دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تصاویر مدل کارت عروسی زیبا با طرح های رسمی و فانتزی

  • مرضیه شاکری
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۴
  • ۰

زیباترین و جدیدترین مدل ها از بین بهترین های دنیا در زمینه مدل کارت عروسی را در مجموعه ای منسجم و کامل برای شما گردآوری کرده ایم که در این مقاله به نمایش خواهیم گذاشت.

کارت عروسی یکی از همان چیزهایی است که ممکن است بسیاری از نوعروسان و تازه دامادها در شرف انتخاب آن باشند، و گاهی حتی ممکن است که خودشان دست به کار شوند و کارتی را به دلخواه خود طراحی و آماده چاپ کنند. در این مقاله قصد داریم شما را با انواع زیبا از طرح کارت عروسی آشنا سازیم و همچنین نکاتی درباره انتخاب کارت عروسی بازگو کنیم.

زیباترین انواع مدل کارت عروسی شیک:

طرح کارت عروسی، از گذشته تا کنون تغییرات بسیاری کرده است. اگر بخواهیم به خیلی زمان های قبل برگردیم، می بینیم که در گذشته، اصلا توزیع کارت مرسوم نبوده، و مردم و مهمانان به صورت تلفنی و یا حضوری برای مراسم عروسی دعوت می شدند. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، کم کم چاپ کارت دعوت رواج پیدا کرد و برای متن کارت نیز، همان مکالمات حضوری و یا تلفنی روی آن چاپ می شد، که فقط شامل مکان و زمان عروسی بود. همینطور که به پیشرفت خود ادامه داد، کم کم متن و شعر نیز به آن اضافه شد و به شکلی که امروزه شاهد آن هستیم درآمد.

انواع زیبای طرح کارت عروسی جذاب و منحصر به فرد:

مدلهایی که در ادامه مشاهده می کنید انواعی از کارت هایی است که امروزه به عنوان زیباترین کارت های عروسی از آنها یاد می شود. طرح کارت عروسی زیبا و شیک، از معمول ترین کارت هایی است که اکثر مردم برای مجالس عروسی خود از آنها استفاده می کنند.

مدل کارت عروسی زیبامدل کارت عروسی جدیدکارت عروسی شیککارت عروسی مدرنکارت عروسی جذابکارت عروسی باکلاسکارت های زیبا عروسی کارت های جدید عروسی

انواع زیبای طرح کارت عروسی فانتزی و شیک:

مدلهایی فانتزی نیز در انواع کارت عروسی مشاهده می شود، این طرح کارت عروسی معمولا از جانب افرادی که جنبه شوخ طبعی دارند، طراحی و سفارش داده می شود، و بعد ها کسانی که از این کارت ها خوششان می آید نیز از آن به عنوان کارت دعوت عروسی خود استفاده می کنند.

مدل کارت عروسی فانتزی زیبا مدل کارت عروسی فانتزی جدید مدل کارت عروسی فانتزی شیک کارت عروسی فانتزی جذاب کارت عروسی زیبا فانتزی کارت عروسی جدید فانتزی کارت عروسی شیک فانتزی کارت عروسی مدرن فانتزی کارت عروسی جذاب فانتزی کارت های زیبا فانتزی عروسی کارت های جدید فانتزی عروسی کارت های شیک فانتزی عروسی

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

با توجه به شرایط سنی و روحیات عروس و داماد، می توانید از مدل کارت عروسی فانتزی استفاده کنید، حتی می توانید از این کارت ها برای دعوت مهمانانتان برای مجالس حنابندان و شیرینی خوران و … نیز استفاده کنید. حتی گاهی برخی عروس و داماد ها بر روی کارت عروسی خود، از عکس دونفره خود نیز استفاده می کنند، که همگی اینها با توجه به شرایط فعلی شما می تواند پیشنهاد خوبی برای کارت دعوت باشد.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *