دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

ترکیب رنگ های خاص و تابستانی لاک برای طراحی ناخن

  • سمیه نیک فرجام
  • ۲۵ خرداد ۱۳۹۷
  • ۰

با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان طراحی ناخن با استفاده از رنگ های شاد لاک می تواند ایده ای جذاب در تیپ و ظاهر شما باشد.

برای طراحی و مانیکور ناخن می توانید از ایده های مختلفی استفاده کنید اما برای داشتن یک طراحی جذاب و متفاوت توجه به برخی از اصول می تواند بیشتر به شما کمک کند.

 

یکی از اصولی که در طراحی ناخن قابل اهمیت می باشد توجه به ترکیب رنگ های لاک است که انتخاب ترکیب رنگ های شاد و واضح می تواند روشی مناسب برای این کار باشد.

با استفاده از اصول مانیکور و پدیکور می توانید یک طراحی ناخن ساده و جذاب برای سلیقه های متفاوت داشته باشید که ظاهر شما را خاص تر نشان می دهد.

طراحی ناخن مخصوص تابستان

ترکیب رنگ قرمز و بژ:

با انتخاب رنگ بژ به عنوان رنگ پس زمینه و رنگ قرمز به عنوان رنگ طراح می توانید یک تیپ خاص و ویژه داشته باشید همچنین می توانید رنگ بژ را برای ناخن های دست و رنگ قرمز را برای ناخن های پای خود استفاده کنید.

طراحی ناخن مخصوص تابستان

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

ترکیب رنگ سفید و زرد:

در تابستان استفاده از رنگ زرد خورشیدی برای دست و رنگ سفید برای ناخن های پا می توانید ترکیب رنگی زیبا و جدید را ایجاد کنید که تیپ شما را خاص جلوه می دهد.

طراحی ناخن مخصوص تابستان

ترکیب رنگ نعنایی و نارنجی:

انتخاب رنگ نارنجی به عنوان زمینه کار و طراحی با استفاده از رنگ نعنایی می تواند ایده ای دیگر برای طراحی ناخن در فصل گرم تابستان باشد.

طراحی ناخن مخصوص تابستان

ترکیب رنگ بنفش و یاسی:

با توجه به این رنگ سال 2018 بنفش می باشد انتخاب این رنگ وترکیب آن با یاسی می تواند ترکیبی مناسب و جذاب برای این طراحی ناخن باشد.

طراحی ناخن مخصوص تابستان

ترکیب رنگ طلایی و صورتی:

طلایی و صورتی از طیف های رنگی می باشند که ترکیب آن ها با یکدیگر می تواند ترکیبی جذاب باشد رنگ صورتی را به عنوان زمینه و رنگ طلایی را برای طراحی ناخن استفاده کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *