دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

راز جذابیت زنان برای مردان چیست؟

  • سمیه نیک فرجام
  • ۳ فروردین ۱۳۹۷
  • ۰

جذابیت در زنان از نظر افراد متفاوت مختلف است بعضی از افراد راز جذابیت زن را در ظاهر زیبا و بی نقص می دانند و بعضی از افراد جذابیت را در منش و نوع رفتا یک فرد در نظر می گیرند.

باید این موضوع را درک کنید که راز زیبایی و جذابیت در زنان، فقط  داشتن اندام و ظاهری زیبا نیست و رازهای جذابیتی غیر از زیبایی ظاهری نیز وجود دارند که می توانند موجب جذب یک مرد نسبت به زن شود.  تا کنون دقت کرده اید که بعضی افراد با نداشتن ظاهری خیلی زیبا دارای جذابیت خاصی هستند؟ گاهی ویژگی های شخصیتی یک فرد موجب جذابیت و حتی زیبا به نظر رسیدن او می شود.

  راز جذابیت زنان

نکاتی درباره راز جذابیت زنان:

چگونه جذاب باشیم؟ نکاتی در رابطه با  راز جذابیت زنان وجود دارد که به جذابیت و زیباتر به نظر رسیدن آن ها کمک می کند. این نکات برای بسیاری از زنان و البته مردان دارای اهمیت است. در ذیل مواردی از این نکات قابل توجه را ملاحظه خواهید کرد.

۱-داشتن ظاهر زیبا و آراسته:

ظاهر زیبا و آراسته شاید اولین چیزی باشد که در برخورد دیگران با شما مورد توجه قرار می گیرد. و یک راز جذابیت خانم ها محسوب می شود.  سعی کنید ظاهری مرتب و هماهنگ داشته باشید. بر خلاف تصوری که بعضی افراد دارند یک راز جذابیت خانم ها در ظاهر ساده و مرتب خلاصه می شود.

۲-کمتر صحبت کنید:

شاید تصورات غلطی در بین بعضی افراد وجود داشته باشد که برای جذاب تر به نظر رسیدن سعی دارند بیشتر صحبت کنند و فضای شلوغی را ایجاد کنند در صورتی که آرامش و سکوت کردن در یک زن موجب جذاب تر به نظر رسیدن او می شود. سکوت شما نباید نشان دهنده ی ضعف در شما باشد بلکه در عین اینکه سکوت می کنید عزت نفس و اعتماد به نفس بالای خود را نیز نشان دهید.

ملاک های جذابیت زنان

۳-متین صحبت کنید:

یک راز جذابیت در زنان، آرامش و حس متانتی است که در آن ها وجود دارد. افرادی که آرام و ملایم صحبت می کنند بیشتر مورد تحسین و توجه دیگران قرار می گیرند به خصوص از جانب مردان که بیشتر سعی دارند با زنانی که به آن ها احساس آرامش می دهند ارتباط برقرا کنند.

  •  آرون گروپس

۴-به خودتان و دیگران احترام بگذارید:

با احترام گذاشتن به خودتان و دیگران بیشتر در نظر آن ها محترم شمرده می شوید و دیگران برای شما ارزش بیشتری قائل خواهند شد. به خاطر داشته باشید آراستگی در شما  باید هم باطنی و هم ظاهری باشد. افرادی که به دیگران احترام می گذارند و شأن خود را حفظ می کنند از نظر شخصیتی افرادی خاص و دست نیافتنی به نظر می رسند.

جذابیت زنان از نظر مردان

اعتماد به نفس و خود باوری داشته باشید:

زنانی که به خودشان اهمیت می دهند و با ظاهر خود مشکلی ندارند زنانی با اعتماد به نفس بالا هستند که موجب جذب دیگران خواهند شد.

جذابیت و معیارهای آن

۵-لبخند زدن:

چهره ای خندان داشته باشید اما از شوخی های بیش از حد که حدود شما را از بین ببرد دوری کنید. لبخندتان به گونه ای باشد که نشان دهنده ی متانت و اخلاق پسندیده در شما باشد.

۶-فردی قاطع باشید:

قاطع بودن یک راز جذابیت زنان است که شخصیتی با ارزش و تأثیر گزار در خانم ها به وجود می آورد. این افراد به دلیل اعتماد به نفس بالایی که دارند جذاب تر به نظر می رسند.

معیارهای جهانی جذابیت زنان

 این روزها بسیاری از زنان و دختران به دنبال راه های گوناگون برای ایجاد تغیرات زیبایی درخود هستند هر چند که زیبایی ظاهری در جذب افراد بی تأثیر نیست اما جذابیت های باطنی در زنان زیباتر از جذابیت ها و زیبایی های ظاهری می باشد. بسیاری از افراد با این تفکر غلط که ظاهر افراد موجب جذب آن ها می شود دست به انجام کارهایی می زنند که فکر می کنند موجب جذاب تر شدن آن ها خواهد شد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *