دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

۴۵ مدل ساعت مردانه فوق العاده شیک از معتبرترین برندهای دنیا

  • سمیه نیک فرجام
  • ۳ خرداد ۱۴۰۰
  • ۰

استفاده از ساعت مچی برای مردان بسیار مرسوم است و به آنان شخصیت ویژه ای می بخشد، انتخاب مدل ساعت مردانه به سبک و سلیقه خاص شما بستگی دارد. مدل های اسپرت بیشتر برای پسران و مدل های مجلسی برای مردان بیشتر استفاده می شود.

خریداری ساعت برند از اولویت و انتخاب های بیشتر افراد است این نوع ساعت ها با استایل های ویژه ای طراحی شده اند که دارای زیبایی و جلوه بی نظیری است و علاوه بر آن از کیفیت و دوام بالایی برخوردار است این برندها از سوی شرکت ها و برندهای معتبر پشتیبانی می گردند برندهایی مانند پوما، سیکو، شینولا، اسکاگن، مومنت و جانگنز از جمله برندهای معتبر برای خریداری ساعت می باشند. در ادامه انواع مدل ساعت مردانه را ملاحظه می کنید.

مدل ساعت جدید مردانه در بازار

ساعت اسپرت با طرح خاص

مدل ساعت مردانه در طرح های جذاب و برند:

یکی از شرکت های معتبر و برندی که در زمینه ارائه ساعت کار می کند برند سیکو ساخت ژاپن است که از تکنولوژی های مختلفی در زمینه طراحی و دیزاین ساعت مچی استفاده کرده است این شرکت در تولید و ارائه ساعت های مکانیکی به خوبی عمل کرده است بیشتر این برندهای معتبر در جهان از خدماتی مشابه برای جذب مشتریان استفاده می کنند و بیشتر آنها در طراحی ساعت های مکانیکی موفق عمل کرده اند.

مدل ساعت باکلاس مردانه

ساعت اسپرت برای مردان خاص

ساعت مردانه با تنظیمات خاص

  •  آرون گروپس

مدل ساعت مکانیکی و شیک

ویژگی های ساعت برند و مارک

ساعت چند موتوره جدید

ساعت مردانه با طراحی مخصوص

مدل ساعت طلایی مشکی

ساعت مردانه برند 2018

ساعت شیک با طرح طلایی

ساعت مچی چند کاره

ساعت برند و مارک مناسب آقایان

ساعت مردانه برای افراد خاص

طرح جذاب و دوست داشتنی ساعت

مدل ساعت چند موتوره مردانه

ساعتی شیک با بند چرم اصل

ساعت مردانه اصل

مدل جدید ساعت مچی

ساعت مردانه با برند جهانی

ساعت مچی مارک

مدل مدرن و قشنگ ساعت مردانه

مدل های خاص ساعت برای آقایان

ساعت مردانه در رنگ های متنوع

ساعتی شیک با طرح بی نظیر و خاص

ساعت مردانه با برند معتبر

ساعت پسرانه بند چرمی جدید

ساعت برند و طلای مردانه

ساعت مارک و برند با طرح طلایی

ساعت دسته استیل خاص

طرح استیل ساعت مچی

مدل ساعت مارک

ساعت مچی با برندهای مختلف:

در دنیای امروزه که همه چیز رو به تغییر است استقبال از برندهایی بیشتر دیده می شود که به تازگی ایده هایی در زمینه طراحی و تولید ساعت داشته باشند به عنوان مثال: برند کومونو به دلیل تنوع در طراحی رنگ ساعت ها توانسته نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند همچنین قیمت مناسب این مدل ساعت نیز از دیگر مزایای آن محسوب می شود که نسبت به سایر مدل ساعت ها قیمت مناسبی دارد.

مدل ساعت طلایی مردانه

مدل ساعت شیک و جدید

ساعت مردانه لاکچری و زیبا ساعت مکانیکی اسپرت و جذاب

طرح مجلسی ساعت مردانه مدل ساعت پسرانه و اسپرت مکانیکی

مدل ساعت اسپرت

طرح اسپرت و ضد آب ساعت برای مردان

مدل ساعت سیکم

ساعت شیک با برند سیکو

ساعت مردانه جذاب و تک

مدل ساعت مچی دسته چرم

مدل ساعت مردانه ساده و شیک

ساعت مچی ساده و شیکساعت مچی مدل مکانیکی

مدل ساعت شیک برای آقایان

مدل ساعت برند و مکانیکی مردانه

ساعت شیک دسته چرمی

ساعت مردانه ست و خاص

مدل ست ساعت برند

مدل ساعت مردانه مجلسی

ساعت دسته چرم برند مدل ساعت مردانه به روز

ساعت خاص با طرح فوق العاده

مدل ساعت مردانه جذاب

ساعت رسمی و شیک

ویژگی ساعت های مجی مدرن

ساعت های مچی به دو دسته دیجیتالی و عقربه ای تقسیم می شوند که هر کدام طرفداران خاص خود را داند و هر کسی بسته به سلیقه اش می تواند ساعت مچی دلخواهش را خریداری نماید، ضمن اینکه این ساعت ها می توانند با جنس بدنه و بند استیل، فلزی و یا چرم طراحی شوند، برخی ساعت های جدید دارای امکانات زیادی علاوه بر نمایش ساعت هستند که از جمله این ویژگی ها و امکانات می توان به مقاومت ساعت در برابر آب و ضد آب بودن آن، وجود تایمر برای تنظیم کار های روزانه و یا زمان گیری حرکات ورزشی، آلارم که برخی از این ساعت ها قابلیت تنظیم ۵ عدد آلارم را دارند، نور پس زمینه برای استفاده در مکان های تاریک و نیز وجود عقربه های شب تاب برای ساعت های عقربه ای که بدون مصرف باطری و زدن دکمه در هر زمانی قابل استفاده است، در ادامه می توانید مدلهای جدیدی از ساعت های مردانه و پسرانه شیک را ببینید.

مدل ساعت برای آقایان

برخی ساعت های مچی مدرن همچنین از ویژگی های خاص و متنوع تری همچون دماسنج، سرعت سنج و قطب نما برخوردارند که وجود این امکانات اگرچه برای افراد عادی امکان دارد, کاربرد چندانی نداشته باشد، اما برای برخی مشاغل خاص از جمله دریانوردان، کوهنورد ها، گردشگران، افراد طبیعت گرد و یا برای برخی ورزشکاران می تواند بسیار مفید و پرکاربرد باشد، در اینجا دعوت می کنیم از مدلهای متنوع تر ساعت مچی مردانه و پسرانه دیدن کنید.

تصاویر ساعت مچی مردانه مدل ساعت مچی مردان مدل ساعت مچی آقایان مدلهای ساعت مچی مدرن مدل ساعت پسرانه جدید مدل ساعت لاکچری مردان مدل ساعت مردانه لوکس مدل ساعت جذاب آقایان مدل ساعت مردانه لاکچری مدل ساعت برای مردان مدل ساعت پسرانه مدل ساعت مردان مدل ساعت آقایان مدل ساعت مردانه مدرن

بیشتر برندهای معتبر در زمینه تولید ساعت در کشورهای اروپایی قرار دارند که ایده های جذاب و پرطرفداری برای طراحی های جدید و به روز ساعت مچی مردانه و زنانه به کار می گیرند، مدل ساعت هایی که با برند و مارک های معتبر باشند بسیار جذاب و شیک خواهند بود.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *