دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

معرفی خودروهای محبوب و اسپرت سال 2018 که در قیمتی مناسب عرضه خواهند شد

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۸ خرداد ۱۳۹۷
  • ۰

خودروهای سوپر اسپرت با قیمتی 100 هزار دلاری در بازار عرضه می شوند در حالی که خودروهای اسپرت با وجود طراحی خوب با قیمت مناسب 30-70 هزار دلار در بازار موجود می باشند.

بیشتر کمپانی های خودرو سازی سعی دارند تا علاوه بر طراحی خودروهای لوکس و شاسی بلند خودروهای جوان پسندی با طراحی اسپرت ارائه دهند که از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند.

          خودروهای محبوب و اسپرت

خودروهای اسپرت به دلیل آپشن هایی که دارد که از رانندگی راحتی برخوردار نیست به همین خاطر خودروهای اسپرتی که رانندگی راحتی داشته باشند بیشتر مورد توجه متقاضیان می باشد. در این مطلب با خودروهای اسپرتی که بیشتر مورد توجه مشتری خواهد بود آشنا می شوید این خودروها علاوه بر امکانات مناسب، از قیمت خوبی برخوردار هستند.

خودروهای محبوب و اسپرت

1- آلپاین مدل A110:

قیمت پایه این خودرو 69 هزار دلار است و دارای پیشرانه 1.4 لیتری از قدرت 149 اسب بخار برخوردار است قدرت فنی و فرمان پذیی این بسیار بالا می باشد. شتاب بالای این خودرو و سیستم های کمک راننده به قابلیت های این خودرو افزوده است.

خودروهای محبوب و اسپرت

2- پورشه مدل 718 کیمن:

قیمت پایه این خودرو 69 هزار و 300 دلار است در طراحی خودرو پورشه از 4 سیلندر در پیشرانه استفاده شده است 350 اسب بخار قدرتی از دیگر قابلیت های این خودرو محسوب می شود.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

خودروهای محبوب و اسپرت

3- مزدا مدل MX 5:

این خودروی پر فروش اسپرت با قیمت پایه 30 هزار و 195 دلار در بازار عرضه می شود و دارای پیشرانه 2 سیلندره با 155 اسب بخار قدرتی از میزان سرعت بالایی برخوردار است.

خودروهای محبوب و اسپرت

4- تویوتا مدل GT89:

این خودرو با پیشرانه 2 لیتری دارای 200 اسب بخار قدرتی است و دارای طراحی سبک با وزنی مناسب است تویوتا دارای قدرت فرمان پذیری مناسبی است که آن را بی نظیر خواهد کرد. قیمت این خودرو در مدل پایه 29 هزار و 105 دلار است.

خودروهای محبوب و اسپرت

5- بی ام و مدل M2:

این خودرو با قیمت پایه 54 هزار و 300 دلار در بازار عرضه می شود پیشرانه این خودرو 6 سیلندره خطی است و دارای 365 ایب بخار قدرتی است که لذت یک رانندگی هیجان انگیز را برای شما فراهم می کند.

خودروهای محبوب و اسپرت

6- لوتوس مدل الیز:

قیمت پایه این خودرو 74 هزار و 990 دلار است و در سه نسخه مختلف ارائه می شود و از قدرت فرمان پذیری و وزن مناسبی برخوردار می باشد مدل های ژاپنی این خودرو با قیمیت بالا عرضه خواهند شد.

خودروهای محبوب و اسپرت

7- آئودی مدل TT RS:

این خودروی پر قدرت در دو نسل ارائه می شود و در قیمت پایه 64 هزار و 900 دلار در بازار به فروش می رسد پیشرانه 5 سیلندری همراه با قدرت 400 اسب بخار از قابلیت های این خودور محسوب می شود.

خودروهای محبوب و اسپرت

8- فورد موستانگ:

پیشرانه 8 سیلندری V شکل در این خودرو طراحی شده است و دارای قیمت پایه 39 هزار و 190 دلار است این خودرو جزو کوپه های پرفروش خودرو محسوب می شود.

خودروهای محبوب و اسپرت

9- فیات آبارث 124:

نسخه ای پر قدرت از این خودرو در سال 2017 وارد بازار شده است این خودور ایتالیایی دارای طراحی اسپرت با سواری لذت بخش است و در مدل پایه دارای قیمت 31 هزار و 440 دلار می باشد.

خودروهای محبوب و اسپرت

10- نیسان OZ37:

این خودرو در نسخه های مختلفی به روز رسانی شده است و دارای سیستم فنی 6 سیلندره پیشرانه می باشد که به شکل V می باسد طراحی اسین خودور در مدلی تهاجمی می باشد و  با قیمت 47 هزار و 90 دلار در بازار موجود می باشد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *