دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی مصطفی کیایی کارگردان محبوب سینمای ایران + عکس

  • فاطمه میرزایی
  • ۲۶ آبان ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب بیوگرافی مصطفی کیایی فیلم نامه نویس و کارگردان موفق سینما را گردآوری کرده ایم. محسن کیایی بازیگر محبوب سینما و تلویزیون برادر وی می باشد. مصطفی کیایی در سی امین دوره جشنواره فیلم فجر موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه برای فیلم ضدگلوله شد.

مصطفی کیایی کارگردان جوانی است که در چند سال اخیر در سینما خوش درخشیده است. همکاری او با برادرش محسن در مقام کارگردان و بازیگر نقطه قوت کارنامه کاری اش می باشد؛ برادران کیایی در فیلم های موفق عصر یخبندان، بارکد، خط ویژه و چهار راه استانبول با هم همکاری داشتند. برای آشنایی با بیوگرافی مصطفی کیایی و تماشای عکس های خانوادگی او با ما همراه شوید.

بیوگرافی فیلم نامه نویس جوان مصطفی کیایی

بیوگرافی مصطفی کیایی و تصاویر شخصی اش

مصطفی کیایی، کارگردان و فیلمنامه نویس سینما و تلویزیون در سال ۱۳۵۵ در کرج متولد شده است. محسن کیایی بازیگر سینما برادر وی است. کیایی در سال ۱۳۸۱ بعد از اینکه در رشته فیلم سازی در مقطع کارشناسی فارغ التحصیل شد، به عنوان نویسنده، کارگردان و تدوینگر در تلویزیون مشغول فعالیت شد و در طی این مدت برنامه های بسیاری برای شبکه های تلویزیونی ساخت تا اینکه در سال ۱۳۸۸ اولین فیلم بلند سینمایی خود را به تهیه کنندگی جوزان فیلم به نام بعد از ظهر سگی جلوی دوربین برد.

تصاویر متنوع مصطفی کیایی

مصطفی کیایی علی رغم جوان بودنش کارگردانی فیلم های موفق زیادی نظیر: بعد از ظهر سگی، ضد گلوله، خط ویژه، بارکد، چهار راه استانبول و نویسندگی فیلم های خروس، نقطه سر خط و راه در رو را در کارنامه هنری اش دارد. او علاوه بر کارگردانی، فیلم نامه نویس موفقی نیز می باشد و در یکی از مصاحبه هایش در مورد علاقه اش به کارگردانی یا فیلم نامه نویسی می گوید: «هر دو مقوله برایم جذاب هستند، اما نویسندگی برایم از کارگردانی سخت تر می باشد چون اصولا کار نوشتن کار سخت تری است و برای اینکه بتوانی فیلمنامه مطلوبی بنویسی باید زمان زیادی را صرف نوشتن کنی».

در فیلم سینمایی چهارراه استانبول که جدیدترین ساخته مصطفی کیایی می باشد، بازیگرانی چون سحر دولتشاهی، محسن کیایی، ماهور الوند و بهرام رادان به ایفای نقش می پردازند. البته جالب است بدانید مصطفی کیایی تهیه کننده، نویسنده و کارگردان این اثر هنری می باشد و به خوبی از عهده وظایف خود برآمده است.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

ازدواج مصطفی کیایی

همسر مصطفی کیایی، عاطفه فلاحی می باشد و آنها صاحب یک پسر به نام کارن و یک دختر به نام جانان شده اند. کیایی به سینمای آمریکا علاقه دارد و دلیل آن را قصه داشتن فیلمنامه های آنها می داند. برادران کیایی نیز مانند عده بی شماری از ایرانی های دوستدار فوتبال، طرفدار تیم پرسپولیس هستند.

زندگی کاری و هنری مصطفی کیایی

محسن و مصطفی یک برادر دیگر نیز به نام میلاد دارند که پسر سوم خانواده بوده و در زمینه عکاسی فعالیت دارد. وی در سریال همگناه به عنوان عکاس حضور داشت. در زیر می توانید تصویر برادر کوچکتر در کنار مادرشان را ملاحظه کنید.

عکس و بیوگرافی مصطفی کیایی

بیوگرافی کامل مصطفی کیاییمصطفی کیایی و پسرش

زندگی نامه مصطفی کیاییمصطفی و محسن کیایی به همراه همسرانشان

بیوگرافی کارگردان بارکدعکس خندان محسن و مصطفی کیایی

بیوگرافی کارگردان جوان سینماعکس برادران کیایی در کنار بازیگر خط ویژه

بیوگرافی و عکس های کارگردان سینما و تلویزیونعکس خانوادگی مصطفی کیایی

بیوگرافی و عکس های مصطفی کیاییعکس جالب جناب خان با محسن و مصطفی کیایی

زندگینامه مصطفی کیاییعکس میلاد کی مرام در کنار برادران کیایی

بیوگرافی و زندگینامه مصطفی کیاییعکس جدید مصطفی کیایی

بیوگرافی و عکس مصطفی کیاییمصطفی کیایی و عاطفه فلاحی

بیوگرافی مصطفی برادر محسن کیایی  عکس مصطفی کیایی به همراه خانواده

بیوگرافی مصطفی کیاییعکس مصطفی کیایی در کنار رضا کیانیان

بیوگرافی کارگردان معروف سینماعکس زیبا و بامزه جانان در آغوش پدرش

عکسهای مصطفی کیایی و زندگینامه اوعکس بهاره کیان افشار در کنار مصطفی کیایی

سرگذشت و زندگینامه مصطفی کیاییعکس جالب مصطفی و محسن کیایی

زندگی شخصی و هنری مصطفی کیایی عکس مصطفی و محسن کیایی در برنامه دورهمی

بیوگرافی مصطفی کیاییعکس محسن کیایی کارگردان فیلم ضد گلوله

زندگینامه و عکسهای کارگردان فیلم ضد گلوله

تجربه سریال سازی

مصطفی کیایی تاکنون فیلم های سینمایی زیادی را کارگردانی کرده و در همه آنها موفق ظاهر شده است. وی در سال ۱۳۹۸ به عنوان تهیه کننده و کارگردان، سریال هم گناه را برای نمایش خانگی آماده کرد که با موفقیت و استقبال زیادی همراه شد

در این سریال بازیگران مطرحی همچون پرویز پرستویی، مسعود رایگان، رویا تیموریان، هدیه تهرانی، هنگامه قاضیانی، مهدی پاکدل، افسانه چهره آزاد، شاهرخ فروتنیان، حبیب رضایی، محسن کیایی، سوگل خلیق، روشنک گرامی، پدرام شریفی و … هنرنمایی می کردند.

تصاویر و بیوگرافی مصطفی کیایی

این مجموعه زندگی خانواده ای قدیمی در تهران به نام صبوری را به تصور می کشید که به کار پرورش گلهای تزئینی و غیره مشغول بودند و هر کدام از شخصیت ها داستان مربوط به خود را داشتند.

عشق به فوتبال و تیم پرسپولیس

این کارگردان مشهور به فوتبال علاقه زیادی داشته و طرفدار تیم پرسپولیس است. وی در این باره می گوید :

اوقات فراغت خودم را بیشتر صرف فوتبال می‌کنم و گاهی نیز همراه همسرم به سینما می‌ روم. من هم مثل برادرم محسن پرسپولیسی هستم. یادم می آید که وقتی ۶ سالم بود، از عمویم یک دست لباس پرسپولیس هدیه گرفتم در واقع بخش مهمی از این هواداری ما سینه به سینه در این خانواده پرسپولیسی منتقل شده است.

تصاویر جدید از مصطفی کیایی

در ادامه بیوگرافی خواندنی مصطفی کیایی دعوت می کنیم از مجموعه تصاویر جدید شخصی این کارگردان موفق و مشهور در عرصه سینما و نیز سریال سازی دیدن کنید.

شرح حال مصطفی کیاییسرگذشت مصطفی کیاییگالری عکسهای مصطفی کیاییزندگی نامه درباره مصطفی کیاییزندگی نامه متفاوت مصطفی کیاییزندگی نامه کامل مصطفی کیاییزندگی نوشته درباره مصطفی کیاییجدیدترین بیوگرافی مصطفی کیاییزندگی نوشته کامل مصطفی کیاییزندگی نوشته متفاوت مصطفی کیاییزندگی نوشته خواندنی مصطفی کیاییزندگی نوشته جالب مصطفی کیایی

در این مقاله بیوگرافی مصطفی کیایی را به همراه عکس های جدید وی مشاهده نمودید. برای مشاهده بیوگرافی و عکس های بیشتر بازیگران مشهور می توانید به بخش عکس بازیگران مراجعه نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *