دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

دکوراسیون اتاق پذیرایی کلاسیک با طراحی زیبا و شیک

  • مرضیه نوروزیان
  • ۳ اسفند ۱۳۹۶
  • ۰

یکی از سبک هایی که به وفور در چیدمان منازل مورد توجه قرار می گیرد، سبک کلاسیک پر جنب و جوش و عالی است. در این مطلب، چیدمان های زیبایی از اتاق پذیرایی کلاسیک را به شما معرفی می کنیم.

سبک اتاق پذیرایی کلاسیک یک سبک تجملاتی و اشرافی است که معولا ظاهری شلوغ به فضای محیط می دهد. البته اگر شما در چیدمان منزل مهارت لازم را داشته باشید، می توانید این شلوغی و تلاطم را تا حد زیادی کاهش دهید.

طراحی اتاق پذیرایی کلاسیک

سبک سنتی از تجمل استقبال می کند و تقریبا به سادگی در دکوراسیون هیچ اعتقادی ندارد. از این رو می توان آن را نقطه مقابل کمینه گرایی یا سبک مینیمال دانست. از دیر باز این سبک در کاخ پادشاهان و اشراف زادگان مورد استفاده قرار می گرفته است. برای خلق چنین چیدمانی باید موارد خاصی در نظر گرفته شود. اول از همه باید این نکته را بدانید که هیچ چیز بدون دلیل در این نوع دکوراسیون به کار نمی رود. برای هر دکوری باید جایگاه مناسبی به همراه بهترین تزیین را به کار برد و جلوه آن را دو چندان کرد.

دکوراسیون شیک و سنتی اتاق پذیراییچیدمان سنتی اتاق نشیمن

طرح شیک اتاق پذیراییطراحی کلاسیک اتاق پذیرایی

طرح متفاوت و لاکچری اتاق پذیراییدکوراسیون اتاق پذیرایی

طراحی شیک سنتی اتاق پذیراییطراحی ایده آل اتاق نشیمن

دکوراسیون عالی اتاق نشیمنطراحی ایده آل اتاق پذیرایی

  •  آرون گروپس

اتاق پذیرایی کلاسیک

به روشنایی فضای چیدمان نیز اهمیت داده می شود. در این نوع چیدمان از تعداد لامپ های بیشتری برای منزل مخصوصا مرکز خانه یعنی اتاق پذیرایی استفاده می شود. در زیر این نورهاست که جلوه سایر وسایل و دکورها نیز مشخص می شود. در این ترکیب هیچ گاه به تنهایی از رنگ های خنثی استفاده نمی شود و از کاربرد رنگ های سرد و بی روح و یکنواخت به تنهایی پرهیز می شود.

چیدمان متفاوت اتاق نشیمندکوراسیون پذیرایی کلاسیک

اتاق پذیرایی شیکطراحی شیک اتاق پذیرایی کلاسیک

دکوراسیون لاکچری پذیرایی کلاسیک

به عنوان مثال گلدان های سنگین در این سبک مورد استفاده قرار می گیرند. در این نوع سبک از پرده های سلطنتی استفاده می شود. اگر قرارباشد در اتاق پذیرایی سنتی از پارچه استفاده شود، پارچه های مخمل و ابریشمی در اولویت قرار دارند. یکی از ویژگی های بارز سبک سنتی دکوراسیون استفاده از طرح شومینه در منزل است که ظاهری سلطنتی به محیط منزل می دهد و از این جهت بسیار مورد توجه قرار می گیرد.

در این نوع سبک برای نورپردازی از لامپ های ساده استفاده نمی شود و معمولا از لوسترهای تزیینی یا لامپ های بزرگ رشته ای استفاده می شود. اندازه لامپ در اتاق پذیرایی کلاسیک به گونه ای انتخاب می شود که از دور در تیر رس قرار داشته باشد و خود نمایی کند.

طراحی ایده آل اتاق نشیمندکوراسیون لاکچری اتاق پذیرایی به سبک سنتی

چیدمان پذیرایی کلاسیکاتاق نشیمن کلاسیک

دکوراسیون کلاسیک اتاق نشیمنطراحی عالی اتاق نشیمن

طرح کلاسیک اتاق نشیمن

مبل های سلطنتی در چنین ترکیبی اولویت دارند و می توان گفت بخش زیادی از دکوراسیون اتاق پذیرایی سلطنتی و کلاسیک با همین مبلمان معرفی می شود. در نهایت برای جلوه بیشتر این سبک از قرینه سازی استفاده می شود. این نوع ویژگی در چیدمان به وفور یافت می شود. به کار بردن دو گلدان یکسان در دو قسمت چیدمان مبلمان نمونه ای از این قرینه سازی است. این قرینه سازی در نگاه اول بسیار جذاب به نظر می رسد و توجه شما را جلب خواهد کرد.

چیدمان کلاسیک اتاق نشیمنچیدمان سنتی اتاق پذیرایی

طراحی کلاسیک اتاق نشیمنچیدمان کلاسیک اتاق پذیرایی

اتاق نشیمن کلاسیکدکوراسیون شیک اتاق پذیرایی

طراحی عالی اتاق پذیراییاتاق نشیمن کلاسیک

اتاق نشیمن کلاسیکدکوراسیون اتاق پذیرایی به سبک کلاسیک

طراحی سنتی اتاق پذیراییطراحی ایده آل اتاق نشیمن

طراحی لاکچری پذیرایی کلاسیکدکوراسیون سنتی و متفاوت اتاق نشیمن

طراحی کلاسیک اتاق پذیراییچیدمان اتاق نشیمن

اتاق پذیرایی کلاسیک

امیدواریم مطالب ارائه شده دکوراسیون کلاسیک پذیرایی مورد استقبال شما عزیزان قرار گرفته باشد و بسیار خرسندیم که افتخار همراهی شما عزیزان و بزرگواران نصیب ما شده است.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *