دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

آموزش دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام

  • نرگس کوهستانیان
  • ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
  • ۰

با دانلود و نصب نرم افزار InstaGetter می توان فیلم از اینستاگرام را ذخیره کنیم. عکس و فیلم های اینستاگرام بسیار جذاب هستند و ما میتوانیم فیلم ها را با استفاده از چند روش ساده ذخیره کنیم.

شبکه اجتماعی اینستاگرام در سراسر جهان طرفداران بسیاری به خود جذب کرده است. ما در اینجا قصد داریم طریقه دانلود فیلم از اینستاگرام را به شما آموزش دهیم آن هم با روشی ساده. پس تا انتها متن را بخوانید.

در فضای اجتماعی اینستاگرام عکس و فیلم های بسیار جذابی هست که گاهی دلمان می خواهد آن را برای خود ذخیره کنیم و آن را داشته باشیم . در اینجا به شما روش ساده دانلود فیلم از اینستا را توضیح می دهیم.

روش ساده دانلود  نرم افزار InstaGetter جهت دانلود فیلم و عکس در اینستا

در آموزش زیر میتوانید آسان ترین و سریعترین راه برای دانلود و ذخیره کردن عکس و فیلم از اینستاگرام در گوشی های اندروید را مشاهده کنید . اگر گوشی اندرویدی دارید , آموزش زیر را از دست ندهید:

  • در محله اول ابتدا نرم افزار InstaGetter را دانلود کرده. بعد از دانلود و نصب آن بر روی گوشی اندروید خود می توانید از اینستا فیلم دانلود کنید.
  • در مرحله دوم: وقتی برای بار اول که نرم افزار را  باز می کنید، یک صفحه Pop Up باز میشود که به شما طریقه دانلود را آموزش میدهد.
  • در مرحله سوم: وقتی وارد اینستاگرام خود شدید عکس و فیلم مورد علاقه خود را پیدا کنید. در قسمت بالای اینستاگرام سمت چپ سه نقطه وجود دارد که می توانید به آن ضربه بزنید و گزینه ای به نام Copy Share URL را انتخاب کرده و یا انتخاب این گزینه فیلم های مورد نظر دانلود می شوند و به قسمت Clipboard در گوشی تان می روند. ( تصویر زی را ببینید):

فیلم از اینستاگرامنکته:

گزینه ” Copy Share URL ”در بسیاری از پست ها در دسترس نیست و فقط در پروفایل نشان داده می شود.

فیلم ها در اینستاگرام

حالا Recent Apps را انتخاب کنید و برنامه InstaGetter را باز کنید سپس روی گزینه Paste بزنید و تا عملیات ذخیره فیلم ها صورت گیرد.

  •  آرون گروپس

فیلم و ذخیره آن از اینستاگرام

در پایان لازم است به شما عزیزان همراه یادآوری کنم دانلود عکس از اینستاگرام نیز همانند دانلود فیلم انجام می شود. امیدواریم آموزش فیلم از اینستاگرام برایتان مفید باشد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *