دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

مدل هدبند زنانه و دخترانه زیبا و جدید

  • نرگس بستگان
  • ۹ اسفند ۱۳۹۶
  • ۰

در این مطلب برای شما دوستان و همراهان عزیز انواع مدل هدبند را به اشتراک گذاشته ایم که می توانید با توجه به مکانی که می خواهید در آن حضور داشته باشید از این مدل هدبندهای اسپرت مجلسی و ساده انتخاب کنید.

در این مطلب برای شما دوستان عزیز انواع مدل هد بند زنانه و دخترانه جدید و زیبا را در طرح های اسپرت و مجلسی به اشتراک گذاشته ایم که بر طبق سلیقه خود می توانید از این مدل هدبندهای زیبا استفاده کنید.

مدل هدبند زنانه و دخترانه

هدبندها در انواع طرح های اسپرت و مجلسی موجود می باشد که شما می توانید بر اساس مکانی که می خواهید از آن استفاده کنید انتخاب کنید به طور مثال اگر هد بند مورد نظرتان را می خواهید در باشگاه استفاده کنید از هدبندهای اسپرت در طرح ها و رنگ های مختلف می توانید استفاده کنید.

در مطالب قبل آموزش بافت هد بند را در مجله آرگا برای شما دوستان عزیز به اشتراک گذاشته ایم که به شما دوستان عزیز علاقه مند به هنر بافتنی آموزش بافت یک هد بند شیک و زیبا را داده است.

مدل هدبند

هد مجلسی زنانه و دخترانه با دو هد بند قبلی به طور کلی متفاوت است و جنبه تزئینی زیبایی دارد که البته در روم، مصر و یونان باستان زنان اشراف زاده از طرح های هد زنانه شیک که اغلب از نگین و مروارید بود استفاده می کردند.

  •  آرون گروپس

مدل هدبند

البته در خرید مدل هد نیز باید نکاتی را مورد توجه قرار داده اول به طول پیشانی خود دقت کنید اگر پیشانی کوتاهی دارید از هدبندهای پهن استفاده نکنید و مدل هایی با عرض کمتر را انتخاب کنید و در پیشانی های بلند این امر بلامانع است، در انتخاب رنگ هد زیرا به چشم های شما نزدیک می باشد بهتر است همرنگ باشد یا همخوانی بین آن ها وجود داشته باشد تا شاهد زیبایی خود باشید.

هدبند دخترانه

گالری تصاویر مدل هدبندهای شیک و زیبا

هد اسپرت ساده

هد بند اسپرت با عرض کم

مدل هدبند

هد بند قلاب بافی شده

مدل تل مجلسی دخترانه

هد بند ساده

تل پارچه ای اسپرت دخترانه

مدل هد بند با طرح جدید

تل مجلسی زنانه

هد بند گیپور مجلسی

هد بند اسپرت طرح پلنگی

هدبند اسپرت زنانه

هد بند مشکی ساده

هد بند مشکی

هد بند دخترانه قرمز

هد بند طرح دار

هد بند اسپرت بنفش

انواع مدل هد زنانه و دخترانه

مدل هدبند

در این مطلب با انواع مدل هدبند های زنانه و دخترانه در طرح های شیک و مدل های مجلسی و اسپرت آشنا شدید که امیدواریم مورد پسند شما دوستان واقع شده باشد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *