دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی ویدا جوان و عکس های زیبایش در مکان های مختلف

  • نرگس بستگان
  • ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب برای شما دوستان عزیز بیوگرافی ویدا جوان بازیگر زن ایران عزیزمان را به اشتراک گذاشته ایم تا ضمن آشنایی با این بازیگر عزیز از تماشای عکس های جذاب وی نیز لذت ببرید.

در این مطلب برای شما دوستان علاقه مند به دنبال کردن اخبار بازیگران و خواندن بیوگرافی آن ها بیوگرافی ویدا جوان بازیگر جوان کشور عزیزمان ایران را به همراه گالری از عکس های زیبا و جذاب وی به اشتراک گذاشته ایم که امیدواریم لذت ببرید.

بیوگرافی ویدا جوان

ویدا جوان متولد سال ۱۳۶۵ در تهران به دنیا آمد، مدرک تحصیلی لیسانس حسابداری طراح و ایده‌پرداز و دانش‌آموخته بازیگری تئاتر در کانون آموزش‌های حمید سمندریان می‌باشد.

وی با بازی در سریال “زمانه” در نقش نگار شناخته شد این سریال که از شبکه سوم سیما پخش می شد بازیگرانی چون: حمید گودرزی، حسین مهری، پریناز ایزدیار، حسین محجوب، هومن برق نورد و .. ایفای نقش می کردند.

بعداز زمانه بازی این بازیگر عزیز را در سریال طنز ” پژمان” درکنار بازیگرانی چون: پژمان جمشیدی، سام درخشانی، بهاره رهنما، شقایق دهقان و… شاهد بودیم که توانای ویدا جوان را دربازی نقش های طنز نیز به رخ می کشید.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

در بیوگرافی ویدا جوان جریان ازدواجش را برای شما دوستان عزیز از زبان خوش بازگو می کنیم او درباره نحوه آشنایش با ایلا تهرانی می گوید: حکایت آشنایی من و ایلا به چند سال قبل بازمی گردد، یکی از دوستانم که از علاقه ام به دوبله باخبر بود مرا به استودیو ضبط صدای «ایلا» برد تا تست دهم. طی همین جلساتی که به آنجا می رفتم و با ایلا صحبت می کردیم به این نتیجه رسیدیم که علایق مشترکمان در رنگ ها، هنر و مسائل عمیق زندگی بسیار است و حتی پس از ازدواج تفاهم ما دو نفر برای خانواده هایمان هم خیلی جالب بود.

بیوگرافی ویدا جوان

ویدا جوان در حرکتی عجیب و جالب خودش در خواستگاری پیش قدم شده و از همسرش خواستگاری کرده است و ایلا تهرانی در این باره می گوید: راستش را بخواهید آن چیزی که باعث شد من شیفته ویدا شودم و در تصمیم گیری ام برای ازدواج با او مصمم شوم، جسارت و قدرتی بود که در او وجود داشت، چیزی که این روزها کمتر به چشم می خورد.

بیوگرافی ویدا جوان

“ویدا جوان در این باره می گوید؛ در ازدواج مان, مراسم عقد و عروسی و خواستگاری به شیوه های رایج برگزار نشد و به گفته همسرش؛ ما ضمن احترام به سنت ها سعی کردیم آنطور که خودمان دوست داریم این مراسم ها را برگزار کنیم؛ یکی از اتفاقات نامتعارف در مراسم خواستگاری ما این بود که ویدا از من خواستگاری کرد و من هم آنقدر شگفت زده شدم که بدون درنگ به او پاسخ مثبت دادم.

 او همچنین می گوید؛ وقتی به خواستگاری ویدا رفتم به جای گل و شیرینی کتاب سعدی را برای مادر ویدا و دو جلد از کتاب های هوشنگ ابتهاج را برای خود ویدا هدیه بردم و این موضوع برای هر دونفرمان بسیار دوست داشتنی و عزیز بود.”

کارنامه فیلم های سینمایی و سریالی ویدا جوان

  • سریال زمانه ۱۳۹۱
  • سریال پژمان ۱۳۹۲
  • سریال آسمان من ۱۳۹۳
  • سریال شمعدونی ۱۳۹۴
  • سریال ماه و پلنگ ۱۳۹۵
  • سریال دیوار شیشه ای ۱۳۹۵
  • ملبورن ۱۳۹۲
  • از ما بهترون ۱۳۸۷
  • جان به حراج ۱۳۹۲

گالری عکس های ویدا جوان

بیوگرافی ویدا جوان

بیوگرافی ویدا جوان

سلفی مهدی پاکدل و همسر سابقش بهنوش طباطبایی با ویدا جوان

عکس های ویدا جوان

بیوگرافی ویدا جوان

بیوگرافی ویدا جوان

عکس های ویدا جوان

بازیگری در سریال های طنز

ویدا جوان بازی در چد سریال های طنز را نیز تجربه کرده و نشان داده است توانایی بازیگری در هر ژانری را دارد؛ مجموعه تلویزیونی پژمان به کارگردانی سروش صحت در کنار بازیگرانی همچون پژمان جمشیدی، سام درخشانی و … یکی از تجربه های موفق وی در این زمینه بود.

وی در این سریال ایفاگر نقش هدیه نامزد پژمان است که علاقه زیادی به فوتبالیست ها و بازیگران دارد، حتی به همین خاطر عاشق پژمان شده است، البته وی رابطه خوبی با خواهر پژمان (پریسا) با بازی بهاره رهنما ندارد و مدام با یکدیگر بگو مگو و کل کل دارند.

زندگی نامه ویدا جوان
وی بعد بازی در این سریال با قبول نقش سارا دختر هوشنگ در شمعدونی دومین همکاری اش با سروش صحت را تجربه کرد، در این سریال موفق و پربیننده نیز بازیگرانی همچون آتنه فقیه نصیری، حسن معجونی، محمد نادری، رویا میر علمی، نگار عابدی، امیر کاظمی و … ایفای نقش می کردند.

جدیدترین عکسهای ویدا جوان

بعد از خواندن زندگینامه ویدا جوان بازیگر توانا و خوش آتیه کشورمان دعوت می کنیم از جدیدترین عکسهای متنوع و خانوادگی وی دیدن کنید.

تصاویر جدید ویدا جوان

سرگذشت ویدا جوان

زندگی نوشته درباره ویدا جوان

گالری عکسهای ویدا جوان

زندگی نوشته کامل ویدا جوان

زندگی نوشته خواندنی ویدا جوان

جدیدترین بیوگرافی ویدا جوان

زندگی نوشته جالب ویدا جوان

زندگی نوشته ویدا جوان

بیوگرافی ویدا جوان بازیگر ایرانی

زندگی نامه و تصاویر ویدا جوان

زندگی نامه متفاوت ویدا جوان

زندگی نامه جالب ویدا جوان

عکس و بیوگرافی ویدا جوان

در این مطلب با بیوگرافی ویدا جوان بازیگر زن ایرانی آشنا شدید که امیدواریم از خواندن آن ضمن تماشای گالری عکس های زیبا و جذاب وی لذت برده باشید با آرزوی سلامتی و درخشش روز افزون برای این بازیگر عزیز، در صورت تمایل برای دنبال کردن اخبار مربوط به ویدا جوان کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *