دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

اصول نورپردازی آشپزخانه را بهتر بشناسید

  • نرگس کوهستانیان
  • ۱۷ تیر ۱۳۹۸
  • ۰

نورپردازی آشپزخانه باعث جذابیت و زیبایی دو چندان فضای آشپزخانه و به تبع آن باعث زیبایی محیط منزل می شود. راه ها و سلایق متفاوتی برای نور پردازی آن وجود دارد. یکی از آن راه های استفاده از لامپ های با نورهای متنوع است.

آشپزخانه شیک و زیبا و خوشرنگ با پرده و ظروف و شیشه های متنوع هر آشپزی را سر ذوق می آورد، در اینجا به نکاتی اشاره می کنیم که می تواند در ساختن و نمایان شدن یک آشپزخانه مدرن و زیبا کمک کند.

اصولی که در نورپردازی آشپزخانه باید رعایت کنید

هر کسی سلیقه ای در چیدمان و دکوراسیون آشپزخانه دارد. خب لازم است بدانید این موارد گفته شده در این مطلب ممکن است طبق سلیقه ای هر فردی باشد پس آن را تا آخر دنبال کنید. برای نورپردازی آشپزخانه می شود خلاقیت هایی را به کار گرفت. ابتدا می توان آشپزخانه را مرتب کرد.

لامپ نارنجی در آشپزخانه

ابتدا لازم است وسایل مورد نیاز در آشپزخانه به درستی تفکیک بعد آن ها را جاسازی کرد. در دکوراسیون آشپزخانه ظروف بسیار با اهمیت هستند، اگر شما همیشه ظروف تان تمیز و براق باشد این خود می تواند در نور پردازی آن کمک کند.

نورپردازی در آشپزخانه

در چیدمان بهتر است خلاقیت به خرج داد. مثلا از انواع رنگ ها استفاده کرد. لامپ هایی را در داخل آشپزخانه نصب کرد که رنگی باشند. از کاورها و پرده هایی با رنگ هایی روشن مثل نارنجی استفاده کرد. سعی کنید وسایل آشپزخانه را با ظرافت بچینید.

رنگ سبز در آشپزخانه

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

از چه نور پردازی برای زیبا شدن آشپزخانه استفاده کنیم؟

حتما می دانید آشپزخانه باید از نور کافی برخوردار باشد تا بتواند کار اره برای کسی که در داخل آن کار می کند و به آشپزی مشغول است.

استفاده از رنگ های روشن برای آشپزخانه به زیبایی آن دو چندان می افزاید.

تنوع رنگ ها در آشپزخانه

استفاده از رنگ های شاد مثل صورتی، نارنجی، سوسنی بسیار روح انگیز و جذاب هستند. شما میتوانید با خریدن ظروف رنگی جلوه ای خاص به آشپزخانه تان بدهید و جذاب دو چندانی به آشپزخانه هدیه دهید.

انواع رنگ ها در زیبایی آشپزخانه

حتی می توان میز های داخل آشپزخانه را مزین به نور کرد. بر روی میز ها لامپ خایی کوچک ب رنگ های شاد و متنوع نصب کرد.

نورپردازی آشپزخانه

زیبایی آشپزخانه با نور

نورپردازی های زیبا در آشپزخانه

امیدواریم از مطالب و نکاتی که در رابطه با نورپردازی آشپزخانه ارائه شد لذت برده باشید و برای تان مفید باشد. همچنین می توانید برای مشاهده ایده های جدید نورپردازی اتاق پذیرایی و نور پردازی نمای ساختمان کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *