دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

طرح گلدوزی کودکانه فانتزی و ساده دخترانه و پسرانه

  • ندا خوشرو
  • ۲۲ تیر ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب طرح گلدوزی کودکانه دخترانه و پسرانه با جدیدترین طرح های مد سال فانتزی و شیک را برای شما همراهان عزیز و گرامی گردآوری کرده ایم که امیدواریم از مشاهده این طرح ها نهایت لذت را ببرید.

طرح گلدوزی کودکانه در انواع مدل های مختلف موجود هستند و شما می توانید با کمک این طرحها انواع لباس های بچه گانه را به زیبایی تزیین کنید همچنین می توانید از طرحهای گلدوزی برای تزیین لحاف و روتختی کودک و … استفاده کنید.

گلدوزی هنری اصیل و قدیمی است و شما می توانید ابتدا مدل گلدوزی را روی پارچه مورد نظر خود پیاده سازی کنید سپس با کمک نخ های رنگی مخصوص گلدوزی مدل کشیده شده را روی پارچه ایجاد کنید.

طرح گلدوزی برای کودکان دختر

طرح گلدوزی کودکانه زیبا و شیک

گلدوزی هنری است که به کمک آن می توانید انواع طرح های مختلف را با کمک سوزن و نخ روی پارچه پیاده سازی کنید. در مطالب قبلی طرح گلدوزی روی بافتنی و طرح گلدوزی روی مانتو را مشاهده کردید در ادامه این مطلب طرح گلدوزی بچه گانه روی انواع پارچه های مختلف را مشاهده خواهید کرد.

انواع طرح های گلدوزی

مدل گلدوزی زیبا کودکانه دخترانه و پسرانه

برای ایجاد طرح گلدوزی روی پارچه می توانید از انواع نخ های ابریشمی و گلابتون و معمولی با رنگ های متنوع استفاده کنید. مدل گلدوزی کودکانه ابتدا طرح های ساده را در برمی گرفت ولی با پیشرفت هنر گلدوزی امروزه طرحهای مختلفی وارد این هنر زیبا و پرطرفدار شده اند.
گلدوزی با دست و گلدوزی با چرخ از انواع روش های مختلف برای ایجاد طرح گلدوزی روی پارچه ها با جنس های مختلف است.
اگر شما تمایل دارید روتختی و لحاف و یا لباس فرزند خود را به کمک طرحهای گلدوزی تزیین کنید بهتر است از طرحهای فانتزی و کودکانه استفاده نمایید، زیرا این طرحها در بین کودکان طرفداران زیادی دارند. از مدل گلدوزی کودکانه می توانید به عنوان مدل گلدوزی سیسمونی نیز استفاده کنید و با کمک این طرحها انواع وسایل سیسمونی را تزیین کنید. توجه داشته باشید که بهتر است برای پیاده سازی طرحهای گلدوزی بچه گانه از انواع نخ های رنگ روشن و شاد استفاده کنید تا مدل گلدوزی بعد از پیاده سازی روی پارچه زیبا و فانتزی تر به نظر برسد.

طرح زیبا گربه برای گلدوزی

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

طرح گلدوزی برای کودک

طرح گلدوزی گربه

طرح گلدوزی گربه برای کودک

طرح گلدوزی زیبا

طرح گلدوزی بچه گانه

  طرح زیبا گلدوزی

طرح گلدوزی فانتزی بچه گانه

طرح بچه گانه گلدوزی

طرح گلدوزی فانتزی برای کودک

طرح گلدوزی خرس بامزه

طرح گلدوزی خرس برای کودکان

طرح گلدوزی پروانه و گل

طرح گلدوزی پروانه و گل

طرح گلدوزی زیبا و بی نظیر

طرح گلدوزی توت فرنگی

طرح گلدوزی کودکانه خرس

طرح گلدوزی فانتزی و زیبا خرس

طرح گلدوزی برای بچه ها

طرح گلدوزی برای بچه ها

طرح گلدوزی زیبا و جدید

طرح گلدوزی زیبا و فانتزی

طرح گلدوزی ماه

طرح گلدوزی ماه برای بچه ها

طرح گلدوزی خرگوش

طرح گلدوزی خرگوش برای کودکان

طرح گلدوزی کودکانه خرس

طرح گلدوزی خرس های مهربان برای بچه ها

طرح گل برای گلدوزی

طرح زیبا و شیک گلدوزی برای بچه ها

طرح جوجه برای گلدوزی

طرح گلدوزی جوجه برای بچه ها

طرح گلدوزی

طرح فانتزی و زیبا گلدوزی برای بچه ها

طرح گلدوزی زیبا و شیک

طرح زیبا و جالب گلدوزی

ظزح گلدوزی زیبا و جدید برای کودکان

طرح شیک و فانتزی گلدوزی برای بچه ها

طرح گلدوزی زیبا

طرح گلدوزی ساده

طرح گلدوزی ساده

طرح ساده گلدوزی

طرح گلدوزی برای کودک

طرح گلدوزی روی پارچه

طرح گلدوزی بچه گانه دخترانه

طرح زیبا و فانتزی گلدوزی

طرح گلدوزی بچه گانه

طرح گلدوزی شیک و فانتزی برای بچه ها

طرح فانتزی گلدوزی برای بچه ها

طرح گلدوزی گربه برای کودکان

طرح گلدوزی برای بچه ها

طرح گلدوزی بچه گانه دخترانه

طرح گلدوزی کودکانه

طرح گلدوزی برای کودک

گلدوزی با طرحهای دخترانه فانتزی و جذاب

گلدوزی از جمله هنر های دستی قدیمی و سنتی است که از گذشته توسط بانوان هنرمند برای تزیین ملحفه، رومیزی، انواع لباسها و غیره به کار گرفته می شده است، اگرچه امروزه گلدوزی با دست رواج کمتری دارد، اما از تنوع طرحهای زیادی برخوردار است، حال در صورتی که قصد دارید طرحی بدون نقص و زیبا برای گلدوزی به وجود آورید باید نکات مختلفی از جمله تناسب و هارمونی رنگ های استفاده شده در طرح با یکدیگر، هماهنگ بودن اشکال طراحی شده با هم، جنس و نوع پارچه مناسب و همخوانی و تناسب رنگ پارچه با رنگ طرح ها را مدنظر قرار دهید.

طرحی از گلدوزی برای کودکان

همانطور که گفتیم، استفاده از هنر گلدوزی در منزل کاربرد زیادی دارد؛ گلدوزی برای تزیین وسایل جهیزیه، گلدوزی وسایل سیسمونی، گلدوزی وسایل آشپزخانه، طرح گلدوزی روی مانتو و لباسهای دیگر، گلدوزی انواع وسایل خواب، گلدوزی های روی کوسن و جانماز، گلدوزی روی انواع کیف ها و نیز ایجاد تابلو های تزئینی شیک با طرحهای گلدوزی نمونه هایی از کاربرد های هنر گلدوزی می باشند که می توانند به شکل دستی یا ماشینی انجام گیرند، در اینجا تصاویری جدید و متنوع از انواع گلدوزی های شیک دخترانه با طرحهای فانتزی زیبا و جذاب به اشتراک گذاشته ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرا رگیرند.

تصاویری از طرح گلدوزی برای کودکان طرحی زیبا از گلدوزی برای کودکان انواع طرح گلدوزی برای کودکان جدیدترین طرح گلدوزی برای کودکان طرح گلدوزی برای کودکان دختر جدیدترین طرح گلدوزی کودکانه طرح گلدوزی فانتزی برای کودکان طرح گلدوزی جذاب برای کودکان طرح گلدوزی کودکانه جذاب طرح گلدوزی جدید برای کودکان طرح گلدوزی زیبا برای کودکان طرح گلدوزی دخترانه برای کودکان طرح گلدوزی برای کودکان طرح گلدوزی کودکانه فانتزی

در این مطلب با انواع طرح گلدوزی کودکانه آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها طرح زیبایی را برای تزیین لباس های بچه گانه و … انتخاب نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *