دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

آموزش ساخت کارت تبریک سه بعدی بسیار زیبا برای روز معلم

  • مرضیه نوروزیان
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
  • ۰

شما می توانید به مناسبت های مختلف به عزیزانتان هدیه دهید و از آن ها قدر دانی کنید. با نزدیک شدن به روز معلم می توانید از ایده آموزشی جذاب ما برای ساخت کارت تبریک برای روز معلم کمک بگیرید.

شما می توانید کارت تبریک به مناسبت روز معلم را در منزل به شکل جذابی تهیه کنید. ساخت کارت پستال سه بعدی در چنین روزی ایده مناسب و متفاوتی است که در آخر نیز می توانید یک نوشته زیبا و تشکر آمیز به منظور  تبریک روز معلم بر روی کارت بنویسید و به معلم خود هدیه دهید.

از این کارت پستال ها جهت جشن تولد، روز مادر، روز پدر و.. نیز می توانید استفاده کنید. سبک طراحی این نوع کارت تبریک به گونه ای است که حتماً مورد توجه قرار خواهد گرفت. علاوه بر این از این کارت های زیبا می توان بعنوان کاردستی روز معلم نیز استفاده کرد و معلمین را سورپرایز نمود.

مواد لازم

  • ۲ عدد کاغذ رنگی: ۱۵*۱۵ سانتی متر
  • مداد شمعی
  • چسب مایع
  • مداد
  • قیچی
  • ۷ کاغذ رنگی: ۷*۷ سانتی متری
  • ۶ یا ۷ برش برگ با کاغذ رنگی سبز

ساخت کارت تبریک برای روز معلم

آموزش ساخت کارت تبریک برای روز معلم

ابتدا با یکی از کاغذها سه تا مربع به وسیله تا زدن درست کنید. کاغذ را مطابق شکل تا بزنید و آن گاه تا را باز کنید. حالا آن ها را به شکل یک گل در آورید. اطراف آن را برش بزنید. وسط گل را نیز با مداد شمعی رنگ کنید. در ادامه یکی از گلبرگ ها را قیچی کنید و ۲ سر گلبرگ را بر روی هم گذاشته و با چسب به هم وصل کنید. در این صورت شکل گل شما کامل می شود.

مراحل تهیه کارت تبریک روز معلم

همین مراحل را با بقیه کاغذ رنگی ها تکرار کنید تا ۷ گل شما درست شود. گل ها را مطابق شکل از وسط تا بزنید.

آن گاه گل ها را به ترتیبی که دوست دارید، کنار یکدیگر قرار دهید و بچینید. در این آموزش گل ها مطابق با عقربه ساعت حروف گذاری شده است. این حروف ها به شما کمک خواهد کرد تا جای نهایی گل ها را بر روی کارت بدانید.

  •  آرون گروپس

مانند تصویر زیر گل حرف B و  c را بر روی گل A بچسبانید. در ادامه یک قطره چسب نیز بالای گلبرگ ها اضافه کنید. البته لازم نیست کل گلبرگ را چسب بزنید.

مراحل تهیه کارت تبریک روز معلم

مطابق تصویر تنها یک نقطه چسب بالای گلبرگ زده شود. گل حرف D را نیز بر روی سه نقطه چسب بچسبانید. چند نقطه دیگر چسبی نیز اضافه کنید. در مرحله بعدی ساخت کارت تبریک برای روز معلم باید مانند تصویر گل حرف E و F  را بر روی نقطه های بچسبانید. نتیجه باید مطابق شکل شود.

آموزش ساخت کارت تبریک روز مغلم

در آخر نیز گل حرف G را به نقطه چسبی بچسبانید. نتیجه حاصل باید به شکل زیر باشد.

ساخت کارت تبریک

برای کاغذ کارت پستال نیز، دو کاغذ رنگی را بر روی هم قرار دهید. البته این قسمت را به هر شکلی که دوست دارید تهیه کنید.

ساخت کارت تبریک سه بعدی

در ادامه یک قطره چسب بر قسمت مرکزی بالای گل حرف A بریزید و آن را بر روی سمت راست کاغذ بچسبانید. حتماً چسب بر بالای گلبرگ اضافه شود. چون در این صورت گل ها باز نخواهند شد. یک قطره چسب دیگر بر روی سمت دیگر گل یعنی گل حرف G بریزید و کارت را ببندید تا گل بچسبد.

کارت تبریک سه بعدی

ساخت کارت تبریک

انواع کارت پستال سه بعدی روز معلم

کارت پستال یکی از هدایای شیک و کم هزینه است که می توان برای تبریک مناسبت های مختلف همچون روز تولد، روز معلّم و … استفاده کرد، حال انواع کارت پستال و کارت تبریک با طراحی زیبا و شیک وجود دارد، کارت پستال سه بعدی از از زیباترین کارت های تبریک است که ایده های متنوع و جذاب زیادی برای طراحی و ساخت آن وجود دارد، ضمن اینکه می توان این کارت پستال های زیبا را به راحتی و به کار بردن کمی خلاقیت در منزل تهیه کرد، بنابراین در صورتی که علاقمند به ساخت کارت پستال سه بعدی روز معلّم در منزل هستید، اما در این زمینه از خود ایده ای ندارید، می توانید در ادامه از انواع کارت پستال زیبای به اشتراک گذاشته شده در این مطلب دیدن کنید و الگوی درست کردن انواع آن را به راحتی بدست آورید.

کارت تبریک جدید روز معلم

حال در صورتی که علاقمندید، معلّمتان را با یک کار دست ساز و زیبا خوشحال و سورپرایز کنید، هنر های دستی زیادی در این زمینه وجود دارند؛ ساخت کارت پستال دست ساز یکی از کاردستی های فوق العاده جذاب و در عین حال آسان است که با استفاده از وسایلی ساده و در دسترس همچون مقوا و کاغذ رنگی، رنگ و قلمو، روبان، دکمه و نیز با یک نوشته محبت آمیز و زیبا درباره معلّم تان به راحتی انجام می گیرد، در اینجا تصاویری از انواع کارت پستال سه بعدی تبریک روز معلّم را قرار داده ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرند.

تصاویر کارت تبریک روز معلم کارت تبریک شیک روز معلم انواع کارت تبریک روز معلم کارت تبریک زیبای روز معلم مدل کارت تبریک روز معلم زیباترین کارت تبریک برای روز معلم کارت تبریک روز معلم قلبی کارت تبریک روز معلم زیبا جدیدترین کارت تبریک برای روز معلم کارت تبریک روز معلم جالب کارت تبریک روز معلم جذاب کارت تبریک روز معلم سه بعدی کارت تبریک روز معلم شیک ساخت کارت تبریک برای روز معلم

حالا کارت را باز کنید. در نهایت امیدواریم ساخت کارت تبریک برای روز معلّم مورد لطف و عنایت شما عزیزان قرار گرفته باشد و بتوانید این کارت پستال سه بعدی را در منزل تهیه کنید و به معلّم خود هدیه بدهید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *