دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مدل لباس عروس گلبهی زیبا و جذاب برای عروس خانم های متفاوت

  • ندا خوشرو
  • ۷ تیر ۱۳۹۷
  • ۰

در این مطلب انواع مدل لباس عروس گلبهی ساده و کار شده را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم این مدل ها با سلیقه تان مطابقت و همخوانی داشته باشند و بتوانید از بین آن ها لباس عروس با طرح و رنگ مناسبی را برای خود انتخاب کنید.

مدل پیراهن عروس رنگی از انواع  پیراهن های عروسی با رنگ خاص و زیبا است و اگر شما تمایل دارید در جشن عروسی تان ظاهری خاص داشته باشید بهتر است این مدل لباس عروس را برای پوشیدن انتخاب کنید و شیک پوش تر از همیشه به نظر برسید.

مدل لباس عروس ها در انواع رنگ های متنوع نظیر لباس عروس صورتی و لباس عروس گل بهی و لباس عروس سفید و … موجود هستند و شما می توانید از بین این رنگ های متنوع از مدل لباس عروسی که با رنگ پوست تان همخوانی و مطابقت دارد برای مجلس عروسی خود استفاده کنید.

مدل لباس عروس زیبا گلبهی

مدل لباس عروس گلبهی با جدیدترین طرح های مد سال

رنگ گلبهی، از انواع رنگ های زیبا و خاص است و این رنگ در انواع طیف های مختلف تیره و روشن موجود می باشد و اگر شما به پوشیدن لباس عروس های خاص علاقه مند هستید بهتر است مدل لباس عروس  رنگی  را انتخاب کنید

لباس عروس رنگی در انواع مدل های ساده و کار شده دوخته می شود که بهتر است طرح این مدل لباس عروس با توجه به میکاپ و شینیون انتخاب شود. اگر مدل مو و میکاپ ساده ای دارد لباس عروس های کار شده  رنگی می توانند برای شما انتخابی ایده آل و مناسب باشند و اگر میکاپ و مدل موی شما خاص و متفاوت هستند لباس عروس ساده  با رنگ گل بهی می تواند برای شما انتخابی مناسب باشد.
توجه داشته باشید که مطابقت رنگ لباس عروس با رنگ پوست یکی دیگر از نکاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد بنابراین بهتر است شما قبل از انتخاب لباس عروس رنگی از مطابقت و همخوانی این مدل لباس عروس با رنگ پوست خود مطمئن شوید.
علاوه بر رنگ لباس عروس باید در انتخاب رنگ سایر اکسسوری های عروس نظیر کیف و کفش عروس و دسته گل عروس و … حساسیت لازم را به خرج دهید تا ظاهر شما در روز عروسی تان خاص و جذاب تر به نظر برسد.

مدل لباس عروس آستین دار گلبهی
در ادامه تصاویری از انواع مدل های لباس عروس گلبهی با جدیدترین طرح های مد سال را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار می دهیم که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید.

لباس عروس کار شده

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

لباس عروس شیک و جذاب

مدل لباس عروس زیبا و شیک

مدل پیراهن عروس شیک و گلبهی

مدل لباس عروس گلبهی

لباس عروس ساده و زیبا

مدل لباس عروس

لباس عروس کار شده

مدل لباس عروس خاص

لباس عروس شیک و کار شده

مدل لباس عروس پوشیده

لباس عروس کار شده

مدل لباس عروس زیبا و جذاب

مدل لباس عروس

مدل لباس عروس جدید

لباس عروس شیک و متفاوت

مدل زیبا و شیک لباس عروس

لباس عروس جدید و کار شده

لباس عروس

لباس عروس پف دار

مدل لباس عروس خاص

مدل لباس عروس شیک و جدید

مدل لباس عروس گلبهی شیک و جذاب

مدل لباس عروس کار شده

لباس عروس کار شده

لباس عروس کار شده

مدل لباس عروس

پیراهن عروس سفید و گلبهی

مدل لباس عروس خاص و جذاب

مدل لباس عروس ساده

مدل لباس عروس پف دار

لباس عروس شیک و متفاوت

مدل لباس عروس گلبهی جدید

مدل لباس عروس شیک و کار شده

مدل لباس عروس جدید و جذاب

مدل لباس عروس زیبا و جذاب

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل پیراهن عروس گلبهی آشنا شدید که امیدواریم از بین این طرح های متنوع بتوانید لباسی عروس با تن پوش مناسبی را برای خود انتخاب کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *