دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل کت و شلوار مردانه ۲۰۱۸ برای مجالس و مهمانی ها

  • نرگس بستگان
  • ۲۵ اسفند ۱۳۹۶
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با گالری از جدیدترین مدل کت و شلوار مردانه ۲۰۱۸ در خدمت شما دوستان عزیز بودیم که امیدواریم مورد پسند شما واقع شده باشد.

مدل کت و شلوار مردانه  جدید در انواع مدل های رسمی و اسپرت موجود هستند که شما می توانید از مدل کت و شلوار های رسمی در مجالس و مهمانی های مختلف استفاده کنید همچنین کت و شلوار های اسپرت برای مجالس و مهمانی های غیر رسمی مناسب تر هستند.

مدل کت و شلوار مردانه ۲۰۱۸

مدل کت و شلوار پسرانه مجلسی در انواع رنگ های تیره و روشن موجود است که اغلب پسران جوان از کت و شلوار های مجلسی با رنگ مشکی و قهوه ای و سورمه ای در مجالس رسمی استفاده می کنند.

کت و شلوار پسرانه

اگر شما تمایل دارید تیپ و ظاهری متفاوتی داشته باشید بهتر است از کت های تک دکمه استفاده کنید. کت های دو دکمه ظاهری شیک و کلاسیک دارند و اغلب آقایان جوان از این مدل کت ها در مجالس استفاده می کنند

مدل کت و شلوار 2018

توجه داشته باشید که کت و شلوار مردانه و پسرانه در صورتی به شما جذابیت می بخشد که با اندام شما همخوانی داشته باشد شلوار های خیلی تنگ و یا شلوار های با دمپای کوتاه بی شک ظاهری شیک و مردانه به شما می دهد بنابر این توجه داشته باشید که حتما کت و شلوار شما را در راحت ترین حالت ممکن در خود جای دهد کت هایی که دکمه هایش به زور بسته شده باشد نیز بی شک نمی تواند ظاهری جذاب را به شما ببخشد و همینطور کت و شلوار هایی که بزرگ تر از سایز اندام شماست و چین زیادی خورده، دانش شناخت اندام خودتان اولین اصل مهم در انتخاب یک لباس شیک و مناسب است و شما را تبدیل به یک جنتلمن واقعی می کند.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مدل کت و شلوار مردانه 2018

مدل کت و شلوار  رسمی شیک

مدل کت و شلوار اسپرت و شیک

مدل کت و شلوار جدید پسرانه

مدل کت و شلوار دامادی مشکی ۲۰۱۸

مدل کت شلوار مردانه ۲۰۱۸

کت و شلوار مردانه

کت و شلوار اسپرت ۲۰۱۸

مدل های کت و شلوار

مدل کت و شلوار 2018

مدل کت و شلوار مردانه قهوه ای

مدل کت شلوار مشکی پسرانه

مدل کت و شلوار شیک رسمی ۲۰۱۸

مدل شیک کت و شلوار ساده پسرانه

کت و شلوار مردانه اسپرت

مدل کت و شلوار جذاب مردانه

مدل کت شلوار پسرانه مجلسی شیک

مدل ساده کت و شلوار ۲۰۱۸

مدل کت و شلوار 2018

کت و شلوار مشکی پسرانه

مدل کت و شلوار مشکی با جلیقه طرح دار

مدل کت و شلوار چهار خونه

گالری عکس کت و شلوار

کت و شلوار های اسپرت برای مهمانی ها و مجالس غیر رسمی مناسب تر هستند. شما می توانید انواع رنگ های کت و شلوار اسپرت را برای پوشیدن انتخاب نمایید. بهتر است برای انتخاب رنگ و مدل کت شلوار پسرانه به رنگ پوست و فرم اندام خود توجه کنید تا شیک پوش و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

کت و شلوار مردانه اسپرت

در این بخش با انواع جدیدترین مدل کت و شلوار مردانه ۲۰۱۸ آشنا شدید که امیدواریم مورد پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشید انتخاب مناسبی داشته باشید در صورت تمایل برای تماشای انواع کت و شلوار کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *