دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

تزیین نبات سفره عقد با خلاقیت های جدید

  • سمیه نیک فرجام
  • ۶ مرداد ۱۴۰۰
  • ۰

تزیینات سفره عقد برای هر عروس خانوم ها دارای اهمیت است و همیشه سعی دارند تا بهترین تزیین را انجام دهند. تزیین نبات سفره عقد نیز یکی از این تزیینات است که در این مطلب با مدل های آن آشنا خواهید شد.

تزیینات سفره عقد به شکل های متفاوتی صورت می گیرد و در این زمینه افراد ماهری هستند که کار طراحی سفره عقد را با ایده های بسیار شیک و به روز انجام می دهند. در همه ی سفره های عقد استفاده از نبات بسیار مرسوم است به همین جهت افراد به دنبال ایده های متفاوتی برای تزیینات نبات سفره عقد می باشند. در ادامه انواع مدل های تزیین نبات سفره عقد را مشاهده خواهید کرد.

تزیین نبات سفره عقد

سفره ی عقد یک جزء مهم در برگزاری مراسم جشن عقد در آیین ایرانی می باشد که نشان دهنده ی برکت و خوشبختی برای زوج های جوان است که زوج ها در انتخاب و تزیین آن بسیار حساسیت به خرج می دهند.

عکس های جالب تزیین نبات سفره عقد

چیدن نبات در سفره عقد نماد شیرین کامی و خوشبختی است و در سنت ایرانی این نمادها جایگاه با ارزشی دارند. برای انجام این گونه تزیینات می تواند از ایده های ساده و راحت استفاده نمایید.

یکی از ایده ها برای تزیینات نبات استفاده از توپ های پلاستیکی است این کار بسیار راحت و در عین حال تزییناتی جذاب را برای شما مهیا می کند. این کار را به دو روش می توانید انجام دهید.

تزیین توپی شاخه نبات

تزیین نبات به شکل توپی

  • ابتدا نبات ها را کوبیده تا به حالت نگینی ریز در بیایند بعد توپ های پلاستیکی کوچک یا بزرگ که به چسب آغشته شده را در نبات ها می غلتانید تا کاملا تمام سطوح به نبات آغشته شود سپس اجازه دهید تا کاملا خشک شود.

تزیین کروی شکل نبات

تزیین نبات با استفاده از توپ

  •  آرون گروپس
  • در روش دوم شما می توانید از شاخه نبات ها استفاده کنید و یک توپ پلاستیک را سوراخ کنید و شاخه نبات ها را به تزتیب در آن قرار دهید.

آموزش تزیین نبات

تزیین نبات به روش شاخه ای

در ادامه ایده ها دیگری از تزیینات متفاوت شاخه نبات برای سفره عقد را مشاهده کنید.

تزیین نبات سفره عقد زیباتزیین سفره عقد سنتی با ایده های زیبا

نمونه تزیین نبات سفره عقد شیک

تزیینات نبات سفره عقد

تزیین نبات برای سفره عقد

تزیین نبات ریز شده به شکل گل

چیدمان سفره عقد زیبا

تزیین شاخه ای نبات

نحوه ی تزیین نبات

تزیینات نبات برای سفره عقد عروس

تزیین ساده نبات سفره عقد

تزیینات ظرف نبات سفره عقد

تزیینات سفره عقد

تزیینات سفره عقد و نبات

تزیین جالب نبات سفره عقد

تزیین فوق العاده زیبای نبات عروسی

مدل تزیین نبات

تزیینات سفره عقد و نبات

گیف شاخه نبات

تزیین خنچه عروس داماد

تزیین جدید سفره عقد با نبات

تزیینات زیبای سفره عقد با نبات

تزیین نبات به شکل شاخه ای

تزیین نبات با شکوفه تزیینی

تزیین نبات به شکل گل

تزیین خلاقانه نبات عروسی

تزیین سفره عقد مدرن

تزیین سفره عقد و نباتهای با طرح گل

تزیین نبات به شکل دسته گل

تزیین نبات به شکل دسته گل

آموزش تزیین خنچه ای نبات

تزیینات خنچه ای نبات سفره عقد

 طرح تزیین شاخه نبات عروس داماد

تزیین شاخه نبات عروس

 تزیین شاخه نبات هدیه ای

تزیین شاخه نبات هدیه ای

خلاقیت تزیین شاخه نباتنمونه تزیین شاخه نبات عروس

تزییت نبات بله برون

مدل تزیینات جدیدتری از نبات سفره عقد

چیدمان سفره عقد شامل تزیینات وسایل مختلفی از جمله آینه و شمعدان، نون و پنیر، سکه، تخم مرغ، عسل، فندق و بادام و گردو، سپند و … می باشد که استفاده از هر یک از این وسایل دلیل خاصی داشته و نماد و نشانه چیزی می باشند؛ نبات از جمله این وسایل است که استفاده از آن در سفره عقد مهم و ضروری بوده و به نشانه شیرین کامی می باشد.

حال ایده های جذاب و متنوع زیادی برای تزیینات نبات سفره عقد وجود دارد که می توانید نمونه های جدیدتری از این مدل تزیینات شیک نبات را در اینجا ببینید و برای دیزاین سفره عقدکنان، نامزدی یا جشن بله برون خود ایده بگیرید.

انواع تزیینات نبات سفره عقد

همانطور که در تصاویر بالا ملاحظه کردید؛ ایده های جذاب و متنوع زیادی برای تزیینات نبات سفره عقدکنان وجود دارد، همچنین استفاده از تور، مروارید، گل و … در زیبایی تزیینات نبات و دیگر وسایل سفره عقدکنان نقش زیادی دارند، حال در صورتی که علاقمند به تزیین نبات برای سفره عقد کنان و یا نامزدی خود هستید، اما ایده و خلاقیتی در این زمینه ندارید، می توانید با مشاهده انواع مدل های تزیین که در اینجا گردآوری کرده ایم، الهام گرفته و زیباترین مدل تزیینات را داشته باشید.

تصاویر تزیینات نبات سفره عقد تزئینی از نبات سفره عقد تزئینی شیک از نبات سفره عقد زیباترین تزیینات نبات سفره عقد جدیدترین تزیینات نبات سفره عقد تزیین نبات سفره عقد زیبا تزیینات خاص نبات سفره عقد تزیینات شیک نبات سفره عقد مدل تزیین نبات سفره عقد تزیینات جذاب نبات سفره عقد تزیینات جدید نبات سفره عقد تزیینات متفاوت نبات سفره عقد تزیینات نبات سفره عقد ایده تزیین نبات سفره عقد

در این مطلب با مدل های جالب و متنوعی از تزیینات نبات سفره عقد آشنا شدید و می توانید با الگوبرداری از آن ها تزییناتی دلخواه و کم هزینه داشته باشید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *