دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

طراحی خودروهای هاچ بک جادار در بازار جهانی خودرو

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۶ خرداد ۱۳۹۷
  • ۰

خودروهای هاچ بک از نومنه خودروهای پرطرفدار هستند که با طراحی آن در نسخه هایی جادارتر می توان از شاهد فروش فوق العاده آن در بازار خودرو بود.

  در زمینه طراحی و تولید هاچ بک های جادار کمپانی هیوندا، شورولت، کیا، مزدا و هوندا مشغول به فعالیت هستند که توانسته اند خودروهایی با قابلیت فرمان پذیری مناسب و قوای حرکتی خوب در بازار ارائه دهند.

هاچ بک با قابلیت جادارد بودن

این برندها هاچ بک هایی را با فضای مناسب و مشابه کراس اورها طراحی کرده اند که در بازار عرضه می شود. در ادامه با نمونه هایی از این هاچ بک ها آشنا خواهید شد.

هاچ بک با قابلیت جادارد بودن

هوندا HR-V:

این خودرو نسل جدیدی از خودروهای هاچ بک طراحی شده است و از عملکرد مناسبی برخوردار است و با صندوق عقب 688 لیتر طراحی شده است. این هچ بک در قیمت پایه 19 هزار و 670 دلار وارد بازار می شود.

هاچ بک با قابلیت جادارد بودن

فورد اکواسپرت:

این کراس اور طوری طراحی شده است که با خم شدن صندلی خودرو در قسمت عقب از ظرفیت 1400 لیتر برخوردار است و دارای پیشرانه ای با سوخت مصرفی بهینه می باشد. قیمت پایه این خودرو 19 هزار و 995 دلار می باشد.

هاچ بک با قابلیت جادارد بودن

کیا سول:

گنجایش فضای صندوق عقب در این خودرو در حالت عادی 532 لیتر است اما با خواباندن صندلی های عقب تا میزان 1596 لیتر گنجایش دارد این خودرو در قیمت پایه 16 هزار و 200 دلار در بازار به فروش می رسد.

هاچ بک با قابلیت جادارد بودن

شورولت ترکس:

این خودرو توسط برند آمریکایی تولید می شود و دارای گنجایش 530 لیتر در قسمت صندوق عقب است و با خواباندن صندلی می توانید از گنجایش 1370 لیتری این خودرو استفاده کنید. قیمت پایه در نظر گرفته شده برای این خودرو 21 هزار و 995 دلار می باشد.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

هاچ بک با قابلیت جادارد بودن

مزدا cx3:

این خودرو با وجود اینکه به عنوان جادارترین خودروها در نظر گرفته نمی شود از فروش خوبی برخوردار بوده است و دارای گنجایش 351 لیتری است که با قیمت پایه 20 هزار و 110 دلار در بازار به فروش می رسد.

هاچ بک با قابلیت جادارد بودن

هیوندا کنا:

خودروی کنا با گنجایش 544 لیتر و قیمت پایه 19 هزار و 500 دلار در بازار عرضه می شود و دارای طراحی مشابه کراس اورها است که زیبایی آن را دو چندان کرده است.

 

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *