار گرفتن آن در کنار رنگ های گرم و در دکوراسیون داخلی حس خوبی را منتقل خواهد کرد. از این رو در صورتی که کابینتهای سفید برای آشپزخانه منزلتان انتخاب کرده اید، می توانید در کنار آن از طرح چوب و یا طرح های طبیعی و یا طیف های رنگی مختلف به کار برید.

کابینت با طراحی جدید و زیبا

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

رنگ سفید دارای طیف های مختلفی از رنگ های سفید عاجی، سفید مرمری، سفید صدفی، شیری، استخوانی مایل به زرد و … می باشد که به دو صورت براق و مات استفاده می شود و به کار بردن این رنگ ها در کنار رنگ هایی مانند قهوه ای، طلایی و نقره ای ترکیب فوق العاده جذابی را به وجود خواهد آورد.

جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه

از آنجا که استفاده از رنگ طلایی در دل رنگ سفید احساس لوکس بودن را انتقال می دهد، بنابراین این مدل طراحی بنابراین کابینت هایی با زمینه سفید با دسته های طلایی می تواند ترکیب لوکس و جذابی را ایجاد نماید و فضای زیبایی از آشپزخانه مدرنیته را به نمایش بگذارد، ضمن اینکه در سبک های جهانی و طراحی های مدرن، استفاده از رنگ طلایی برای دستگیره ها، یراق آلات و المان های ظریف کاربرد فراوانی پیدا کرده است. در ادامه می توانید مدلهایی جدید و زیبا از کابینتهای سفید را ببینید.

انواع مدرن کابینتهای آشپزخانه

کابینت زیبا برای آشپزخانه

کابینت جدید و شیک آشپزخانه

تصاویری از کابینت آشپزخانه

کابینتی لاکچری و مدرن

کابینتی لوکس و مدرن

کابینت مدرن سفید

کابینتی شیک و مدرن

مدل کابینتی زیبا و مدرن

مدلی از کابینت مدرن

کابینتی جدید و مدرن

کابینتهای آشپزخانه مدرن

کابینت جدید

کابینتهای مدرن

مدل کابینت مدرن

امیدواریم از مشاهده مدل های شیک و زیبای کابینت مدرن آشپزخانه لذت برده باشید و با الگوبرداری از این مدل ها بهترین طراحی و انتخاب را برای داشتن آشپزخانه ایی شیک و مدرن داشته باشید. با مراجعه به بخش مدل کابینت علاوه بر مشاهده مدل های متنوع کابینت، با نوع دکور و چیدمان آشپزخانه های شیک و جدید آشنا خواهید شد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *