دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

عکس ماشین دنا از زوایای متفاوت + نمای داخلی و مشخصات فنی

  • مرضیه شاکری
  • ۱ آبان ۱۳۹۴
  • ۰

ماشین دنا، یکی از دسته ماشین هایی است که در داخل ایران تولید می شود بدون آنکه کوچکترین دخالتی از جانب عوامل خارجی در آن باشد. حال قصد داریم تا مجموعه عکس ماشین دنا را به همراه اطلاعاتی در این باره تقدیم حضورتان کنیم.

در این مقاله قصد داریم تا شما را به معرفی یکی از خودروهای ساخت داخل دعوت کنیم که با آن بیشتر آشنا شوید. ماشین دنا یکی دیگر از ماشین های ساخت داخل است که ایرانیان موفق به ساخت آن بدون دخالت خارجی ها شدند. این بسیار ارزشمند است زیرا در شرایط تحریمی که ایران با آن مواجه است ساخت چنین ماشینی با قابلیت های مثال زدنی، واقعا جای تشویق و تشکر دارد. شما را به مشاهده عکس ماشین دنا دعوت می نماییم.

مجموعه عکس ماشین دنا و مشخصات آن:

خودروی دنا یکی از تولیدات ساخت شرکت ایران خودرو است که در سال 1393 وارد بازار داخلی و جهانی شد. این ماشین ایرانی با قابلیت های خوبی عرضه گردید که قرار بود جایگزین سمند شود و این اتفاق نیز افتاد. از جمله قابلیت هایی که در این خودروی ملی تعبیه شده است می توان به : فرمان برقی – چراغ های مه شکن – کیسه هوای جانبی – آینه برقی تاشو – رینگ و از همه مهمتر موتور آن اشاره کرد. همچنین با وجود اینکه طراحی داخلی ماشین دنا بسیار شبیه به سوناتا است اما با این وجود، فضای داخلی این خودرو افراد را مجذوب خود می کند. استفاده از طرح چوبی که در قسمت هایی از داخل این خودرو به کار گرفته شده، جلوه زیبایی به این خودروی ملی بخشیده است. مهمتر از همه اینکه کیفیت مواد به کار گرفته شده در ساخت ماشین دنا بسیار بهتر و برتر از خودروهای قبلی است.

عکس ماشین دنا از نمای جلو

کابین ماشین دنا به گونه ای طراحی شده است که به محض روشن شدن و شروع به حرکت کردن، درها به صورت اتوماتیک قفل و در هنگام توقف به صورت اتوماتیک باز خواهند شد.

از جمله امکانات به کار گرفته شده در ماشین دنا :

  1. هندزفری بلوتوث
  2. تهویه مطبوع اتوماتیک با دریچه های مخصوص سرنشینان عقب
  3. سیستم ترمز ۴ کاناله دیسکی
  4. صندلی‌های راننده و سرنشین جلو برقی ۶ حالته
  5. چراغ‌های جلو و عقب مجهز به LED
  6. امکان نصب صندلی کودک (استاندارد Isofix)
  7. سنسور دنده عقب
  8. سیستم صوتی به همراه مانیتور و ۴ بلندگو
  9. ترمز ضد قفل (ABS)
  10. آیینه های جانبی برقی مجهز به راهنما
  11. توزیع کننده الکتریکی نیرو  (EBD)
  12. کروز کنترل
  13. ۲ کیسه هوا

تصویر دیگر از نمای جلوی ماشین دنا

عکس ماشین دنا از نمای پهلو و جلو 2

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

کیفیت صدا در سیستم صوتی ماشین دنا :

یکی دیگر از ویژگی های ماشین دنا این است که از بلندگوهای با کیفیتی در سیستم صوتی آن استفاده شده که حتی در بالاترین تن صدا نیز از افت کیفیت صدا خبری نیست.

سیستم ترمز در ماشین دنا:

در ماشین دنا، هر 4 چرخ به ترمز دیسکی مجهزند که عملکرد بسیار خوبی داشته و در هنگام رانندگی حس اطمینان بیشتری به انسان منتقل می کند.

عکس ماشین دنا در زوایای مختلف :

تصاویری که در ادامه مشاهده خواهید کرد، تصاویری از نمای خارجی و داخلی ماشین دنا است که در حالت های مختلف تصویر برداری شده است.

تصاویر نمای بیرونی ماشین دنا :

عکس ماشین دنا از نمای پهلوعکس ماشین دنا از نمای پهلو و جلو

نمای عقب ماشین دنانمای جلو از ماشین دنا عکس ماشین دنا از چراغ عقب ماشین دنا از نمای عقب

*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*

تصاویر نمای داخلی دنا :

ماشین دنا از صندلی های عقبعکس اول از داخل ماشین دناعکس دوم از داخل ماشین دناعکس سوم از داخل ماشین دناعکس چهارم از داخل ماشین دناعکس پنجم از داخل ماشین دناعکس ششم از داخل ماشین دناعکس هفتم از داخل ماشین دناعکس هشتم از داخل ماشین دناعکس نهم از داخل ماشین دنا*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*

امیدواریم که از مجموعه عکس ماشین دنا لذت برده باشید و با حمایت از تولید ملی، گامی مهم در راستای پیشرفت هرچه بیشتر صنعت کشورمان برداریم. با مراجعه به بخش عکس ماشین می توانید با انواع ماشین های دیگر نیز آشنا شوید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *