دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل لباس عقد پوشیده برای مراسم عقد و جشن نامزدی

  • نرگس بستگان
  • ۲۲ فروردین ۱۳۹۸
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا برای شما دوستان عزی گالری از جدیدترین مدل لباس عقد پوشیده آماده کرده ایم که به نمایش گذاشته ایم امیدواریم مورد پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد.

جشن عقد و نامزدی یکی از به یاد ماندنی ترین جشن ها برای خانم ها است که انتخاب مدل لباس مناسب برای این جشن یکی از مهم ترین نکاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. مدل لباس عقد پوشیده از انواع مدل لباس های مناسب برای جشن های عقد و نامزدی است که به صورت مختلط برگزار می شوند و این مدل لباس ها در انواع طرح ها و رنگ های متنوع موجود هستند.

تصاویر انواع مدل لباس عقد پوشیده

لباس های نامزدی پوشیده در واقع نوعی مدل لباس مجلسی پوشیده پر زرق و بر ق دار هستند و معمولا این مدل لباس ها دارای طرح های پیچیده تری می باشند و اگر شما تمایل دارید لباس جشن نامزدی تان متفاوت باشد بهتر است طرح و رنگ لباس تان را با توجه به فرم اندام و رنگ پوست خود انتخاب کنید.

استفاده از هر رنگی برای لباس نامزدی امکان پذیر است اما از رنگ های سفید، شیری و کرمی معمولا توصیه نمی شود چون بسیار نزدیک به لباس عروس است، از طیف رنگ های ملایم توری مثل صورتی، گلبهی، آبی روشن و یاسی معمولا برای لباس نامزدی استفاده می شود. توجه داشته باشید رنگی که انتخاب می کنید با پوستتان تناسب داشته باشد.

مدل پیراهن نامزدی ساده

  •  آرون گروپس

مدل لباس نامزدی پوشیده

لباس دخترانه قرمز

لباس مجلسی گیپور

لباس مجلسی دخترانه

مدل لباس شیک نامزدی

مدل لباس عقد پوشیده

مدل لباس ساده برای جشن نامزدی

مدل لباس عروس پوشیده

مدل لباس عقد جدید و زیبا برای جشن نامزدی

مدل لباس مجلسی ریون

مدل لباس زنانه

مدل لباس پوشیده نامزدی

مدل لباس عقد پوشیده

لباس نامزدی ساده

پیراهن عقد پوشیده

مدل لباس با شنل برای جشن نامزدی

مدل لباس کار شده برای عقد

لباس مجلسی پوشیده کره ای

مدل لباس عقد پوشیده

مدل لباس عروس ساده

لباس نامزدی های ساده زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و اگر شما تمایل دارید در جشن نامزدی تان پوشیده تر باشید بهتر است مدل لباس ساده جشن نامزدی تان را آستین دار و با یقه پوشیده تر انتخاب کنید. خانم هایی که فاصله بین جشن عروسی و جشن نامزدی شان کم است بهتر است از لباس های پر زرق و برق دار برای جشن نامزدی استفاده نکنند تا در جشن عروسی شان ظاهر آن ها متفاوت تر به نظر برسد.

در این مطلب با انواع مدل لباس عقد پوشیده آشنا شدید که امیدواریم مورد پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشید برای یکی از بیاد ماندنی ترین شب های زندگی خود لباسی شک و زیبا را الگو برداری کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *