دسته ها
چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

راهنمای خرید ست کمربند و کفش برای مردان خوش سلیقه

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۵ خرداد ۱۳۹۷
  • ۰

اصول ست کردن لباس، کفش و کمربند برای آقایان بسیار دشوار است و بیشتر آقایان در این کار مهارت لازم را دارند و به سختی کمربند و کفش مورد نظر خود را انتخاب می کنند.

برای این که یک تیپ ست و شیک داشته باشید می توانید از ست کمربندو کفش استفاده کنید که در ظاهر آقایان بسیار جذاب و دیدنی خواهد بود.

ست کمربند و کفش

در انتخاب یک کفش و کمربند شیک با توجه کردن به برخی از نکات ساده می توانید یک انتخاب درست و شیک داشته باشید. در این مطلب با نکات مهمی در رابطه با انتخاب ستی مناسب کمربند و کفش آشنا می شوید.

ست چرم:

در انتخاب کمربند و کفش ست  چرم از طیف های رنگی هماهنگ استفاده کنید به عنوان مثال: در صورت انتخاب کفش با رنگ چرم قهوهای، کمربندهایی با طیف رنگی قهوهای را انتخاب کنید کمی تفاوت در رنگ ها می تواند موجب ایجاد جذابیت ظاهر شما شود.

ست کمربند و کفش

ست کردن فلز کفش و کمربند:

اگر کمربندی فلز دار انتخاب کردید برای ست مناسب آن از کفشی با سگک فلنی استفاده کنید یا می توانید از رنگ خاص فلز کمربند برای ست خود استفاده کنید.

ست کمربند و کفش

  •  آرون گروپس

ست کامل انتخاب نکنید:

در برخی از موارد از ست کامل رنگی استفاد ه نکنید زیرا ظاهر شما را یکنواخت جلوه می دهد استفاده از ترکیب رنگ های مشابه و متضاد (تیره و روشن) می تواند بسیار مناسب باشد.

ست کمربند و کفش

ست برای رنگ های خاص:

برخی از رنگ ها به دلیل خاص بودن برای ست کردن مشکل می شوند به عنوان مثال: ست کردن با رنگ طوسی، جگریو یا سرمه ای کمی سخت تر از رنگ های مشکی و قهوه ای خواهد بود. در این صورت می تواند از طیف رنگی متضاد و مشابه که ترکیب رنگی مناسب و شیکی را ایجاد می کند استفاده کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *