دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدل های آرایش صورت با پوست سفید و فوت و فن های جذاب تر شدن شما

  • ندا خوشرو
  • ۵ اسفند ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب انواع مدل آرایش صورت با پوست سفید را مشاهده کردید که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها صورتتان را به زیباترین شکل ممکن میکاپ کنید.

داشتن پوست سفید و روشن آرزوی اغلب خانم ها است بنابراین بهتر است اگر شما پوست سفید و شادابی دارید از مدل میکاپ های مناسب استفاده کنید تا چهره ای جذاب و متفاوت تر داشته باشید. میکاپ صورت با پوست سفید تا حدودی دشوار است و بهتر است خانم هایی که دارای پوست سفید و روشن هستند در هنگام آرایش صورتشان به نکاتی توجه کنند تا میکاپ صورت آن ها بدون نقص تر به نظر برسد.

میکاپ صورت برای رنگ پوست های مختلف با یکدیگر متفاوت است به طور مثال خانم ها با رنگ پوست سبزه نباید از مدل میکاپ صورت برای پوست روشن و سفید استفاده کنند زیرا این مدل ها مختص افراد با رنگ پوست روشن است. مدل آرایش با پوست سبزه با مدل های میکاپ با پوست سفید و روشن متفاوت است.

آرایش صورت با پوست سفید و روشن

مدل های جدید آرایش صورت با پوست سفید

خانم هایی که دارای پوست سفید هستند باید در هنگام میکاپ کردن صورت خود از کرم پودری مناسب استفاده کنند. کرم ضد آفتاب ساده و طبیعی برای روشن کردن پوست های سفید انتخاب مناسبی است و شما می توانید بعد از استفاده از کرم ضد آفتاب ساده از کرم پودرهای دو درجه تیره برای ایجاد سایه روشن روی پوست خود استفاده کنید که این کار باعث ایجاد کانتورینگ روی پوست صورت شما می شود و باعث می شود تا چهره و رنگ پوستتان طبیعی تر به نظر برسد.

مدل آٰرایش صورت با پوست روشن مدل میکاپ صورت با پوست روشن آرایش صورت با پوست سفید مدل میکاپ صورت برای پوست روشن مدل آرایش صورت
در میکاپ صورت با پوست سفید بخش میکاپ چشم ها دارای اهمیت زیادی است بنابراین بهتر است از سایه های رنگی نظیر آبی و صورتی و سبز برای میکاپ چشم هایتان استفاده کنید همچنین بهتر است برای کشیدن خط چشم از خط چشم های براق و خط چشم ها با رنگ سیاه و قهوه ای و سفید و زغالی استفاده کنید تا زیبایی چشم هایتان چند برابر شود.

مدل میکاپ صورت برای پوست روشن مدل آرایش صورت شیک و زیبا مدل آرایش صورت با پوست سفید مدل آرایش صورت با پوست روشن و سفید مدل آرایش صورت زیبا و شیک مدل آرایش پوست روشن میکاپ صورت شیک و زیبا
رنگ رژلب و رنگ رژگونه تاثیر زیادی روی جذابیت میکاپ صورت شما دارد. رژلب ها با رنگ قرمز و صورتی و قرمز آلبالویی برای افراد با رنگ پوست سفید و روشن می توانند انتخاب ایده آل و مناسبی باشند همچنین بهتر است خانم ها با رنگ پوست سفید از رژگونه های روشن نظیر هلویی و صورتی و برنزی برای میکاپ صورت خود استفاده کنند.
توجه داشته باشید که بهتر است خانم هایی که رنگ پوست سفید و روشن دارند از مدل میکاپ های غلیظ و سنگین استفاده نکنند زیرا این مدل میکاپ ها باعث می شود تا میکاپ صورت شما غیر طبیعی به نظر برسد.

مدل میکاپ صورت با پوست روشن آرایش صورت شیک و جذاب مدل میکاپ صورت مدل آرایش صورت زیبا و جدید آرایش صورت شیک و خاص آرایش صورت شیک و متفاوت مدل آرایش جدید و زیبا مدل میکاپ صورت شیک و متفاوت میکاپ صورت شیک و متفاوت

  •  آرون گروپس

آرایش پوست سفید با چشم های قهوه ای

همانطور که در بالا اشاره شد برای شروع هر آرایشی در ابتدا نیاز به آماده سازی پوست می باشد، حال با توجه به سفیدی پوست بهتر می باشد بعد از زدن ضد آفتاب (معمولی یا رنگی) از کرم پودر یا پنکیک هلویی متوسط استفاده کنید تا از این طریق رنگ چهره تان به رنگ صورتی ملایم درآید و با رنگ اصلی صورت شما تناقص نداشته باشد.

از آنجا که سفید بودن زیاد پوست معمولا با رنگ چشمان قهوه ای به ویژه قهوه ای روشن حالت چهره را بی روح و سرد نشان می دهد، بنابراین افراد سفید پوست با چشم های قهوه ای می توانند از روشهای آرایشی مختلفی برای این منظور استفاده کنند که ما فقط به یک روش در اینجا اشاره کرده ایم :

میکاپ صورت با پوست سفید

در این روش در ابتدا یک خط چشم مشکی باریک در پشت چشم ها کشیده و مژه های پلک بالایی را نیز با ریمل به طور کامل پر کنید، ضمن اینکه می توانید از مژه مصنوعی استفاده کنید و برای زیر چشم ها, خط چشم نسبتا پهن با مداد قهوه ای بکشید، بهتر است دنباله آن را ادامه دهید و اندازه آن نیز بستگی به نوع چشم و سلیقه تان دارد و با رنگ آمیزی آن جذابیت خاصی در چهره تان ایجاد خواهد شد، همچنین این مدل آرایشی رنگ چشم تان را براق تر و روشن تر نمایان می کند.

مدل رنگ آمیزی سایه برای چشم های قهوه ای با پوست سفید را نیز می توانید متضاد با رنگ چشم ها و متناسب با رنگ لباس تان ست کنید و از رنگ های شاد و گرم به ترتیب روشنی تا تیره ترین آنها به کار برید، یا اینکه با توجه به سفید یا مشکی بودن لباس از زیر ساخت های زرد، طلایی، کرم استفاده کرده و به تدریج آن را به رنگ مسی متمایل سازید.

برای رژ گونه استفاده از رنگ های قهوه ای خیلی روشن و آجری رنگ که دارای تناژ قرمز و نارنجی هستند، بسیار مهم است و بعد از زدن رژگونه روی گونه هایتان می توانید با استفاده از پنکیک آن را کمی محو کنید.

آرایش چهره با پوست سفید

رنگ رژ لب نیز لازم است هماهنگ با رنگ لباس (نباید دقیقا همرنگ آن باشد، کمی کمرنگ تر یا پر رنگ تر از آن) باشد، همچنین در صورت سفید یا مشکی بودن رنگ لباس و با توجه به سفیدی پوست خود، از خط لب مسی پر رنگ یا قهوه ای که دارای تناژ قرمز بر روی لب است و نیز رژلب براق مسی کمرنگ و یا شکلاتی و گلبهی روشن استفاده کنید.

هر مدل میکاپی برای هر رنگ پوستی مناسب نیست بنابراین بهتر است خانم ها از مدل آرایش هایی استفاده کنند که برای رنگ پوست آن ها مناسب است. در این مطلب با انواع مدل آرایش صورت با پوست سفید آشنا شدید که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مدل آرایش صورت کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *