دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مقایسه دو ماشین رقیب، آئودی A7 و مرسدس بنز CLS

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۸ فروردین ۱۳۹۷
  • ۰

آئودی A7 و مرسدس بنز CLS دو رقیب اصلی یکدیگر در میان ماشین های لوکس و در عین حال اسپرت می باشند این دو خودروی آلمانی علاوه بر اشتراکات دارای نقاط متمایز از یکدیگر نیز هستند.

این دو مدل ماشین دارای شش سیلندر با حجم موتور سه لیتر می باشند و دارای جعبه دنده اتومات با سیستم چهار چرخ محرک هستند جعبه دنده به کاربرده شده در آئودی در مدل هشت سرعته و جعبه دنده مرسدس 9 سرعته می باشد.

 مقایسه دو ماشین رقیب، آئودی A7 و مرسدس بنز CLS

خودروی آئودی جزء دسته خودروهای اسپرت قرار نمی گیرد و این امر به دلیل فرمان پذیری سبک آن است که برای افراد اسپرت انتخاب مناسبی نخواهد بود این خودرو با وجود امکانات و تکنولوژی های آن دارای قیمتی مناسب است این خودرو در مقایسه با مرسدس در قسمت جعبه دنده عملکرد نامناسبی دارد و خودروی مرسدس دارای قابلیت تعویض دنده نرم و دقیق است.

مقایسه دو ماشین رقیب، آئودی A7 و مرسدس بنز CLS

خودروی مرسدس دارای عملکرد و قابلیت های بیشتری و بهتری نسبت به آئودی است این خودرو، خودرویی با دیفرانسیل عقب و مدل اسپرت می باشد.

مقایسه دو ماشین رقیب، آئودی A7 و مرسدس بنز CLS

با وجود عملکرد بهتر مرسدس استقبال از خودرو آئودی به دلیل قابلیت های و مطابقت آن با تکنولوژی روز بیشتر مورد استقبال واقع می شود همچنین قیمت مناسب این خودرو عاملی برای جذب متقاضیان آن محسوب می گردد.

  •  آرون گروپس

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *