دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل های آرایش موی فر زیبا با متد های روز + عکس

  • یلدا محمدی
  • ۱۵ مهر ۱۳۹۴
  • ۰

مدل های زیبا و متنوع انواع آرایش موی فر را در این مطلب گردآوری نموده ایم که این مجموعه مدل ها و تصاویر از انواع موی فر می تواند الگوی مناسب و شیکی برای آرایش موهای شما باشد.

خانم های زیادی دارای موهای فر هستند که البته میزان فر بودن موها متفاوت است، همچنین افراد زیادی در آرایشگاه ها و با وسایل و ابزار مخصوص موهای خود را فر می زنند و تغییرات اساسی در فرم موها ایجاد می کنند. در هر صورت کسانی که موهای فر دارند همواره به دنبال مدل مویی مناسب و زیبا هستند. بر همین اساس در این مطلب به معرفی چند مدل آرایش مو فر می پردازیم که هر یک می توانند ایده جالب برای آرایش موهای شما باشند. با این مدل ها و تصاویر زیبا تا پایان همراه ما باشید.

تصاویر جدید آرایش موی فر :

آرایش مو فر یکی از آرایش هایی است که افراد زیادی به دنبال آن هستند تا با الهام گرفتن از طرح ها و مدل های جدید بهترین آرایش مو را داشته باشند و موهای فر خود را به بهترین و زیباترین مدل آرایش نمایند. در ادامه با راهکارها و مدل های جدید آرایش موهای فر آشنا خواهید شد.

آرایش مو فر بلند :

در صورتی که موهای بلند فر دارید و میخواهید برای مهمانی ها آرایش مو زیبا و جذابی داشته باشید پیشنهاد می کنیم بعد از حمام موها را با محصولات مخصوص موهای فر، به خوبی حالت دهید، بهتر است در این مرحله از روغن ها و ژل های مخصوص استفاده نمایید تا حالت موها حفظ شود و موها را آنگونه که می پسندید و مناسب چهره تان است فرم دهید. مدل های زیر می توانند ایده های جالب برای آرایش موهای بلند شما باشند.

آرایش موی فرمدل آرایش موی فرمدل جدید موی فرمدل موی فرمدل موی فر جدیدمدل موی جدید فرآرایش موی جدیدمدل موی جدید بلندمدل موی فر جدیدآرایش موی جدید

آرایش مو فر کوتاه :

مو فر کوتاه به راحتی فرم می گیرد و زیبایی خاص خود را دارد. در صورتی که موهای فر کوتاهی دارید از آرایشگرتان بخواهید آنها را به صورت مرتب و با مدلی شیک و زیبا کوتاه کند. در صورتی که موهای شما فرم زیبایی داشته باشد می توانید خیلی راحت و سریع آنها را آرایش کنید و زیبایی موهایتان را چند برابر نمایید.

آرایش موی فر جدیدآرایش جدید موی فرآرایش جدید موی فرآرایش جدید و شیک موی فرمدل موی جدید فر

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

شینیون موی فر :

شینیون موهای فر یکی از ایده های جالب و قابل توجه است که اغلب آرایشگرها از آن برای آرایش موهای فردار استفاده می کنند و به این ترتیب فرم زیبایی به موها و صورت فرد میدهند. تصاویری که در ادامه مشاهده می فرمایید مربوط به شینیون موهای فر می باشد که می توانید از این مدل ها به عنوان الگو برای آرایش مو خود استفاده نمایید.

مدل موی فرشینیون موی فر بلندآرایش موی جدید فرمدل موی بلند فرشینیون موی فر جدیدمدل موی بلندمدل موی فر درشت

مدل های شیک و زیبای آرایش موی فر را مشاهده نمودید، با توجه به سایز موها و تمایل خود می توایند مدل مناسب را انتخاب نمایید. در بخش آرایش مو نیز می توانید مدل های بیشتر و همچنین آموزش هایی را در این رابطه مشاهده فرماید. موفق باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *