دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی پرواز همای و عکس های وی در گذر زمان

  • نرگس کوهستانیان
  • ۶ دی ۱۴۰۰
  • ۰

پرواز همای زاده  بهمن ۱۳۵۸ در شهر احمد سرگوراب گیلان خواننده معروف و صاحب نام ایرانی است. پدرش کشاورز و دوران کودکی و نوجوانی از نظر مالی روزگار سختی را پشت سر گذرانده است. او فارغ التحصیل رشته موسیقی از دانشگاه تهران است.  پرواز بعد از فارغ التحصیلی زود معروف شد. در سن ۲۲ سالگی ازدواج کرد و هم اکنون صاحب ۲ فرزند پسر است.

امروز قصد داریم برای شما دوستان عزیز و همیشه همراه مطالبی از بیوگرافی پرواز همای ارائه دهیم و عکس های جدید او را در ادامه قرار می دهیم. شما می توانید از مشاهده ان ها لذت ببرید و بیشتر با این خواننده خوش صدا آشنا شوید بنابراین به شما دوستان پیشنهاد می کنیم تا پیان مطلب همراه ما باشید.

 آشنایی بیوگرافی پرواز همای

پرواز همای خواننده و آهنگساز زاده بهمن ماه ۱۳۵۸ در شهر احمد سرگوراب گیلان است. پدرش کشاورز بود و. وضعیت مالی خوبی نداشتند.

او لیسانس رشته شعر و و آهنگ با ساز تخصصی سه تار و پیانو از دانشگاه تهران دارد. پرواز همای یکی از خوانندگان معروف است که در کشورهای مختلف کنسرت برگزار می کند. او فیلم هم ساخته است. او در دوران بچگی به نقاشی و و خوشنویسی علاقه زیاد داشت و دوران نوجوانی عاشق کتاب ارژنگ بود. پرواز برای گاو های شان علف درو می کرد و به پدرش کمک می کرد و پدرش به او پول داد تا توانست کتاب مورد علاقه اش را بخرد.

پدرش خوش صدا بود و خوانندگی پدرش بر روی وی اثر گذاشت. در ۱۵ سالگی به کلاس موسیقی می رفت. او کارگری و دستفروشی می کرد تا خرج دانشگاه و زندگی اش را در تهران در بیاورد.

او با سه تارش در انجمن های ادبی و شب شاعران شرکت می کرد. و در ۲۴ سالگی خود را در عرصه خوانندگی نشان داد و توجه خیلی ها را به خود جذب کند.

عکس های متفاوت پرواز همای پرواز همای و عکس متفاوت او پرواز همای و عکس جالب او عکس های جدید پرواز همای زندگی پرواز همای  پرواز همای  پرواز همای و طرفدارانش

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

ازدواج پرواز همای

در تکمیل ارائه بیوگرافی پرواز همای باید بگوییم: او در سن کم ازدواج کرد. سال دوم دانشگاه با همسرش که ۲۱ ساله بود آشنا شد و پرواز در سن ۲۲ سالگی با او ازدواج کرد. پرواز در شرایط سخت مالی با همسرش ازدواج کرد اما عاشقانه او را دوست داشت. وی صاحب دو فرزند پسر به مام های شهریار و مهریار است.

عکس جدید پرواز همای  پرواز همای و عکس وی تیپ پرواز همای  پرواز همای و چهره او قیافه پرواز همای  پرواز همای و زندگی هنری  پرواز همای موسیقی دان عکس پرواز همای  پرواز همای و عکس او  پرواز همای و زندگی نامه اش آهنگساز پرواز همای بیوگرافی پرواز همای بیوگرافی پرواز همای

علایق او

  • او عاشق پدرش است. پرواز عاشقانه به پدرش عشق می ورزد.
  • شهریار شاعر معروف تبریزی بزرگترین اسطوره زندگی اش است.
  • شهدای گمنام را بسیار دوست دارد و اسطوره‌ های مقدس او هستند.

آلبوم هایش

● در شب گیسوان تو
● سرزمین بیکران

از کلاس موسیقی تا تهران رفتن پرواز همای

ایشان زمانی که تنها پانزده سال سن داشت به شهر رشت رفت و در هنرسنانی در شهر رشت به منظور دنبال کردن هنرش به صورت علمی راه پیدا کرد و از این طریق توانست به کلاش موسیقی برود و آواز بخواند، پدر همای پرواز توانایی کمک به او را نداشت به همبن خاطر با تصمیم خودش به پایتخت سفر کزد و درس خود را در هنر ادامه داد.

ژست جالب پرواز همای

دوران کارگری همای پرواز

ایشان به منظور پرداخت هزینه های دانشگاه کارهایی مانند : فروختن نقاشی هایش در خیابان، کارگری در ساختمان های شهر و همچنین دستفروشی و مسافر کشی با موتور انجام داد  و شب ها  گاهی در پارک و گاهی در منزل دوستان می خوابید و جهت رسیدن به هدفش تلاش می کرد تا اینکه در سن ۲۴ سالگی طرفداران زیادی را به خود جذب کرد.

ازدواج پرواز همای

ایشان در سال دوم دانشگاه با همسرش آشنا شدند و دو فرزند به نام های شهریار و مهریار حاص ازدواج آن ها است که هر دو فرزندش در زمینه های مختلف موسقیدر حال فعالیت هستند در ادامه مطلب جدیدترین تصاویر پرواز همای را در اختیار شما دوستان عزیز قرار خواهیم داد.

 عکس های پرواز همای خواننده ایرانیبیوگرافی پرواز همای خواننده موسیقی سنتی ایرانیبیوگرافی پرواز همای همراه با تصاویرآشنایی با بیوگرافی پرواز همایعکس متفاوت و دیدنی پرواز همایتصویر زیبای پرواز همایزندگینامه خواننده موسیقی سنتی ایرانی پرواز همایزندگینامه خواننده ایرانی پرواز همایسرگذشت زندگی پرواز همایشرح حال زندگی پرواز همایپرواز همای در کنار جمشید هاشم پورتصویر دیدنی و خاص پرواز همایعکس جالب پرواز همایتصویر خاص پرواز همای

پرواز همای از جمله خواننده های محبوب و خوش صدا در ایران است که در کنسرت ها شنوندگان را تحت تاثیر قرار می دهد. برای این خواننده خوش صدا آرزوی سلامتی و موفقیت روز افزون داریم، جهت مشاهده عکس بازیگران می توانید روی لینک کلیک نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *