دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی مونا فائض پور و جدیدترین عکس هایش با ژست های مختلف

  • نرگس کوهستانیان
  • ۲ تیر ۱۳۹۷
  • ۰

بیوگرافی مونا فائض پور: ایشان همسر بازیگر محبوب و خوش اخلاق سریال بنام و دوست داشتنی پایتخت است و به عنوان مدلینگ در زمینه تبلیغ شال و روسری برای چندین برند فعالیت دارد. ایشان همچنین تئاتر بازی می کند و شاگرد هومن سیدی است.

امروز قصد داریم در این بخش از مجله آرگا به بیوگرافی مونا فائض پور همسر احمد مهران فر بپردازیم. دوستانی که علاقه مند به بازی خوب آقای مهران فر هستند حتما تمایل دارند بدانند که همسر وی کیست و علاقه مندند عکس های وی را ببینند. پس به شما پیشنهاد می کنیم ادامه مطلب را بخوانید و عکس های همسر آقای مهران فر را ببینید.

بیوگرافی مونا فائض پور همسر احمد مهران فر

مونا فائض پور همسر احمد مهران فر متولد دهه ۶۰ می باشد او همسر احمد مهران فر بازیگر پرطرفدار کشورمان است. هنوز اطلاعات زیادی از وی در دست نیست همین قدر میدانیم که ایشان همسر بازیگر سریال پایتخت شده است. احمد مهران فر متولد 10 خرداد 1354 در کاشان بازیگر محبوب و باحال و نقش آفرین سریال پایتخت است که همه او را می شناسند و به بازی فوق العاده او در این سریال علاقه مندند.

مونا فائض پور با شوهرش

مونا فائض پور در کلاس های تئاتر و بازیگری نیز فعالیت دارد و از شاگردان هومن سیدی کارگردان و هنرپیشه کشورمان است.  وی هومن سیدی را باعث پیشرفت خود می داند. مونا فائض پور بخاطر تیپ و چهر ه اش به عنوان مدلینگ نیز فعالیت دارد. او با برند aspinoo در تبلیغ شال و روسری همکاری دارد. البته با چند برند مشهور دیگر نیز همکاری می کند.

جدیدترین عکس های مونا فائض پور با ژست های مختلف

  در این بخش به ارائه جدیدترین و زیباترین عکس های مونا فائض پور می پردازیم که امیدواریم تماشای آنها برای شما عزیزان نیز جذاب باشند.

سن مونا فائض پورعکس زیبای مونا فائض پور  مونا فائض پور و ازدواج اوتیپ جدید و شیک مونا فائض پور  مونا فائض پور یک مدلینگعکس همسر احمد مهران فر  مونا فائض پور در تبلیغ لباسمونا فائض پور  فائض پور و مهران فر احمد مهران فر و همسرش  مونا فائض پور خوش پوشعکس زیبای مونا فائض پور  مونا فائض پور با مهران فرا ازدواج کردسلفی مونا فائض پور و دوستش  مونا فائض پور زن ارسطو شد خبر ازدواج مهران فر با مونا فائض پوراحمد مهران فر و همسرش  عکس زن ارسطومونا فائض پور  مونا فائض پور مدلینگعکس تبلیغاتی مونا فائض پور  مونا فائض پور خوش چهرهتیپ زیبای مونا فائض پور  مونا فائض پور همسر ارسطوعکس همسر حمد مهران فر  مونا فائض پور به همراه ارسطواحمد مهران فر و همسرش  بیوگرافی مونا فائض پورمونا فائض پور  مونا فائض پور هنرمندعکس جدید مونا فائض پور  مونا فائض پور خوشکلسلفی مونا فائض پور و دوستانش  بیوگرافی مونا فائض پورمونا فائض پور و احمد مهران فر

امیدواریم آشنایی با بیوگرافی مونا فائض پور برای شما عزیزان نیز جذاب بوده باشد، از همه شما دوستان علاقه مند دعوت می نماییم با مراجعه به بخش عکس بازیگران از دیگر تصاویر جدید و خاص بازیگران و چهره های مشهور دیدن نمایید.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *