دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

تعبیر خواب غرق شدن, غرق شدن در خواب چه تعبیری دارد؟

  • ندا خوشرو
  • ۱۸ تیر ۱۳۹۷
  • ۰

در این مطلب با تعبیر خواب غرق شدن در آب دریاچه و آب رودخانه و آب دریا از دیدگاه معبران خواب مشهور آشنا خواهید شد که امیدواریم این مطلب تعبیر خواب مورد توجه تان قرار بگیرد.

تعبیر خواب غرق شدن بسته به محل غرق شدن در دریا و رودخانه و دریاچه و … دارای تعابیری مختلف است و شما می توانید با توجه به محلی که در خواب دیده اید و در آنجا غرق شده اید خواب خود را تفسیر کنید.

تعبیر خواب غرق شدن

اغلب افراد تمایل دارند با تعبیر خوابی که دیده اند آشنا شوند و جالب است که بدانید خواب هایی که راست هستند با جزئیاتشان در ذهن انسان باقی می مانند و خواب های بیهوده نیز در ذهن نمی مانند. در ادامه تعبیر خواب غرق شدن از دیدگاه معبران مختلف و مشهور را مطالعه خواهید کرد.

 تعبیر خواب غرق شدن

تعبیر دیدن خواب غرق شدن از دیدگاه امام صادق

امام صادق علیه السلام می فرمایند: تعبیر خواب غرق شدن در خواب بر ۴ وجه می باشد: ۱. بخت و اقبال در کارها ۲. مال زیاد ۳. منفعت ۴. همنشینی و صحبت با افراد بی مذهب

تعبیر دیدن خواب غرق شدن از دیدگاه جابر مغربی

اگر فردی در خواب ببیند غرق شده و بمیرد دلیل بر این است که در شغل دنیا غرق می شود. اگر فردی در خواب ببیند که آب را فرو می برد و آن را بالا می آورد دلیل بر این است که کار دنیا را که بدست آورده بگذارد و راه آخرت را برای خود برمی گزیند. اگر فردی در خواب ببیند ملک و یا حیوانی که متعلق به او است غرق شده دلیل بر این است که از کاری فرو ماند و عاقبت از آن کار رهایی می یابد.

تعبیر دیدن خواب غرق شدن از دیدگاه لوک اویتنهاو

فرو رفتن و یا غرق شدن در آب : بدبختی در حال غرق شدن در آب : اتفاق بزرگ غرق شدن در آب : خوشبختی بزرگی را از دست خواهید داد و یا ازدواجی بدی خواهید داشت. شاهد غرق شدن کسی در آب : بدست آوردن سود

 تعبیر دیدن خواب غرق شدن

تعبیر خواب غرق شدن از دیدگاه آنلی بیتون

اگر فردی در خواب ببیند که غرق می شود نشانه این است که زیان مالی خواهد دید ولی اگر در حین غرق شدن در آب خودش را نجات دهد نشانه این است که از مقام کنونی اش به ثروت و شهرت می رسد. اگر فردی در خواب ببیند که دیگران غرق می شوند و او برای نجات آن ها می شتابد نشانه این است که به دوست خود کمک می کند تا به مقام درخور و مناسبی دست پیدا کند.

تعبیر دیدن خواب غرق شدن در دریا

نفایس الفنون

اگر فردی در خواب ببیند که در دریا غرق می شود و می میرد و بعد از آن وی را بالا افکند نشانه این است که در دنیا به حرص غرق خواهد شد و اگر فردی در خواب ببیند که در دریا غرق شد و باز از دریا بیرون آمد نشانه این است که از کار دنیوی خلاصی پیدا می کند. مطیعی تهرانی اگر فردی خود را درون دریا در حال غرق شدن ببیند گرفتار مشکلات می شود.  تعابیر خواب غرق شدن از دیدگاه معبران مختلف لوک اویتنهاو  به بدبختی که با دست خود موجب بوجود آوردن آن شده است دچار می شود. محمد بن سیرین

اگر فردی در خواب ببیند که در دریا غرق می شود و بمیرد نشانه این است که پادشاه او را هلاک می کند.
 
یوسف نبی
 
دیدن غرق شدن در دریا نشانه بدست آوردن نعمت است.

 تعابیر خواب غرق شدن

تعبیر دیدن خواب غرق شدن در دریاچه

آنلی بیتون
 
اگر فردی در خواب ببیند زوج جوانی درون قایقی سوارند و در دریاچه ای قایق می رانند و ناگهان در آستانه خطر غرق شدن قرار می گیرند ولی آن دو می توانند خود را نجات دهند دلالت بر این است که دوستی در حق شما مرتکب خطا می شود ولی دوباره می تواند با رفتار پسندیده خود دل شما را بدست آورد.

تعبیر دیدن خواب غرق شدن در رودخانه از دیدگاه محمد بن سیرین

اگر فردی در خواب ببیند که در رودخانه غرق می شود نشانه این است که هنگام مرگ از غم هایش نجات پیدا می کند.

تعبیر خواب غرق شدن خواب همسر از دیدگاه آنلی بیتون

اگر زنی در خواب ببیند که شوهرش در آب غرق می شود نشانه این است که از مرگ کسی عزادار می شود.  تعبیر دیدن خواب غرق شدن در دریا

  •  آرون گروپس
در این بخش از سرگرمی مجله آرگا تعبیر غرق شدن در دریاچه و رودخانه و دریا را مشاهده کردید که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت لذت را ببرید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *