دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

با انواع لباس بارداری خانگی فانتزی و جذاب آشنا شوید

  • ندا خوشرو
  • ۲۰ آبان ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب انواع مدل لباس بارداری خانگی با جدیدترین و زیباترین طرح های مد سال را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند و از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

بارداری یکی از حساس ترین دوران ها در زندگی هر خانمی است و در این دوران شیرین اما سخت خانم ها باید از لباس هایی استفاده کنند که در عین زیبایی راحت نیز باشند. لباس بارداری  راحتی در انواع طرح و رنگ های مختلف موجود است و شما می توانید از بین این مدل های متنوع لباسی مناسب را برای پوشیدن انتخاب کنید، در ادامه مطلب جدیدترین  مدل لباس بارداری خانگی را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم بنابراین تا پایان مطلب همراه ما باشید.

طرح و رنگ لباس بارداری راحتی اگر بدرستی انتخاب شود شما شیک پوش و خوش اندام به نظر می رسید بنابراین بهتر است خانم ها در انتخاب مدل لباس بارداری راحتی و  حساسیت لازم را به خرج دهند.

مدل تونیک بارداری

مدل لباس بارداری خانگی با جدیدترین طرح های مد سال

لباس های بارداری راحتی در انواع طرح های مختلف تونیک بارداری و بلوز و شلوار بارداری و سارافون و پیراهن بارداری و … موجود هستند و بهتر است شما از بین این مدل های مختلف از لباس بارداری که با آن احساس راحتی بیشتری دارید استفاده کنید.

مدل لباس راحتی شیک مخصوص بارداری

مدل لباس بارداری راحتی

در دوران بارداری نباید سراغ لباس هایی بروید که بر اساس مد طراحی شده اند زیرا ممکن است در سال های آینده دوباره باردار شوید بنابراین لباس هایی که مد روز هستند به زودی از مد می افتند و شما می توانید در بارداری های دیگر خود از آن ها استفاده کنید.
علاوه بر طرح لباس های بارداری باید به رنگ و جنس پارچه آن ها نیز دقت کنید زیرا در دوران بارداری بدن خانم ها و روحیه آن ها حساس است بنابراین طرح و رنگ لباسی که در دوران بارداری خانم ها برای پوشیدن انتخاب می کنند از اهمیت زیادی برخوردار است.
اغلب خانم ها برای مخفی کردن تغییر شکل بدن و چاق شدن شان در دوران بارداری سراغ لباس هایی با طرح های ساده و رنگ های تیره می روند که این کار اشتباه بزرگی است زیرا در این دوران روحیه خانم ها حساس می شود بنابراین نیاز آن ها به پوشیدن لباس های حاملگی رنگ روشن و طرح دار بیشتر می شود. اگر شما به تغییر شکل بدن تان در دوران بارداری حساس هستید بهتر است شلوار و یا دامن خود را از بین رنگ های تیره انتخاب کنید و برای قسمت بالاتنه تان به سراغ لباس های طرح دار و رنگ روشن بروید.
در دوران بارداری پوست خانم ها نسبت به برخی از پارچه ها حساسیت نشان می دهد بنابراین لباس های بارداری که در دوخت آن ها از پارچه ها با الیاف طبیعی استفاده می شود می توانند انتخاب ایده آل و مناسبی برای خانم های باردار محسوب شوند. لباس های حریر و لباس بارداری نخی و کتان از مناسب ترین لباس های مخصوص دوران بارداری هستند.

مدل بلوز و شلوار بارداری

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مدل لباس بارداری راحتی

مدل سارافون راحتی مخصوص بارداری

مدل لباس حاملگی

مدل بلوز و شلوار بارداری

مدل بلوز و شلوار بارداری

مدل تونیک مخصوص بارداری

مدل تونیک بارداری

مدل لباس بارداری شیک و ساده

مدل لباس بارداری ساده

مدل لباس آستین دار مخصوص بارداری

مدل لباس راحتی بارداری

لباس بارداری راه راه

مدل تونیک بارداری آستین کوتاه

مدل لباس بارداری طرح دار

مدل لباس حریر مخصوص بارداری

مدل پیراهن راحتی بارداری

مدل پیراهن بارداری راحتی

مدل لباس طرح دار مخصوص بارداری

مدل پیراهن بارداری طرح دار

مدل لباس طرح دار مخصوص بارداری

مدل تونیک بارداری شیک و زیبا

مدل تونیک بارداری

مدل تونیک مخصوص بارداری

مدل لباس آستین کوتاه طرح دار

مدل لباس راحتی طرح دار بارداری

مدل لباس خانگی

مدل لباس مخصوص بارداری

مدل بلوز مخصوص بارداری

مدل لباس بارداری آستین دار

مدل تونیک شیک مخصوص بارداری

مدل تونیک مخصوص بارداری

مدل لباس راحتی بارداری شیک

مئل تونیک سفید مخصوص بارداری

مدل لباس دو رنگ مخصوص بارداری

مدل تونیک بارداری خانگی و راحتی

مدل پیراهن راحتی مخصوص بارداری

مدل پیراهن مخصوص بارداری

مدل لباس مخصوص بارداری

مدل لباس آستین کوتاه مخصوص بارداری

مدل تونیک بارداری

مدل تونیک راحتی و خانگی مخصوص بارداری

لباس بارداری راحتی

مدل لباس بارداری راحتی جدید

مدل تیشرت بارداری

مدل لباس حاملگی راحتی

مدل لباس آستین کوتاه مخصوص بارداری

مدل لباس بارداری سبز

مدل بلوز مخصوص بارداری

مدل لباس حاملگی ساده

مدل بلوز و شلوار بارداری

مدل لباس راحتی صورتی و طرح دار

مدل لباس راحتی شیک

مدل لباس بارداری حریر

جدیدترین مدل لباس بارداری خانگی

همانطور که می دانید یکی از دوران حساس زندگی خانم دوران بارداری می باشد که اکثر خانم در این دوران به فکر خریدن لباس های خیلی راحت با جنس عالی هستند تا در منزل احساس راحتی باشند و در رنگ و طرح های مختلفی وجود دارد که بسته به سلیقه تان می توانید لباس بارداری شیک و زیبایی انتخاب کنید، فقط در زمان انتخاب لباس به جنس لباس و همچنین سایز مناسب آن دقت داشته باشید.

لباس بارداری راحتی

هر ساله مدل های مختلفی از لباس باراری روانه بازار می شود که بستگی به سلیقه تان می توانید آن را خریداری کنید و در واقع لباس های بارداری دسته بندی های مختلفی دارد که به صورت کلی می توان گفت آن ها را به دو دسته لباس بارداری راحتی و مجلسی تقسیم کرد که در ادامه مطلب جدیدترین لباس خواب بارداری را گرد آوری کرده و در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم تا با ایده گرفتن از آن لباس راحت و زیبایی برای دوران بارداری خود انتخاب کنید، بنابراین اگر شما عزیزان به دنبال لباس بارداری خاصی هستید بهتر است تا پایان مطلب همراه ما باشید.

لباس بارداری فوق العاده راحت و شیک

لباس شیک بارداریمدل لباس بارداری شیک بلندلباس راحتی شیک و زیبالباس حاملگی راحتی آستین کوتاهلباس آستین کوتاه برای باداریلباس بارداری راحتی جدیدلباس بارداری بلند شیکلباس آستین کوتاه بارداری لباس حاملگی قرمز رنگ شیکجدید ترین لباس بارداری خانگیمدل لباس بارداری خانگیپیراهن حاملگی شیکلباس بارداری خانگی در طرح شیکپیراهن بارداری شیک

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا انواع مدل لباس بارداری خانگی با جدیدترین و زیباترین طرح های مد سال را مشاهده کردید که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با الگوبرداری از آن ها لباس بارداری راحت و مناسبی را برای خود انتخاب کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *