دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

آنچه باید درباره مورگان فریمن بدانیم + عکس

  • نرگس کوهستانیان
  • ۲۸ شهریور ۱۳۹۷
  • ۰

مورگان فریمن متولد ۱۹۳۷ در آمریکا است. وی از کودکی علاقه مند به تئاتر و سینما بود. او ابتدا به نیروی هوایی ملحق شد اما بعد از مدتی بخاطر ترس از ارتفاع آن را رها کرد و به دنبال علاقه خود یعنی سینما رفت. وی برای بازی در فیلم های معروف رستگاری در شاوشنگ، رانندگی برای خانم دیزی، مهارت شهرنشینی، دختر میلیون دلاری چایزه اسکار را دریافت کرد. در ادامه با مشاهده تصاویر متفاوت و مطالعه بیوگرافی مورگان فریمن ما را همراهی نمایید.

امروز می خواهیم درباره یکی از هنرپیشه های بسیار معروف یعنی مورگان فریمن مطالبی ارائه بدهیم. نام این هنرپیشه برای خیلی ها آشناست. برای کسب اطلاعات بیشتر از زندگی وی ادامه مطالب را بخوانید. همچنین ما عکس های جالب و زیادی از مورگان در این پست قرار داده ایم؛ شما می توانید آن ها را ببینید. پس با ما همراه باشید.

برخی از بازیگران خارجی مرد از محبوبیت زیادی در ایران برخوردارند که از میان آنها می توان به کیوانچ تاتلیتو، تولگا ساریتاش و بوراک اوزچویت بازیگران اهل ترکیه، کیت هرینگتون، جانی دپ، کیانا ریوز، مورگان فریمن، آنتونی پرکینز، برد پیت و… اشاره نمود.

 بیوگرافی مورگان فریمن

مورگان بازیگر و کارگردان معروف آمریکا متولد سال ۱۹۳۷ در ممفیس ایالت تنسی آمریکا است. او تاکنون جوایز زیادی از آن خود کرده و صاحب جایزه اسکار شده است. وی در سن کم کار می کرد و شیشه و بطری های نوشیدنی را جمع آوری می کرد و روزانه ۱۲ سنت از این کار بدست می آورد و بیشتر پول هایش را صرف تئاتر می کرد. از همان کودکی به دنیای تئاتر راه یافت. برادرانش به ارتش پیوستند و او هم در ۱۸ سالگی به نیروی هوایی ملحق شد. او از ارتفاع می ترسید و همین امر باعث شد پس از چند سال دیگر سراغ این کار نرود.

 مورگان فریمن هنرپیشه آمریکایی فریمن فریمن هنرپیشه

عکس مورگان فریمن وفتی جوان بود مورگان فریمن فریمن برنده جایزه اسکار فریمن معروف

ژست جالب مورگان فریمن برای عکاسانفریمن در فیلم فریمن و خانواده اش فریمن صاحب نام فریمن در فیلم رستگاری در شاوشنگ

  •  آرون گروپس

او در سال ۱۹۷۶در تئاتر بازی حرفه ای خود را آغاز کرد و  هفته ای ۷۰ دلار از این کار بدست می آورد. در دهه شصت در خیلی از تئاترها به ایفای نقش پرداخت. بعد از آن در سریال های زیادی بازی کرد و بالاخره در دهه ۸۰ توانست در فیلم بروبیکر در کنار بازیگر معروف رابرت ردفورد به ایفای نقش بپردازد.

وی در فیلم های زیادی به ایفای نقش پرداخته است. از جمله فیلم های معروف مورگان فریمن که در زندگینامه وی باید عنوان کنیم عبارتند از شوالیه تاریکی، نابخشوده، امپایر، فهرست آرزوها،شکست‌ناپذیر، بن هور و فیلم Going in Style که نقش آفرینی مورگان در آن ها بیاد ماندنی بوده است.

فریمن در شکست ناپذیر عکس از فریمن فریمن و عکس او فریمن در یک فیلم عکسی جالب از فریمن فریمن و جوانی اش تصویر فریمن عکس جوانی مورگان فریمن بازیگر حرفه ای

مورگان فریمن در فیلم های رستگاری در شاوشنگ، رانندگی برای خانم دیزی، مهارت شهرنشینی، دختر میلیون دلاری برنده جایزه اسکار شد. جالب است بدانید وی در سال ۲۰۱۶ در یکی از مستند هایی که درباره حضور مسلمان عراق در لندن بود شرکت کرد.

سخنرانی فریمن

مورگان فریمن دوبار ازدواج کرده است. ازدواج اول او از سال  ۱۹۶۷–۱۹۷۹ و ازدواج دوم وی در سال های ۱۹۸۴–۲۰۱۰ بوده است.

فریمن و همسر دوم وی

 مورگان ۸۱ ساله می گوید:

کاری را دوباره انجام نمی دهم و همه عمرم را صرف شناختن خودم کردم و از زندگی یکنواخت خسته ام.

جدیدترین عکس های مورگان فریمن و بیوگرافی وی را ملاحظه نمودید، ضمن اینکه امیدواریم از مشاهده این مطلب لذت برده باشید، از شما عزیزان دعوت می نماییم با کلیک بر روی عکس بازیگران مجله آرگا از از جدیدترین مطالب منتشر شده در رابطه با بیوگرافی و عکس های چهره های مشهور ایرانی و خارجی دیدن نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *