دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

ایده های جدید برای ساخت وسایل تزیینی با ماکارونی فرمی و ساده

  • یلدا محمدی
  • ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
  • ۰

آموزش ساخت وسایل تزیینی با ماکارونی های فرمی و ساده و استفاده از انواع ماکارونی در ساخت دکوری با روش های ساده به مدل های جدید و زیبای این نوع وسایل تزیینی

ساخت وسایل تزیینی با استفاده از ماکارونی فرمی و ساده و ساخت انواع دکوری با ماکارونی با روش هایی ساده و خیلی راحت در منزل که با انجام آن علاوه بر استفاده از ابتکارات جدید و خلاقانه صاحب اجسام تزیینی زیبا و متفاوتی خواهید شد. در ادامه آموزش ساخت این نوع لوازم زیبا را ببینید.

ساخت وسایل تزیینی با ماکارونی های مختلف:

ساخت لوازم تزیینی با ماکارونی فرمی و ساده کار بسیار راحت و جذابی است که به کمک کمی چسب به اشکال مختلف انجام می شود. برای ساخت این نوع لوازم تزیینی میتوانید از انواع ماکارونی ها باقیمانده در بسته استفاده کرد و انجام کار به دو روش صورت میگیرد. در روش اول که کار راحت تر است، میتوانید ظرف ساده ایی انتخاب کرده و روی آن را با انواع ماکارونی تزیین کنید. برای تهیه این مدل میتوان از ماکارونی های ساده و یا فرمی استفاده کرد و آنها را به صورت دلخواه روی ظرف مورد نظر چسباند و بعد از اطمینان از خشک شدن چسب روی آنرا اسپری کرد، انتخاب رنگ اسپری کاملا سلیقه ایی است ولی در این میان رتگهای طلایی و نقره ایی کاربرد بیشتری دارند.

ساخت وسایل تزیینی با ماکارونی

وسایل تزیینی با ماکارونی

وسایل تزیینی با ماکارونی

ساخت وسایل تزیینی با ماکارونی

برای ساخت وسایل زیبا با ماکارونی روش دیگری هم وجود دارد که احتیاج به دقت و توجه بیشتر و صرف زمان طولانی تری دارد. برای انجام اینکار طرح مورد نظر را در ذهن مجسم کرده و بعد با ماکارونی های موجود آنرا بسازید. شاید در ابتدا کاری دشواری به نظر برسد ولی با کمی دقت و توجه میتوانید وسایل تزیینی متفاوت و زیبایی تهیه کنید. در این روش به خاطر همرنگ بودن ماکارونی ها استفاده از اسپری رنگ الزامی نیست و کاملا سلیقه ایی است.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

وسایل تزیینی با ماکارونی

ساخت کاردستی

ساخت دکوری با ماکارونی

در ادامه چند مدل دیگر از انواع وسایل ساخته شده با ماکارونی را میبینید که میتوانند ایده های خوبی برای کار شما باشند.

ساخت دکوری با ماکارونی

ساخت وسایل تزیینی

ساخت کاردستی با ماکارونی

کاردستی با ماکارونی ساده

ساخت ماشین با ماکارونی

ساخت دکوری با ماکارونی

خلاقیت های جدید با انواع ماکارونی فرمی

امروزه استفاده از وسایل دور ریختنی و بدون استفاده برای ساخت انواع کاردستی های خلاقانه و وسایل تزئینی زیبا و جذاب کاربرد زیادی پیدا کرده است، از این رو تنها با بکارگیری کمی خلاقیت و ذوق و سلیقه می توانید کاردستی های مختلف و دکوری های شیک و زیبایی در منزل بسازید تا ضمن صرفه جویی در هزینه هایتان از هنر دستی خود در منزلتان لذت ببرید، حتی می توانید از این طریق درآمدزایی کرده و به اقتصاد خانواده تان کمک زیادی نمایید، در ادامه مجموعه تصاویر جدید و متنوع تری از انواع خلاقیت با ماکارونی برای ساخت وسایل تزیینی زیبا به اشتراک گذاشته ایم که امیدواریم از تماشای آنها لذت ببرید و برای ساخت دکوری های کاربردی و زیبا الهام بگیرید.

مدلهای کاردستی تزیینی با ماکارونی

همانطور که در تصاویر بالا مشاهده کردید، ایده های جذاب و متنوع زیادی برای ساخت انواع کاردستی و خلاقیت با استفاده از انواع شکلهای مختلف ماکارونی وجود دارد؛ ساخت جا شمعی های زیبا، ساخت چراغ خواب، ساخت ظروف دکوری همچون قوری، استکان، کاسه، زیر بشقابی و بسیاری از وسایل دکوری دیگر نمونه هایی از این خلاقیت های زیبا با ماکارونی می باشند، بنابراین در اینجا مدلهای بیشتری از انواع خلاقیت سرگرم کننده و شیک با ماکارونی گردآوری کرده ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار بگیرند.

خلاقیت تزیینی با ماکارونی

خلاقیت زیبای تزیینی با ماکارونی

تصاویری از کاردستی تزیینی با ماکارونی

خلاقیت تزیینی زیبا با ماکارونی

خلاقیت تزیینی با ماکارونی فرمی

انواع کاردستی تزیینی با ماکارونی

مدل کاردستی تزیینی با ماکارونی

کاردستی تزیینی جالب با ماکارونی

ایده ساخت وسایل تزیینی با ماکارونی

کاردستی تزیینی جذاب با ماکارونی

کاردستی تزیینی زیبا با ماکارونی

عکس ساخت وسایل تزیینی با ماکارونی

کاردستی زیبای تزیینی با ماکارونی

کاردستی تزیینی با ماکارونی فرمی

کاردستی جدید تزیینی با ماکارونی کاردستی تزیینی با ماکارونی

مدلی از ساخت وسایل تزیینی با ماکارونی

امیدوارم این آموزش مورد پسند شما واقع شده باشد و ایده های خوبی برای تهیه وسایل خلاقانه با ماکارونی گرفته باشید. برای مشاهده آموزش های بیشتر به بخش هنر در خانه مراجعه کنید. موفق باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *