دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

آموزش بافت مو تیغ ماهی مرحله به مرحله و تصویری

  • یلدا محمدی
  • ۱۳ دی ۱۳۹۹
  • دیدگاه‌ها برای آموزش بافت مو تیغ ماهی مرحله به مرحله و تصویری بسته هستند

آموزش بافت مو تیغ ماهی را در این مقاله به صورت کامل و مرحله به مرحله به همراه فیلم آموزشی بافت مو مشاهده می فرمایید که می توانید با استفاده از آن زیباترین بافت مو را انجام دهید.

با یادگیری بافت مو تیغ ماهی، به راحتی و بدون نیاز به آرایشگر و صرف هزینه می توانید بهترین و زیباترین آرایش مو را در منزل داشته باشید. با این آموزش تصویری به صورت مرحله به مرحله تهیه شده است و در پایان آموزش می توانید فیلم کامل آموزش بافت مو را ملاحظه نمایید که به تکمیل اطلاعات شما در جهت بافت این مدل مو کمک می کند. در ادامه با این آموزش جامع و کامل همراه ما باشید.

آموزش بافت مو تیغ ماهی با تصاویر مرحله به مرحله :

بافت مو تیغ ماهی یکی از پرطرفدارترین مدل های بافت مو است که زیبایی خاصی به موها می بخشد و به راحتی می توانید آن را در منزل و بدون نیاز به ابزار خاصی انجام دهید. این مدل بافت موی شیک و زیبا اغلب برای دختران و خانم های جوان به کار می رود و برای قسمت های مختلف مو می توان از آن استفاده نمود، فقط کافی است موهای سر تا حدی بلند باشد تا به راحتی بافته شود و همچنین زیبایی و جذابیت بیشتری داشته باشد. بافت مو تیغ ماهی یکی از مدل های بافت مو شیک و خاص است که در سریع ترین زمان ممکن می توانید آن را انجام دهید. برای شروع، آن قسمت از مو را که قصد دارید ببافید به دو بخش مساوی تقسیم کنید.

بافت مو

در این مرحله سمت راست موهای جدا شده را با دست راست نگه دارید و با دست چپ تکه ایی از موهای سمت چپ را برداشته و به داخل سمت راست که با دست نگه داشته اید ببرید.

مدل بافت مو

حالا موهای سمت چپ را با دست نگه دارید و تکه ای از موی سمت راست را داخل آن ببرید. این کار را دقیقا برعکس مرحله قبل انجام دهید.

بافت تیغ ماهی

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

قانون کلی بافت مو تیغ ماهی این است که یه تکه از مو به داخل موهای سمت مخالف برود. این کار را به صورت یک در میان انجام دهید. یعنی یکبار تکه ایی از موی سمت راست را داخل موهای سمت چپ برده و بار دیگر تکه موی سمت چپ را داخل موهای قسمت راست ببرید. این کار را تا انتهای موها انجام دهید.

بافت مو تیغ ماهیآموزش بافت مو تیغ ماهی

وقتی به نوک موها رسیدید، کار شما تمام می شود و می توانید موها را با کش مو یا گیره های مخصوص بافت مو ببندید. توجه داشته باشید که برای زیبایی بیشتر موها بعد از بافت می توانید روی آنها اسپری مو بزنید و یا در حین بافت دستها را به ژل مو آغشته نموده و به موها بزنید تا موهای بافته شده فرم بهتر و زیباتری داشته باشد. بافت مو تیغ ماهی را می توان پرطرفدارترین بافت مو ۲۰۱۵ نامید که به راحتی نیز انجام می گیرد.

آموزش بافت مو تیغ ماهی

مدلهای جدید بافت مو تیغ ماهی دخترانه

آرایش موها تاثیر زیادی در جذابیت و زیبایی ظاهری خانوم ها دارد، حال روشهای متنوعی برای آرایش موی کوتاه دخترانه و موهای بلند وجود دارد، بافتن موها یکی از ساده ترین روشها برای آرایش موی بلند است که حتما برای انجام آن نیازی به رفتن به آرایشگاه و سالن های زیبایی ندارید, بلکه می توانید به راحتی و یا حتی الگو گرفتن از انواع مدل بافت موی دخترانه و زنانه مدل دلخواه خود را انتخاب کرده و با آراستن موهایتان در منزل جذابیت چهره خود را چند برابر کنید. در ادامه آموزش بافت مو تیغ ماهی جدیدترین مدلهای تیغ ماهی برای دختر خانوم ها را به اشتراک گذاشته ایم که امیدواریم تماشای این تصاویر مورد توجهتان قرار گیرند.

شیوه بافت مو تیغ ماهی

بافت تیغ ماهی موها یکی از جذاب ترین و زیباترین بافت های مو است که اخیرا طرفداران زیادی پیدا کرده است و دارای انواع مختلفی است؛ عده ای از افراد گمان می کنند این مدل بافت خیلی پیچیده و مشکل است، در صورتی که بسیار ساده بوده و با کمی دقت می توانید به راحتی یاد بگیرید و خودتان موهایتان را به شکل تیغ ماهی ببافید، حال در صورتی که علاقمند به بافت موی تیغ ماهی هستید، می توانید از انواع مدلهای مختلف آن که در اینجا قرار داده ایم دیدن کرده و الگو بگیرید.

تصاویری از بافت مو تیغ ماهی

شیوه بافت مو تیغ ماهی زیبا

شیوه بافت مو تیغ ماهی جذاب

انواع بافت مو تیغ ماهی

شیوه بافت مو تیغ ماهی جدید

آموزش بافت مو تیغ ماهی ساده

روش بافت مو تیغ ماهی دخترانه

روش بافت مو تیغ ماهی جذاب آموزش بافت مو تیغ ماهی جدید

روش بافت مو تیغ ماهی مجلسی

روش بافت مو تیغ ماهی جدید

روش بافت مو تیغ ماهی زیبا

روش بافت مو تیغ ماهی

آموزش بافت مو تیغ ماهی زیبا

امیدواریم از مشاهده آموزش بافت مو تیغ ماهی به صورت تصویری لذت برده باشید و با به کارگیری آن، آرایش و بافت مو شیک و زیبایی توسط خودتان برای مهمانی های مختلف داشته باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
دیدگاه‌ها برای آموزش بافت مو تیغ ماهی مرحله به مرحله و تصویری بسته هستند دیدگاه برای این نوشته