دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کدام سیستم عامل تلویزیون بهتر است؟

  • نرگس کوهستانیان
  • ۲۶ بهمن ۱۳۹۷
  • ۰

امروزه سیستم عامل تلویزیون ها پیشرفته و دارای انواع امکانات و تجهیزات مدرن هستند. برند های معروف سامسونگ، ال جی و سونی در تولید سیستم عامل های پیشرفته و جلب مشتری بیشتر رقابت تنگاتنگی دارند. از جمله سیستم عامل های شناخته شده در حال حاضر می توان به Tizen، WebOS و Android اشاره کرد.

در این مقاله می خواهیم از سیستم عامل تلویزیون صحبت کنیم؛ اینکه کدام سیستم عامل با چه ویژگی های بهتر است  و آن را به شما دوستان همیشه همراه معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

بهترین سیستم عامل تلویزیون کدام است؟

امروزه تلویزیون های هوشمند تقریبا در تمامی خانه ها دیده می شوند. این مدل تلویزیون ها که از سال ۲۰۱۳ محبوب شده اند دارای امکانات و تجهیزات جالب و فوق العاده ای هستند. بعضی از تلویزیون ها دارای سیستم عامل های قوی و بهتری نسبت به بقیه هستند.

در سال های اخیر که تلویزیون هوشمند به بازار جهانی عرضه می شد دارای امکانات اولیه ای بودند و با اتصال USB Flash و یا از طریق بلوتوث با تجهیزاتی مانند گوشی های موبایل پیشرفته شناخته می شد؛ اما واقعیت این است که اکنون آنقدر تکنولوژی پیشرفت کرده است که وسایل صوتی تصویری هوشمند یکسال پیش در مقابل سیستم عامل های پیشرفته امروز و یک ماه پیش از مد افتاده و پیش پا افتاده به حساب می آیند

 سیستم عامل تلویزیون  امروزه صفحه نمایشی که لذت بیشتری به بیننده هدیه دهد، با سرعت بیشتری به اینترنت متصل شود و دارای تجهیزات کامل و متنوع تر و هوشمندتر باشد پیشرفته از بقیه محسوب می شود.

سه سیستم عامل معروف تلویزیون

ما در این جا به معرفی چند سیستم عامل عالی تلویزیون اشاره می کنیم.

  • سامسونگ دارای سیستم عامل Tizen و کیفیت hd=270 و ۴k=282 برنامه است.
  • ال جی دارای سیستم عامل WebOS و ۴۱۲  است. آخرین نسخه WebOS در حال حاضر WEB OS 3.5 است.
  • سونی دارای سیستم عامل اندروید(Android) می باشد.

سیستم عامل پیشرفته تلویزیون

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

در معرفی بهترین سیستم عامل تلویزیون از میان دیگر سیستم عامل های دیگر می توان به سامسونگ Samsung و ال جی lg و سونی sony اشاره کرد که رقابت تنگاتنگی دارند. سیستم عامل ال جی و سامسونگ نسبت به بقیه برند ها در رده بالاتری قرار می گیرند و هوشمندانه تر عمل می کنند. سیستم عامل های این تلویزیون ها دارای  Netflix، BBC iPlayer و یوتیوب هستند.

نا گفته نماند این روز ها تلویزیون SONY OLED A1E در دو سایز ۵۵ و ۶۵ اینچ با سیستم عامل پیشرفته و همه فن حریف در بازار جهانی خودنمایی می کند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *