دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

ستاره هایی که در خانواده ثروتمند متولد شدند

  • سمیه نیک فرجام
  • ۵ خرداد ۱۳۹۷
  • ۰

انسان های مشهوری در جهان هستند که قبل از به دست آوردن موفقیت و ثروت در خانواده هایی باسطح پایین اقتصادی متولد شده اند و در مقابل برخی از افراد مشهور نیز در خانواده ای ثروتمند رشد یافته اند.

بهتر است در اینجا با زندگی ستارگانی که در خانواده هایی ثروتمند متولد شده اند و در دنیای امروزه به عنوان یک سیلبریتی از آن ها یاد می شود بیشتر آشنا شوید.

 

ستاره های ثروتمند

ادوارد نورتون:

او اهل بوستون است و در یک خانواده ثروتمند متولد شده است پدرش عنوان دادستان دفتر ریاست جمهوری ایالت متحده را از آن خود کرده بود و اجداد او کمپانی بزرگی در زمینه برنامه ریزی شهری و املاک داشتند که نقش مهمی در ایالت مریلند ایفا می کرد.

ستاره های ثروتمند

آریانا گراند:

 پدر این هنرمند آمریکایی صاحب یک کمپانی گرافیکی است و مادرش در کمپانی ارتباطی هوزمک کان به عنوان هیئت مدیره مشغول است او با وجود جدایی والدین از لحاظ مالی هیچ کمبودی را احساس نکرده است.

ستاره های ثروتمند

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

جیک و مگی جیلنهال:

جک و مگی دو خواهر و برادر بازیگر هستند که در خانواده ای هنرمند متولد شده اند پدر آنها کارگردان معروف سینما و مادرشان فیلم نامه نویس و تهیه کننده است و از خانواده ای اشرافی و سلطنتی می باشند.

ستاره های ثروتمند

آرمی هامر:

پدر بزرگ این بازیگر از سرمایه گذاران به نام در زمینه تجارت نفت است و پدر او در زمینه سینما یک تاجر معروف است که موسسه شرکت های مختلف سینمایی است و بسیاری از ساختمان های لس آنجلس متعلق به این بازیگر است.

ستاره های ثروتمند

لیدی گاگا:

پدر و مادر این هنرمند معروف در زمینه ارتباطات مخابراتی از کارآفرینان موفق و ثروتمند هستند او در کودکی تحصیلات خود را در مدارس خصوصی سپری کرده است.

ستاره های ثروتمند

کریستن استوارت:

این هنرمند نیز در خانواده ای هنرمند و سینمایی متولد شده است پدر او از تهیه کنندگان معروف است که در شبکه فاکس مشغول به همکاری است و مادرش در زمینه کارگردانی فیلم مشغول به فعالیت است او کودکی خود را در عمارت هالیوودی سپری کرده است.

ستاره های ثروتمند

گوئینت پالترو:

مادر پالترو بازیگر هنرمند و معروفی است که به خوبی در این زمینه شناخته شده است پدر او از در زمینه کارگردانی و تهیه کنندگی فعالیت می کند او تحصیلات خود را در مدارس خصوصی آمریکا گذرانده است.

ستاره های ثروتمند

جنیفر انیستون:

این بازیگر محبوب در خانواده ای هنرمند متولد شده است پدر و مادر او از بازیگران موفق بوده اند او تحصیلات خود را در بهترین مدارس لس آنجلس و نیویورک گذرانده است.

ستاره های ثروتمند

تیلور سوئیفت:

این خواننده معروف در مدارس خصوصی مشغول به تحصیل بوده است و کلاس های مختلف اسب سواری را پشت سر گذاشته است پدر و مادر او به عنوان هیئت مدیره در شرکت بازاریابی مشغول هستند.

ستاره های ثروتمند

اد شیران:

شیران خواننده موفقی است که از خانواده ای هنرمند متولد شده است پدر او یک مدرس هنری است که مجموعه های بزرگی دارد و مادرش به عنوان ناشر فرهنگی مشغول به کار است.

ستاره های ثروتمند

میشل ویلیامز:

پدرش از سرمایه گذاران ثروتمند در سهام مونتانا است که شرکت های مختلف خرید و فروش دارد و در برخی از مبارزات انتخاباتی شرکت داشته است.

ستاره های ثروتمند

مایلی سایروس:

او فرزند خواننده مشهور سبک کانتری است و به دلیل آهنگ های بی نظیر خود بسیار معروف است پدر او فردی ثروتمند است که از سرمایه ای 20 میلیون دلاری برخوردار است.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *