دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

آموزش نقاشی سگ زیبا و ساده برای کودکان

  • ندا خوشرو
  • ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
  • ۰

در این مطلب آموزش نقاشی سگ به همراه انواع رنگ آمیزی جالب و فانتزی سگ برای کودکان عزیز را گردآوری کرده ایم که امیدواریم با کمک این مطلب آموزشی بچه های دوست داشتنی بتوانند به راحتی نقاشی سگ را بکشند و رنگ آمیزی کنند.

کشیدن نقاشی و رنگ آمیزی نقاشی از انواع کارهای دوست داشتنی برای کودکان عزیز است بنابراین بهتر است والدین و مربیان مهدکودک از سنین ۶ سالگی کشیدن انواع نقاشی حیوانات و پرنده ها و درخت و … را به کودکان آموزش دهند. در ادامه آموزش نقاشی برای کشیدن سگهای بامزه و بانمک را مشاهده خواهید کرد.

یکی از بهترین روش ها برای سرگرم کردن بچه ها کشیدن نقاشی و یا رنگ آمیزی انواع نقاشی ها است بنابراین بهتر است والدین عزیز و مربیان مهد کودک ساعاتی از هفته را به آموزش نقاشی و رنگ آمیزی به کودکان اختصاص دهند.

نقاشی سگ کارتونی

آموزش نقاشی سگ و انواع رنگ آمیزی سگ برای کودکان

برای کشیدن نقاشی سگ، شما می توانید از اشکال هندسی ساده و خطوط منحنی و ساده استفاده کنید توجه داشته باشید که کشیدن نقاشی با اشکال هندسی و خطوط صاف و منحنی یکی از بهترین روش ها برای آموزش به کودکان است.

رنگ آمیزی سگ برای بچه ها

آموزش کشیدن نقاشی سگ به صورت مرحله به مرحله

کشیدن نقاشی حیوانات نظیر سگ، اسب، خرس و … برای کودکان لذت بخش است. در مطالب قبلی آموزش کشیدن نقاشی اسب، آموزش نقاشی روباه و آموزش کشیدن نقاشی دلفین را در اختیار کودکان عزیز قرار دادیم در این مطلب قصد داریم آموزش نقاشی فانتزی و کارتونی انواع نژاد سگها را در اختیار کودکان عزیز قرار دهیم.

آموزش نقاشی سگ برای بچه ها

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

روش اول 

برای کشیدن نقاشی سگ ابتدا یک مستطیل ساده بکشید و سپس با اضافه کردن خط و خطوط به طرح کشیده نقاشی سگ کارتونی را کامل کنید.

کشیدن نقاشی سگ در چند مرحله

روش دوم 

۱. ابتدا دو خط تقریبا موازی برای کشیدن بینی سگ رسم کنید.

نقاشی زیبا و فانتزی سگ
۲. در این مرحله قسمت بالای سر و گوش را اضافه کنید.

مراحل کشیدن نقاشی سگ

۳. قسمت بالایی و پشت این حیوان را نقاشی کنید.

کشیدن نقاشی سگ در چند مرحله ساده
۴. قسمت پایین گردن و سینه سگ را بکشید.

آموزش کشیدن نقاشی سگ برای بچه ها
۵. پاهای سگ را رسم کنید.

آموزش نقاشی سگ
۶. در این مرحله پاهای سگ را کامل کنید و پنجه ها را اضافه کنید.

نقاشی سگ برای کودکان
۷. دم را در این مرحله از آموزش طراحی سگ بکشید.

نقاشی سگ
۸. در مرحله آخر چشم های این حیوان را نقاشی کنید و پنجه ها و بینی آن را کامل کنید سپس نقاشی را رنگ آمیزی کنید.

کشیدن نقاشی سگ در چند مرحله

روش سوم 

نقاشی زیبا و جدید سگ

روش چهارم 

آموزش کشیدن نقاشی سگ کارتونی

روش پنجم 

آموزش کشیدن نقاشی سگ

رنگ آمیزی نقاشی سگ با انواع طرح های فانتزی و جالب

بعد از آموزش دادن کشیدن سگ به کودکان بهتر است برای آشنایی بیشتر آن ها با زندگی این حیوان و تشویق آن ها برای یاد گرفتن کشیدن سگ انواع نقاشیها و رنگ آمیزی سگ را برای کودکان تهیه کنید و از آن ها بخواهید با کمک رنگ های مناسب و جذاب این نقاشیهای فانتزی و بانمک را رنگ آمیزی کنند.
توجه داشته باشید که بهتر است به کودکان تاکید کنید که انواع رنگ های مناسب را برای رنگ آمیزی این نقاشی انتخاب نمایند و علاوه بر این از آن ها بخواهید که در هنگام رنگ کردن نقاشی از خط ها بیرون نزنند تا نقاشی آن بعد از اتمام کار رنگ آمیزی زیبا و جذاب تر به نظر برسد.

رنگ آمیزی نقاشی سگ
در ادامه انواع رنگ آمیزی و نقاشی سگ، انواع نقاشی این حیوان با طرح های بانمک و جالب را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم بچه های عزیز از رنگ کردن این نقاشی ها نهایت لذت را ببرند.

رنگ آمیزی سگ برای بچه ها

 

نقاشی سگ خال خالی نقاشی فانتزی سگ نقاشی سگ فانتزی نقاشی سگ فانتزی نقاشی سگ نقاشی سگ فانتزی نقاشی زیبا و فانتزی سگ نقاشی سگ برای بچه ها نقاشی سگ برای بچه ها رنگ آمیزی زیبا و جالب سگ رنگ آمیزی سگ رنگ آمیزی سگ برای بچه ها نقاشی با مزه و فانتزی سگ نقاشی سگ برای بچه ها نقاشی سگ برای بچه ها نقاشی جالب و زیبا سگ

در این مطلب آموزش نقاشی سگ و انواع رنگ آمیزی این حیوان را مشاهده کردید شما می توانید با کمک این روش های ساده کشیدن نقاشی این حیوان را به آسانی به کودکان در مهدکودک و پیش دبستانی آموزش دهید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *