دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

رنگ های پرطرفدار تابستان امسال کدامند

  • زهره امامی
  • ۲۶ خرداد ۱۳۹۷
  • ۰

برای کسانی که رنگ های شاد و روشن دوست دارند خبر خوبی داریم. در ادامه این مطلب برای شما به معرفی رنگ های پرطرفدار تابستان امسال می پردازیم.

همانطور که میدانید بهتر است در فصل گرما از رنگهای روشن استفاده کنید تا گرمای کمتری را جذب خود کنید. در زیر برای شما از رنگهای شاد و مناسب برای لباس های تابستانی خواهیم گفت.

۱. صورتی

صورتی نمادی از قدرت و ظرافت زنانگی می باشد. به تازگی بسیار ی از خانم ها از این نوع رنگها حتی برای رنگی کردن موهایشان نیز استفاده می کنند.

رنگ سال لباس

۲. آبی

آبی  از آن دسته رنگهایی است که است که هیچ گاه از مد نمی افتد و تکراری نمی شود.

رنگ سال لباس

۳. بنفش پررنگ

بنفش پررنگ به عنوان رنگ سال نیز برگزیده شده است. بنفش آرامش بخش است و شادی ایجاد می کند. پیشنهاد می کنیم در کنار رنگهای آبی و صورتی از بنفش نیز استفاده کنید.

  •  آرون گروپس

رنگ سال لباس

۴. زرد

زرد نماد خورشید است و شادی و انرژی مثبت را به همراه دارد. برندهایی چون تام فورد یا اسکار دلا رنتا از زرد برای لباس های خود استفاده کرده اند.

رنگ سال لباس

۵. قرمز

 قرمز نماد عشق، درخشش و قدرت است. قرمز می تواند برای انتخاب لباس مجلسی انتخاب بسیار مناسبی باشد. افراد مشهوری چون الکساندر مک کوئین و ویکتوریا بکهام در لباس های خود از قرمز استفاده می کنند.

رنگ سال لباس

۶. بنفش کم حال

ویکتوریا بکهام، تیبی و مایکل کورس از طراحان مشهور هستند که در فشن شوهای جهانی، این رنگ را تبدیل به مد سال کردند. بنفش با سفید و جین به راحتی ست می شود.

رنگ سال لباس

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *