دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

 در سال پیش رو افزایش قیمت بنزین نخواهیم داشت

  • نرگس کوهستانیان
  • ۱۸ دی ۱۳۹۶
  • ۰

طبق گفته ی یکی از اعضای کمیسیون در سال97 قیمت بنزین افزایش نمی یابد، و با حذف تبصره 18 و مخالفت نمایندگان بالارفتن قیمت بنزین کاملا منتفی شده است و دولت برای اشتغال زایی برنامه ای دیگر را مطرح می کند.

بر اساس آخرین اخبار روز اعلام شده در سال آتی قیمت بنزین و نفت تغییر نخواهد کرد و خبر افزایش قیمت سوخت شایعه است. برای اینکه از جزییات خبر آگاه شوید با ما همراه باشید.

سال97 قیمت بنزین افزایش نمی یابد

جبار کوچکی نژاد یکی از اعضای کمیسیون تلفیق بودجه اعلام کرد در سال آتی قیمت بنزین افزایش نخواهد یافت. نمایندگان با اتفاق آرا با تبصره 18 لایحه بودجه  که مبنی بر درآمد دولت از منابع انرژی است، مخالفت کردند.

سال97 قیمت بنزین افزایش نمی یابد

کوچکی‌نژاد همچنین ادامه داد: با مخالفت نمایندگان تبصره 18 لایحه بودجه منتفی شد و طبعا در سال پیش رو قیمت نفت و بنزین گران نخواهد شد. در این تبصره آمده است که بودجه 17 هزار و 400 میلیارد دولت از طریق انرژی و نفت و بنزین تامین می شود. و جهت اشتغال زایی برنامه های دیگری در دست کار قرار خواهد گرفت.

در طی ماه جاری صحبت ها درباره بالارفتن قیمت بنزین تا 1500 تومان هم مطرح شد که شایعاتی بیش نبوده.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

اما اینکه آیا دولت بنزین را دوباره در سال آینده سهمیه بندی خواهد کرد یا نه، هنوز خبری در دست نیست. لایحه بودجه سال 97 با آرای نمایندگان اجرایی می شود.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *