دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

سری جدید آرایش صورت حرفه ای برای انواع صورت ها + تصاویر

  • یلدا محمدی
  • ۲۴ مرداد ۱۳۹۹
  • ۰

انتخاب آرایش صورت مناسب با چهره، نقش زیادی در زیبایی چهره دارد که در این مطلب می توانید مدل های شیک و زیبای انواع آرایش مناسب با چهره های مختلف را مشاهده نمایید و از آنها الگوبرداری نمایید.

انتخاب میکاپ صورت کاملا سلیقه ایی است البته با دقت و رعایت نکات مهم می توانید زیباترین میکاپ را انتخاب نمایید. در این میان مشاهده مدل های متنوع و جدید انواع میکاپ مناسب صورت های مختلف کمک می کند بهترین انتخاب را داشته باشید. بر همین اساس در این مقاله مجموعه ایی از مدل های شیک و به روز انواع میکاپ را گردآوری نموده ایم که با الگو برداری از آنها می توانید مناسب ترین و زیباترین میکاپ را داشته باشید. تا پایان با این مدل های شیک و جذاب همراه ما باشید.

مدل های جدید و شیک آرایش صورت :

با رعایت نکات مهم می توانید بهترین و مناسب ترین میکاپ صورت را انتخاب نمایید، یکی از این نکات توجه به فرم کلی صورت است که نقش مهمی در انتخاب نوع میکاپ دارد و بهتر است با توجه به آن بهترین و مناسب ترین میکاپ را انتخاب نمایید. در ادامه به بررسی مدل های مختلف صورت و آرایشهای مناسب برای آنها می پردازیم که با رعایت آنها می توانید زیبایی و جذابیت صورت را دو چندان کنید.

میکاپ صورت گرد و چاق :

برای افردای که چهره گرد یا چاق دارند میکاپ های مختلفی وجود دارد که کمک می کند چهره آنها کشیده تر و لاغرتر به نظر آید، با انجام این سبک آرایشها که مناسب با اینگونه چهره ها است می توانید تغییرات اساسی در چهره ایجاد نمایید و بر جذابیت چهره بیفزایید. تصاویر و مدل های زیر مربوط به آرایش صورت های گرد می باشد که می توانید از آنها به عنوان الگو استفاده نمایید.

آرایش صورت گردآرایش ایرانیآرایش جدیدمیکاپ صورت چاقمیکاپ صورت گرد

میکاپ صورت لاغر و کشیده :

اغلب افرادی که دارای چهره لاغر و کشیده هستند، سعی دارند با انتخاب میکاپ مناسب کاری کنند تا بعد از میکاپ چهره شان گرد و تپل تر به نظر آید و با این کار زیبایی بیشتری به فرم چهره می بخشند. تصاویری که در ادامه مشاهده می فرمایید انواع آرایش برای صورت کشیده و لاغر را نشان می دهد که می توانند ایده مناسبی برای انتخاب شما باشند.

آرایش صورتمدل آرایش آرایش چهرهمدل آرایش زیباآرایش جدید صورتمیکاپ صورتمدل آرایش آرایش دخترانهمیکاپ صورت جدید

میکاپ صورت دخترانه و ملایم :

در این بخش می توانید مدل های زیبا و جذاب انواع آرایش های صورت دخترانه و ملایم را مشاهده نمایید و با توجه به آنها انتخاب مناسبی داشته باشید. این سبک آرایشها اغلب به چهره کمرنگ و ملایم انجام می گیرد و در عین سادگی، زیبایی و جذابیت خاصی به چهره می بخشد.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

صورت گردمدل آرایش دخترانهمدل آرایشآرایش جدید صورت

مدل های آرایش صورت با جدیدترین متدها

آرایش برای خانم ها از اهمیت زیادی برخوردار است و اگر میکاپ صورت بدرستی انجام شود تغییرات مثبتی در ظاهر خانم ها ایجاد می شود بنابراین بهتر است شما در هنگام انتخاب مدل میکاپ خود حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید. در ادامه تصاویری از انواع مدل های آرایش صورت را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت بهره را ببرید.

مدل آرایش 98

برای داشتن آرایشی بی نظیر و بدون نقص بهتر است ابتدا پوست صورتتان را با کمک کرم پودری مناسب بپوشانید و جوش و لک های صورت خود را محو نمایید سپس مدل خط چشم و سایه چشم زیبایی را انتخاب کنید و چشم هایتان را به زیباترین شکل ممکن میکاپ نمایید زیرا چشم ها جزء مهم ترین اجزای صورت به شمار می روند و اگر میکاپ آن ها بدرستی انجام شود تغییرات مثبتی در ظاهر خانم ها ایجاد می شود.

اگر شما تمایل دارید برای مکان های عمومی و بیرون از منزل صورت خود را میکاپ کنید بهتر است از آرایش چشم ساده استفاده نمایید که در این مدل میکاپ از سایه چشم و خط چشمی ساده استفاده می شود.

آرایش صورت زنانه

آرایش صورت ۲۰۱۹

مدل آرایش صورت زیبا و بی نظیر

مدل میکاپ صورت

میکاپ صورت زنانه

آرایش صورت زنانه ۲۰۱۹

آرایش صورت زنانه

مدل میکاپ صورت

آرایش صورت زیبا و شیک

مدل آرایش دخترانه ۲۰۱۹

مدل آرایش صورت دخترانه

آرایش صورت لایت

آرایش صورت زیبا و شیک

میکاپ صورت زنانه

میکاپ زنانه

آرایش صورت زیبا و شیک زنانه

مدل آرایش زنانه

مدل میکاپ صورت زنانه

آرایش صورت زیبا و شیک

مدل آرایش صورت 98

مدل آرایش زنانه

آرایش صورت زیبا و شیک

آرایش لایت

آرایش صورت دخترانه

مدل میکاپ صورت

مدل میکاپ صورت زنانه

آرایش صورت زیبا و شیک زنانه

مدل آرایش صورت 2019

آرایش صورت ملایم

گریم گونه ها نیز از اهمیت زیادی برخودار است و بهتر است شما با توجه به سایر رنگ های به کار برده شده در آرایش صورتتان رنگ رژگونه خود را انتخاب نمایید.

میکاپ لب ها نیز مهم ترین مرحله میکاپ صورت است و شما می توانید برای گریم لب هایتان ابتدا با کمک خط لب با رنگی مناسب دور لب هایتان را خط بکشید سپس از رژ لبی که همرنگ خط لب است برای میکاپ لب های خود استفاده نمایید که در این صورت لب های شما بی نظیر و بدون نقص به نظر می رسند.

مدل آرایش صورت زنانه

میکاپ زنانه

مدل میکاپ زنانه

میکاپ لایت زنانه

آرایش صورت دخترانه

آرایش دخترانه زیبا و جدید

آرایش صورت زنانه

مدل آرایش زنانه

آرایش صورت لایت

آرایش صورت زیبا و بی نظیر

مدل میکاپ صورت

مدل میکاپ زنانه

مدل میکاپ زنانه 98

میکاپ زنانه

مدل میکاپ زیبا و شیک زنانه

مدل میکاپ صورت

آرایش صورت دخترانه

مدل زیبا و شیک آرایش دخترانه

مدل آرایش صورت 98 زنانه

مدل آرایش لایت زنانه

آرایش صورت زیبا و شیک

میکاپ زنانه جدید

میکاپ صورت زنانه

مدل میکاپ زنانه شیک و زیبا

مدل میکاپ زیبا و شیک

آرایش صورت زنانه

مدل آرایش صورت

آرایش صورت برای مهمانی

مدل میکاپ زیبا و شیک زنانه

مدل های متنوع و زیبای انواع میکاپ چهره را مشاهده فرمودید، امیدواریم از مشاهده این مدل ها لذت برده باشید و با الگوبرداری از آنها بهترین و زیباترین میکاپ را انتخاب نمایید. پیشنهاد می کنیم از دیگر مدل ها و آموزش ها در این رابطه در بخش آرایش چهره دیدن فرمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *